Entertainment alle pijlers

De Bachelor: Tony Jr.

10-07-2021 09:32 527 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben deze week begonnen met het kijken van de bachelor. Er is volgens mij nog geen topic over.
Zijn er meer mensen die kijken?

Ik moet zeggen dat ik Tony wel beter over vind komen dan gedacht.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
10-07-2021 14:56
Ik kijk het niet maar hoe ongemakkelijk moet het zijn voor Maan om haar ex zo op televisie te zien.
Misschien kijkt ze niet.
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ver komen: India, Julia, Maxime, Jolijn, Joy
Geen motto
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie Jolijn echt sympathiek? Ik vind haar juist iets vervelends over zich hebben. Amanda en Diva vind ik leuk overkomen, maar ik weet niet of ze het daardoor ver zullen schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook! Ben enorm gek op de Amerikaanse versie maar weet niet meer waar ik die gratis online kan kijken, want een aantal streaming sites doen het niet meer (tips zijn welkom :p) Daarom heel blij dat de Nederlandse versie nu bestaat 😍
Vind Tony alleen een beetje ongemakkelijk en niet super geïnteresseerd overkomen, maar wellicht ligt dat aan de camera's
Alle reacties Link kopieren
...
ufje wijzigde dit bericht op 11-07-2021 14:24
Reden: Driedubbel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
..
ufje wijzigde dit bericht op 11-07-2021 14:24
Reden: Dubbel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
..
ufje wijzigde dit bericht op 11-07-2021 14:23
Reden: Oeps.. Dubbel
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
vampierprinsesje schreef:
11-07-2021 08:36
Vinden jullie Jolijn echt sympathiek? Ik vind haar juist iets vervelends over zich hebben. Amanda en Diva vind ik leuk overkomen, maar ik weet niet of ze het daardoor ver zullen schoppen.
Helemaal mee eens. Ik vind Jolijn koud overkomen ofzo.
Alle reacties Link kopieren
vampierprinsesje schreef:
11-07-2021 08:36
Vinden jullie Jolijn echt sympathiek? Ik vind haar juist iets vervelends over zich hebben. Amanda en Diva vind ik leuk overkomen, maar ik weet niet of ze het daardoor ver zullen schoppen.

Nee ik vind Jolijn ook niet leuk. Had ook meteen het idee dat ze had gelogen over dr leeftijd en niet 24 is maar 34... Am I the only one?
Ufje schreef:
11-07-2021 14:27
Nee ik vind Jolijn ook niet leuk. Had ook meteen het idee dat ze had gelogen over dr leeftijd en niet 24 is maar 34... Am I the only one?
Helemaal eens met jullie. Vind haar niet onsympathiek overkomen maar wel.. moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze zich een beetje ongemakkelijk en onzeker voelt. Onsympathiek vind ik haar totaal niet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
10-07-2021 14:56
Ik kijk het niet maar hoe ongemakkelijk moet het zijn voor Maan om haar ex zo op televisie te zien.
Ik vind Maxime qua uiterlijk wel iets weghebben van Maan.
Alle reacties Link kopieren
Diva is mijn favoriet en oh wat vind ik Tony leuk.
Alle reacties Link kopieren
Utopia2016 schreef:
11-07-2021 20:02
Diva is mijn favoriet en oh wat vind ik Tony leuk.
Ik denk dat ze heel lief is, maar ik zou juist helemaal kriegel worden van haar. En ik denk dat ze geen match is voor Tony.
Ik vind het tot nu toe een grote ongemakkelijke en tenenkrommende show.
Vond de gay versie zoveel leuker en spontaner.
Ik krijg hier plaats vervangende schaamte van.
Het is veel te geregisseerd.

En jolein lijkt wel 38
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Tony ook leuk overkomen. Hij is heel eerlijk en luistert goed naar zijn gevoel.
Al die onzekerheden etc die naar boven komen, heerlijke tv!
Alle reacties Link kopieren
vliegenmeppert schreef:
13-07-2021 07:03
Ik vind het tot nu toe een grote ongemakkelijke en tenenkrommende show.
Vond de gay versie zoveel leuker en spontaner.
Ik krijg hier plaats vervangende schaamte van.
Het is veel te geregisseerd.

En jolein lijkt wel 38
Ja zij heeft een oude ziel.
Ik vind dat die meiden allemaal veel te hard van stapel lopen, sommige zien een relatie helemaal zitten maar ze kennen hem net 2 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees nu hier dat jullie Tony wel leuk vinden. Ik vond hem echt verschrikkelijk in Expeditie Robinson dus vond het heel jammer dat hij de Bachelor was.
Maar misschien moet ik het dan een kans geven en alsnog proberen...
Alle reacties Link kopieren
Het valt mij op dat al die vrouwen zo plat als een dubbeltje zijn. Zou hij dat als voorkeur opgegeven hebben?
Alle reacties Link kopieren
ELFJEMar schreef:
15-07-2021 13:11
Het valt mij op dat al die vrouwen zo plat als een dubbeltje zijn. Zou hij dat als voorkeur opgegeven hebben?
Niet allemaal! Maar misschien valt hij op natuurlijk?
Alle reacties Link kopieren
ELFJEMar schreef:
15-07-2021 13:11
Het valt mij op dat al die vrouwen zo plat als een dubbeltje zijn. Zou hij dat als voorkeur opgegeven hebben?
Viel mij ook op ja! Stom om daarop te letten, maar inderdaad echt heel plat (bijna) allemaal.

Beetje saaie aflevering vandaag vond ik. Vrij voorspelbare keuzes.
Alle reacties Link kopieren
vliegenmeppert schreef:
13-07-2021 07:03
Ik vind het tot nu toe een grote ongemakkelijke en tenenkrommende show.
Vond de gay versie zoveel leuker en spontaner.
Ik krijg hier plaats vervangende schaamte van.
Het is veel te geregisseerd.

En jolein lijkt wel 38
Wat is mis met 38 lijken?
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
16-07-2021 06:48
Wat is mis met 38 lijken?
Nou als je 24 bent is dat geen compliment.
Oh leuk een topic over the bachelor. Heerlijk programma.

Ik vind Tony wel leuk! Mijn favoriete vrouwen zijn Joy en Oriana. Denk ook dat zij ver komen.

Maxime vind ik ontzettend onsympathiek en vrij ordinair. Dat blauwe jurkje kon echt niet. Ze likt ook altijd zo bang bij die rozenceremonie.
Jolijn lijkt inderdaad wel 38:) Ik zie haar nog wel samen met Tony.
Wat vind iedereen zo leuk aan India? Heb ik echt niks mee, hoop dat ze snel weg is.

Julia lijkt me ook leuk maar heb ik nog weinig van gezien. En Amanda vond ik leuk maar ik zie haar niet bij Tony.

Overigens wel echt sneu voor Sarai gisteren... Stelt ze voor om het anders te doen,en wordt ze nog niet voor een 1-op-1 uitgenodigd. Volgens mij heeft ze nog helemaal geen date gehad.

Wat me trouwens ook opvalt: al die meiden vinden Tony zo leuk. Kan me toch niet voorstellen dat er niemand is die denkt: nee niet mijn man.
Alle reacties Link kopieren
Haha nee ik snap dat dus ook totaal niet.. Vind hem ook helemaal niks.
Ik vind Julia wel leuk en Sarai ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven