Entertainment alle pijlers

cheat on me , rtl 5

01-03-2013 18:02 1314 berichten
Net voorstukje gezien, maar kan iemand mij uitleggen wat er leuk aan is? En zijn er werkelijk mensen die daar naar kijken?

RTL 5 komt vanaf maandag 4 maart met het nieuwe programma Cheat On Me. In het programma stellen tien tien koppels hun relatie maximaal op de proef. Niemand weet van elkaar wie in het dagelijks leven een echt stel vormt.
Alle reacties Link kopieren
Ja hooor Sum ik heb hier sigaretjes voor je!
Hahahaha Stephanie.

Ja, raar stel Gosee en Sjantal
quote:flower263 schreef op 22 april 2013 @ 20:32:

Ja hooor Sum ik heb hier sigaretjes voor je!Fijn. Ik zet de deur vast open voor je
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hmm daar hadden ze wel iets meer van kunnen maken
Zouden ze veel gaan herhalen?
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
hahah sum noooooit zonder sigaretten zitten als je een leuk programma kijkt! Niets is lekkerder dan een sigaretje erbij hebben. Ze moeten toch vragen beantwoorden soort leugendetector leek wel? en ik zag chantal in tranen dus ben zooo benieuwd!!!
quote:neweve schreef op 22 april 2013 @ 20:34:

Zouden ze veel gaan herhalen?Ik denk het wel, een hele aflevering krijg je niet met alleen leugendetector vragen vol.
Zover jullie weten is er iemand vreemd gegaan?
quote:flower263 schreef op 22 april 2013 @ 20:35:

hahah sum noooooit zonder sigaretten zitten als je een leuk programma kijkt! Niets is lekkerder dan een sigaretje erbij hebben. Ze moeten toch vragen beantwoorden soort leugendetector leek wel? en ik zag chantal in tranen dus ben zooo benieuwd!!!Nah..ik dacht echt dat ik nog een pakje had..
pff vragen beantwoorden maar stephanie kan liegen als de beste geloof ik. Denk dat er ook veel herhalingen komen inderdaad vanavond. Als het maar een beetje spannend word!!
Tamelijk lullig als een relatie van jaren(?) hierop stuk loopt. Dan ben je toch vrij dom bezig geweest.
Ik bedenk me nu dat ik Jamie echt nog bijna nooit eerder zien/horen praten.
quote:coolpack2 schreef op 22 april 2013 @ 20:39:

Tamelijk lullig als een relatie van jaren(?) hierop stuk loopt. Dan ben je toch vrij dom bezig geweest.Persoonlijk vind ik dat als je hieraan meedoet je relatie al geen hatseflats meer waard is
nou inderdaad
quote:Summerdance schreef op 22 april 2013 @ 20:41:

[...]

Persoonlijk vind ik dat als je hieraan meedoet je relatie al geen hatseflats meer waard isIk snap daarom niet waarom mensen hieraan meedoen. Misschien als toegestaane sex?
Precies, ik zou hier never nooit aan meedoen. Zou zo niet op tv willen komen en ik wil mijn relatie niet op het spel zetten.. onnodig.

Van de laatste 3 stellen hoop ik wel dat chariss en jamie winnen.
Ik zou ook nooit mijn lange relatie hiervoor op spel zetten.
Ik ook, Flower.

Ik vind Charissa nog steeds niet zo sympathiek, maar op zich wel oprecht, relatief bezien. Dus ja, laat die dan maar winnen...
voor wat geld. Tja. Dure prijs.
Was Chantal niet degene die huilde in het voorstukje?
Hehe gaan ze zou eindelijk beginnen?
Ik zie wel dat chantal echt verdrietig is, ze is best wel gekwetst en jose is er nog vandoor ook. Maar achteraf zal ze blij zijn
quote:coolpack2 schreef op 22 april 2013 @ 20:53:

Was Chantal niet degene die huilde in het voorstukje?Ik zie dit pas voor de eerste keer dus weet echt niet wie wie is.
Jeetje wat een lange aanloop naar het hoogtepunt...
Stephanie en Tony nu dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven