dance dance dance
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:25
quote:rosanna08 schreef op 10 oktober 2015 @ 20:23:
ik heb het even opgezocht en hij kwam in december 1983 uit
OMG ik word echt oud Ik ook Roos ik ook.
ik heb het even opgezocht en hij kwam in december 1983 uit
OMG ik word echt oud Ik ook Roos ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:25
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 oktober 2015 @ 20:23:
Potverdorie.... Zo zonde hoe triest het is verlopen met Michael. Wat was het gaaf geweest als de wereld nog heel lang had kunnen genieten van al die gave nummers en dans.Denk niet dat dit beeld realistisch is. Op het einde was hij slechts een schim van de man die hij ooit was.
Potverdorie.... Zo zonde hoe triest het is verlopen met Michael. Wat was het gaaf geweest als de wereld nog heel lang had kunnen genieten van al die gave nummers en dans.Denk niet dat dit beeld realistisch is. Op het einde was hij slechts een schim van de man die hij ooit was.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:26
quote:Summerdance schreef op 10 oktober 2015 @ 20:24:
[...]
Ja dan klopt het wel dat het een van mijn eerste video herinneringen was
Samen met de Kikkers...Pom pom pom aiaiaiaa ik van Bright eyes en de kikkers van Roger Glover uit Love is all
[...]
Samen met de Kikkers...Pom pom pom aiaiaiaa ik van Bright eyes en de kikkers van Roger Glover uit Love is all
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:26
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 oktober 2015 @ 20:23:
Potverdorie.... Zo zonde hoe triest het is verlopen met Michael. Wat was het gaaf geweest als de wereld nog heel lang had kunnen genieten van al die gave nummers en dans.
Ja! Doodzonde!
Mijn dochter van zes is MJ fan, blijkt. Ik heb haar nog maar niet verteld dat hij dood is. Dat gebeurde overigens toen zij drie dagen oud was, 25 juni 2009.
Potverdorie.... Zo zonde hoe triest het is verlopen met Michael. Wat was het gaaf geweest als de wereld nog heel lang had kunnen genieten van al die gave nummers en dans.
Ja! Doodzonde!
Mijn dochter van zes is MJ fan, blijkt. Ik heb haar nog maar niet verteld dat hij dood is. Dat gebeurde overigens toen zij drie dagen oud was, 25 juni 2009.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:27
quote:Summerdance schreef op 10 oktober 2015 @ 20:24:
[...]
Samen met de Kikkers...Pom pom pom aiaiaiaaJaaaaaah We al stand together en Bright Eyes daar moest ik altijd van huilen.
[...]
Samen met de Kikkers...Pom pom pom aiaiaiaaJaaaaaah We al stand together en Bright Eyes daar moest ik altijd van huilen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:27
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:28
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:29
quote:Summerdance schreef op 10 oktober 2015 @ 20:27:
[...]
Oh Bright eyes zette mijn moeder altijd uit
Gegarandeerd dikke tranen hier
Kan het nummer nu nog niet horen zonder vol te schietenIk ook niet.
[...]
Oh Bright eyes zette mijn moeder altijd uit
Gegarandeerd dikke tranen hier
Kan het nummer nu nog niet horen zonder vol te schietenIk ook niet.
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:29
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 10 oktober 2015 @ 20:28:
We All Stand Together, dat is mijn vroegste clipherinnering.
Voor in de reclame straks
https://www.youtube.com/watch?v=gpevZ0-wUYQ
We All Stand Together, dat is mijn vroegste clipherinnering.
Voor in de reclame straks
https://www.youtube.com/watch?v=gpevZ0-wUYQ
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:30
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 10 oktober 2015 @ 20:26:
[...]
Ja! Doodzonde!
Aaaaaah.....
Ik was ook fan, in de tijd van het Dangerous-album. Toen was ik 11 of zo denk ik.
Maar hij heeft gewoon zoveel betekend voor muziek. Echt triest....
Nu vind ik de muziek van Beyoncé en haar als artiest wel heeeeel gaaf. Dus ook leuk, al die clips van haar.
Zij heeft trouwens een hele mooie live versie van Halo waarin ze een soort tribute aan Michael doet. Je ziet dan ook een filmpje van haar als klein meisje.
Beyoncé vind ik echt goeddddd. Lijkt me super voor Pip om al die clips te doen.
[...]
Ja! Doodzonde!
Aaaaaah.....
Ik was ook fan, in de tijd van het Dangerous-album. Toen was ik 11 of zo denk ik.
Maar hij heeft gewoon zoveel betekend voor muziek. Echt triest....
Nu vind ik de muziek van Beyoncé en haar als artiest wel heeeeel gaaf. Dus ook leuk, al die clips van haar.
Zij heeft trouwens een hele mooie live versie van Halo waarin ze een soort tribute aan Michael doet. Je ziet dan ook een filmpje van haar als klein meisje.
Beyoncé vind ik echt goeddddd. Lijkt me super voor Pip om al die clips te doen.