Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 228 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Emely nu al geen leuke vrouw. Geen idee waarom.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap Donna wel.
Ze hebben nog niet veel punten, ik zou ook niet 1/5 van die punten uit willen geven aan sigaretten.
Wat is nou1 pakje sigaretten voor 1 maand. Dat is toch zo op?
Echt zonde van die punten.
(Ik rook zelf niet, misschien scheelt dat ook)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het idioot dat er sigaretten gekocht worden. Dat hadden ze dan maar van thuis moeten meenemen (of mag dat niet?) Verder juist een prima gelegenheid om te stoppen met roken als je opgesloten zit in zo'n gameshow.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat ze de sigaretten niet mee mogen nemen. En ja, als verstokt roker ineens die sigaretten op moeten geven zal niet meevallen. Maar gezien de rest van de deelnemers al een maand aan het survivelen zijn met het geld kan ik me voorstellen dat ze denken van ja dag Truus, zoek het uit met je sigaretten.
No way dat ik zou meebetalen aan sigaretten, daar hadden ze dan maar over na moeten denken. Voor wat betreft het eten van vlokken en moussaka en de manier waarop Olivier daar een houding aannam en samen met zijn maatje gingen zitten afgeven op Donna.. mijn vrienden zouden het niet zijn. Kleuters.

Emely is ook niet mijn type, zo iemand die gaat schreeuwen voordat er tegen haar geschreeuwd kan worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Donna irritant worden. Weet niet precies waarom. Vind haar prinsesserig ofzo.
Maar kan ook zijn door gebrek aan Jennemie haha

Ik rook zelf, dus kan me wel voorstellen dat ze het lastig hebben. Maar ik zou ook niet aan zo'n programma beginnen. Of het juist een mooie manier zien om ervan af te komen
Alle reacties Link kopieren Quote
Op het moment dat het over sigaretten ging, bedacht ik mij dat ik dit nog niet eerder had gehoord, terwijl dit bij 'Een jaar van je leven' meermaals een issue was. Zelf geen roker, wel de nadelen van ondervonden (verslaafden in mijn omgeving en 2 sterfgevallen). Bedenk dit vooraf en zie dit als een mooie kans om eraf te komen of doe anders niet mee...

Ik vind Emily (wat een vreselijke kleding had ze op dag 1 al aan) geen leuk mens. Donna inderdaad prinsesserig, gaat binnenkort vast stampvoeten ;-).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ergerde me ook aan het gegrinnik van Jelle over de smetvrees van Vincent.

En was Eduardo nu voor of tegen sigaretten

Het zingen gaat ook nog een ding worden tussen Donna en Melanie.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Oliver is een irritant ventje aan het worden

Jeetje, ze mogen ook bezoek ontvangen. Wat raar
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben wel nieuwsgierig naar morgen, Emely is er net wat, 2 dagen? Die denkt nu al dat ze allerlei dingen kan bepalen. :rofl:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het schandalig dat ze om sigaretten schooit ten koste van de groepspunten. Dan had ze nicotinepleisters moeten meebrengen, medicatie zal toch niet verboden zijn?
Goh, dat die Jorrit van het oude vossenbondje, die weggestemd zou worden door zijn teamgenoten nu de enige oude vos is die er nog in zit.
Of ik hem nou wel of niet leuk vind, volhouden en jezelf blijven loont dus wel 🙏
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een nare vrouw is die Emely
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze is vreselijk. Samen met Vincent.

Ze hebben ook niet eens het fatsoen om Michelle uit te zwaaien.
En als ze weg is noemt Vincent het een feestdag. En Jorrit lacht er om, dat valt me ook tegen.

Jammer dat Eduardo verloor. Ik had zijn team wel gegunt om te winnen en aan het eind van de maand in de finale te staan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Jorit is bloedagressief. Ben blij dat hij eruit is. Ook voor hemzelf
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij leek ook wel straal bezopen, hadden ze zoveel alcohol ter beschikking? Idd beter dat hij er uit is, die jongen heeft echt serieuze issues.
Wow, ik ben heel blij dat Jorrit eindelijk weg is. Gaat echt niet goed met hem geloof ik...
Alle reacties Link kopieren Quote
Terecht dat Jorrit er uit gehaald is.
Hij leek inderdaad wel straal bezopen.

Het blijft fascinerend om allemaal te bekijken
De ene keer vind ik Casper stom maar de andere keer weer niet.

Het zijn allemaal net mensen. Ze zijn niet constant niet leuk.

Ollie en Beau die voor Casper een bakkersmuts kopen. Schattig toch?
bartjes schreef:
21-12-2023 22:16
Terecht dat Jorrit er uit gehaald is.
Hij leek inderdaad wel straal bezopen.

Het blijft fascinerend om allemaal te bekijken
De ene keer vind ik Casper stom maar de andere keer weer niet.

Het zijn allemaal net mensen. Ze zijn niet constant niet leuk.

Ollie en Beau die voor Casper een bakkersmuts kopen. Schattig toch?
Casper die zo tegen dat feestje van Jorim was en zich vervolgens als vrouw verkleed en lekker mee doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dumptiedum schreef:
21-12-2023 23:06
Casper die zo tegen dat feestje van Jorim was en zich vervolgens als vrouw verkleed en lekker mee doet.
Ja, dat had ik niet verwacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow wat een bizar gedrag. Lijkt me dat zoiets z'n carrière niet echt goed doet..
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt een hele vreemde vogel die Jorrit. Wat een agressie, het ging werkelijk nergens over. Goed dat hij weggestuurd is, vond hem toch al eng.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht eerst nog dat hij een soort van act opvoerde voor het spel ofzo. Onvoorspelbaar zijn, zoiets..Maar na gisteren is dat wel weg. Het was helaas voor hem geen act
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind dit soort gedrag wel reden om hem geen arts te laten worden. Het zou je dokter maar zijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
21-12-2023 22:16
Terecht dat Jorrit er uit gehaald is.
Hij leek inderdaad wel straal bezopen.

Het blijft fascinerend om allemaal te bekijken
De ene keer vind ik Casper stom maar de andere keer weer niet.

Het zijn allemaal net mensen. Ze zijn niet constant niet leuk.

Ollie en Beau die voor Casper een bakkersmuts kopen. Schattig toch?
Hij leek niet dronken, hij was dronken!
Had de hele middag stiekem bier gedronken.
Ik vond het heel naar om te zien hoe hij Eduardo zou in zijn gezicht greep.
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven