Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 264 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik gun Jennemie ook geen finale plek
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Jammer dit. Aan de ene kant hoop ik dat Jasmijn wint, omdat ik het Jennemie gewoon echt niet gun. Aan de andere kant, als Jennemie wint, is ze er wel uit en hoeven we dat valse gedrag niet meer te kijken.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
07-12-2023 20:06
Jammer dit. Aan de ene kant hoop ik dat Jasmijn wint, omdat ik het Jennemie gewoon echt niet gun. Aan de andere kant, als Jennemie wint, is ze er wel uit en hoeven we dat valse gedrag niet meer te kijken.
Dit pre ies!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een raar spel.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Nou...... Wat een anticlimax. Ik sluit me aan bij jullie ik gun het Jasmijn heel erg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een stomme aflevering.
En door al dat heen en weer geloop weet ik nu zelf niet eens meer aan welke kant het kruis zit.
Staat Jasmijn op de plek van het kruis?

Ik gun haar wel de winst.
Alle reacties Link kopieren Quote
Stom spel en nog stommer dat ze het nog een dag langer rekken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou, ik gun het haar echt niet, maar ik ben wel blij dat ze weggaat.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
SombraOnline schreef:
08-12-2023 19:59
Nou, ik gun het haar echt niet, maar ik ben wel blij dat ze weggaat.
Ben ook heel blij dat ze is opgehoepeld

3 nieuwe mensen erin. Ben benieuwd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
08-12-2023 20:21
Ben ook heel blij dat ze is opgehoepeld

3 nieuwe mensen erin. Ben benieuwd
4 nieuwe mensen!
¡Apagando las luces!
Ik ben nu aan het terugkijken en jenn heeft net gewonnen. Ik heb moeite met haar winst. Ik geloof ook haar emoties niet en alles wat ze zei. Ik weet ook nog steeds niet wat ik nou van het hele programma vind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gelukkig is die irritatiefactor er nu uit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
08-12-2023 21:52
Ik geloof ook haar emoties niet en alles wat ze zei.
Ze is heel goed in het zielige slachtoffer spelen (ze heeft ook veel factoren "mee") en maakt daar handig gebruik van.
En niemand die zal zeggen dat het niet echt is want ja, dan van je gemeen, racistisch enz enz.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hadden ze niet gewoon een deal kunnen maken? Ik zou hebben afgesproken dat degene bij het kruis bijv. 30.000 euro zou krijgen van de winnaar. Zo heb je allebei iets, en als je de verliezer bent vertrek je gewoon volgende week ergens uit het huis.
Coffee is never my cup of tea
Alle reacties Link kopieren Quote
Jennemie loopt nu ook te zeuren dat ze verkeerd is neergezet door het programma.
Wat een excuus-truus zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
09-12-2023 11:37
Jennemie loopt nu ook te zeuren dat ze verkeerd is neergezet door het programma.
Wat een excuus-truus zeg
Ja, dat soort dingen begrijp ik nooit. Ze deed toch echt zo zoals het uitgezonden is..Dat er ook leukere momenten waren geloof ik wel, maar deze kant was er zeker.
Gevalletje weinig zelfkennis en haar zelfbeeld komt niet overeen met wat ze op beeld ziet
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
09-12-2023 11:37
Jennemie loopt nu ook te zeuren dat ze verkeerd is neergezet door het programma.
Wat een excuus-truus zeg
Dat was te verwachten, natuurlijk. Maar ja, ze heeft toch echt zelf bepaalde dingen gezegd. Ze beweert nu ook helemaal niets voor Beau te voelen.

Ze zei een week geleden toch echt iets anders tegen Regna (heet ze zo?)
¡Apagando las luces!
granny71 schreef:
09-12-2023 00:17
Ze is heel goed in het zielige slachtoffer spelen (ze heeft ook veel factoren "mee") en maakt daar handig gebruik van.
En niemand die zal zeggen dat het niet echt is want ja, dan van je gemeen, racistisch enz enz.
Hier word ik ook zo moe van. Niet aardig is niet aardig, wat je achtergrond ook mag zijn.
calvijn1 schreef:
09-12-2023 11:37
Jennemie loopt nu ook te zeuren dat ze verkeerd is neergezet door het programma.
Wat een excuus-truus zeg
Tuurlijk. Nou, de montage kan veel bepalen, maar ze maken niet opeens een heel ander mens van je.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
09-12-2023 12:40
Tuurlijk. Nou, de montage kan veel bepalen, maar ze maken niet opeens een heel ander mens van je.
En ze leggen je ook geen woorden in de mond.
Dat je anders afgebeeld kan worden door montage en uitvergroting snap ik helemaal maar de woorden die uit je mond kwamen en de minachtende glimlachjes zijn toch echt helemaal van jezelf.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop wel dat ze bij de volgende finale niet dit spel weer doen, ik vond het helemaal niet leuk om te kijken.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had liever gezien dat de finale gespeeld zou worden door het winnende viertal waarna telkens eentje af zou vallen. En dan wel met echte spellen en niet zo'n suffe mind game.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bondgenoten lijkt wat saaier nu de stokers Silvia en Jennemie eruit zijn.. Kaylee kon af en toe ook verrassend uit de hoek komen (180 graden draaien qua standpunt). De nieuwelingen lijken me wat tam, weinig pit en assertief. Hoop dat er snel wat vonken voor vuurwerk gaan zorgen daar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik moet weer even wennen aan de nieuwe samenstelling. En de nieuwe kandidaten.

Jammer dat de haaien weer aan kop gaan.
En flauw gedoe van de haaien, vlokken van een ander team gebruiken en dan helemaal opmaken en het lege pak terug zetten. Kinderachtig.
En Olivier valt me ook tegen. Gewoon de moussaka van team ... opeten. Met als reden dat er te weinig gekookt is.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
13-12-2023 16:22
Ik moet weer even wennen aan de nieuwe samenstelling. En de nieuwe kandidaten.

Jammer dat de haaien weer aan kop gaan.
En flauw gedoe van de haaien, vlokken van een ander team gebruiken en dan helemaal opmaken en het lege pak terug zetten. Kinderachtig.
En Olivier valt me ook tegen. Gewoon de moussaka van team ... opeten. Met als reden dat er te weinig gekook
t is.
Bizar Pestgedrag inderdaad
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven