Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
lijkt mi jdat je meer sjans hebt als je tegen hem rijdt dan met hem. Maar goed, dat ben ik.
Paarden, kwats-met-een-dakkie en nu een Struisvogelrees. Te gek!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nastik schreef op 08 juni 2011 @ 20:44:

[...]

Ja, jij ruikt toch ook eerst voordat je een nieuw gerecht proeft? Ik wel.

Eerst effe tongen voordat je de pielemuis naar binnen wurmt.

Ik denk dat ie Feline nie lus nie.Dat denk ik ook niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Laila speelt valsch. Die heeft vast al eens op een Kameel geposeerd.
.
.
Ik vind dat Laila ergens wel gelijk heeft hoor. Ergens is ze wel heel nuchter. Maar aan de andere kant ook weer niet
Die struisduckies zijn wel cool!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
quote:bospad schreef op 08 juni 2011 @ 20:47:

[...]

Lul past niet. Zag hij meteen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Laila gaat er kennelijk straks voor. Good for her . Ik ben laila fan!
quote:Pippin schreef op 08 juni 2011 @ 20:47:

Ik vind dat Laila ergens wel gelijk heeft hoor. Ergens is ze wel heel nuchter. Maar aan de andere kant ook weer niet Ik zag er in het voorstukkie aan een heule dikke sigaar lurken. En het was niet die van Lars, maar een Cubaanse.
Hij zei (dacht ) toch al bij die foto's dat ie twijfelde over de fysieke aantrekkingskracht bij Feline...
ik kijk ook! Karin is een jaloers tiepje, Feline vind ik nikszeggend, kan er niks sensueels aan ontdekken. Lindy gaat het niet worden, en Laila, jaaaa, da's een sllimme denk ik.

Zal je zien, wordt het uiteindelijk Marielle (zo heet ze toch). Hij bewaart het lekkerste voor het laatst
Trouwens bij familie ontmoeten ben ik nieuwsgierig of de familie van Leila wel komt!
quote:Nastik schreef op 08 juni 2011 @ 20:48:

[...]

Ik zag er in het voorstukkie aan een heule dikke sigaar lurken. En het was niet die van Lars, maar een Cubaanse.Oefenmateriaal.
.
Maar ik vind Lars zo leluk
Leila heeft echt teveel kapsones..
quote:_yellowlove_ schreef op 08 juni 2011 @ 20:51:

Maar ik vind Lars zo leluk Ik ook.
Die x factor xperience kost 30 euro pp(van de reclame net)

En die kandidaten zien geen cent terug hoor
en hij is zo vies bruin...hij lijkt wel een negert!
Ik vind layla wel cool. Karin vinnik een aanstellerige doos. Lindy is een muts. En Feline is idd niet zo indrukwekkend. En Marielle? Zegt me eigenlijk niets...
Wat doet hij eigenlijk voor de kost? Hij heeft een eigen bedrijf en volgens mij boert ie best goed.

Ik snap niet zo goed wat hij aanmoet met een studente van 24, lijkt me dat het leeftijdsverschil en het verschil in 'leefwereld' best groot is.
Al met al snap ik het gedweep van die wijven niet zo. Zo één van de velen zijn...
Vraag me af of die meiden echt allemaal zo verliefd zijn..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven