dance dance dance
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:32
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 oktober 2015 @ 20:30:
[...]
Aaaaaah.....
Ik was ook fan, in de tijd van het Dangerous-album. Toen was ik 11 of zo denk ik.
Maar hij heeft gewoon zoveel betekend voor muziek. Echt triest....
Nu vind ik de muziek van Beyoncé en haar als artiest wel heeeeel gaaf. Dus ook leuk, al die clips van haar.
Zij heeft trouwens een hele mooie live versie van Halo waarin ze een soort tribute aan Michael doet. Je ziet dan ook een filmpje van haar als klein meisje.
Beyoncé vind ik echt goeddddd. Lijkt me super voor Pip om al die clips te doen.Voor de popmuziek en videoclips wel ja. Queen is ook van grote invloed geweest.
[...]
Aaaaaah.....
Ik was ook fan, in de tijd van het Dangerous-album. Toen was ik 11 of zo denk ik.
Nu vind ik de muziek van Beyoncé en haar als artiest wel heeeeel gaaf. Dus ook leuk, al die clips van haar.
Zij heeft trouwens een hele mooie live versie van Halo waarin ze een soort tribute aan Michael doet. Je ziet dan ook een filmpje van haar als klein meisje.
Beyoncé vind ik echt goeddddd. Lijkt me super voor Pip om al die clips te doen.Voor de popmuziek en videoclips wel ja. Queen is ook van grote invloed geweest.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:32
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:33
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:33
quote:Summerdance schreef op 10 oktober 2015 @ 20:29:
[...]
Voor in de reclame straks
https://www.youtube.com/watch?v=gpevZ0-wUYQ👍🏻
[...]
Voor in de reclame straks
https://www.youtube.com/watch?v=gpevZ0-wUYQ👍🏻
Les temps sont durs pour les rêveurs...
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:34
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 oktober 2015 @ 20:32:
Mijn tv is veel te klein. Ik moet een nieuwe, voor dit soort programma's.
Chantal vind ik ook leeeeuk.Ik vind Chantal stom.
Mijn tv is veel te klein. Ik moet een nieuwe, voor dit soort programma's.
Chantal vind ik ook leeeeuk.Ik vind Chantal stom.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:35
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 oktober 2015 @ 20:30:
[...]
Aaaaaah.....
Beyoncé vind ik echt goeddddd. Lijkt me super voor Pip om al die clips te doen.
Grappig, ken ik niet.
Ik heb niet zoveel met Beyoncé als artiest, maar zo hier in de shows komen haar nummers wel goed uit!
[...]
Aaaaaah.....
Beyoncé vind ik echt goeddddd. Lijkt me super voor Pip om al die clips te doen.
Grappig, ken ik niet.
Ik heb niet zoveel met Beyoncé als artiest, maar zo hier in de shows komen haar nummers wel goed uit!
Les temps sont durs pour les rêveurs...
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:37
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:38
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:39
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 10 oktober 2015 @ 20:35:
[...]
Grappig, ken ik niet.
Ik heb niet zoveel met Beyoncé als artiest, maar zo hier in de shows komen haar nummers wel goed uit!Kijk hier straks maar even. Heel mooi..
Halo, tribute Michael
Ook mooi om te zien wat hij als artiest voor haar betekende, sinds dat ze een klein meisje was.
[...]
Grappig, ken ik niet.
Ik heb niet zoveel met Beyoncé als artiest, maar zo hier in de shows komen haar nummers wel goed uit!Kijk hier straks maar even. Heel mooi..
Halo, tribute Michael
Ook mooi om te zien wat hij als artiest voor haar betekende, sinds dat ze een klein meisje was.
zaterdag 10 oktober 2015 om 20:39
quote:Tickel schreef op 10 oktober 2015 @ 20:37:
[...]
Dan wil ik toch even een lans breken voor Chantal.....ik vind haar juist erg leuk om te zien Dat mag hoor smaken verschillen.
[...]
Dan wil ik toch even een lans breken voor Chantal.....ik vind haar juist erg leuk om te zien Dat mag hoor smaken verschillen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.