Entertainment alle pijlers

De Bondgenoten sbs6

22-10-2023 21:56 228 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuwe realityshow.
Ik houd er van en ga dit zeker volgen.

Wel weer aparte mensen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
18-11-2023 16:01
Ze vertoont ook pestgedrag, maar kan zelf niets tot weinig incasseren.
Inderdaad, ze duikt gelijk in de slachtofferrol, erg onaangename eigenschap
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom steeds dat halve Engels. Staat dat interessant of zo?
granny71 schreef:
20-11-2023 18:26
Waarom steeds dat halve Engels. Staat dat interessant of zo?

Waarom denken mensen dat toch? Het hoort gewoon echt heel erg bij deze tijd. Met name de nu jong volwassenen gebruiken Nederlands en Engels door elkaar, veel meer dan toen ik opgroeide. Ik begrijp de haat niet zo en ook niet zo wat er dan precies interessant aan zou moeten zijn eigenlijk. Het is maar een taal. Ik vind hoe je met elkaar omgaat echt veel belangrijker. In veel grote steden wordt je tegenwoordig ook standaard in het Engels aangesproken, er is nu eenmaal veel import.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat zou prima zijn als er wat zinnigs uitkomt in het Engels. Maar dat is het eigenlijk nooit. Dat maakt het irritant
Alle reacties Link kopieren Quote
PurpleMauve schreef:
21-11-2023 21:45
Ja dat zou prima zijn als er wat zinnigs uitkomt in het Engels. Maar dat is het eigenlijk nooit. Dat maakt het irritant
Sommige uitdrukking zijn in het Engels veel beter maar doodgewone zinnen in het half Engels, half Nederlands uitspreken is gewoon onzin.
Net als de reclames van Douglas :@@:
Ik heb echt gewacht met het uitspreken van mijn idee over Jorrit maar na deze aflevering doe ik het. Ik vind het geen leuke jongen. Hij gaat voortdurend op zijn bek met zijn grootspraak over wat hij allemaal kan volgens zichzelf en omdat hij een fysieke opdracht niet kan winnen van een waardig tegenstander daagt hij Jasmijn uit. De sukkel echt, wat een held ben je dan. Zo.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
24-11-2023 21:25
Ik heb echt gewacht met het uitspreken van mijn idee over Jorrit maar na deze aflevering doe ik het. Ik vind het geen leuke jongen. Hij gaat voortdurend op zijn bek met zijn grootspraak over wat hij allemaal kan volgens zichzelf en omdat hij een fysieke opdracht niet kan winnen van een waardig tegenstander daagt hij Jasmijn uit. De sukkel echt, wat een held ben je dan. Zo.
En constant dat belachelijke "kickboksen" van hem
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik erger me aan Jennemie. Dat pestgedrag naar Casper is echt vreselijk en dan die grijns op die smoel
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
26-11-2023 10:55
Ik erger me aan Jennemie. Dat pestgedrag naar Casper is echt vreselijk en dan die grijns op die smoel

Ja eens. In kan zelf ook heel erg slecht tegen treiters. Ik houd me altijd maar vast aan de gedachte dat dit voorkomt uit hun eigen pijnlijke ervaringen maar toch. In mijn eigen leven wil ik er niets mee te maken hebben.
Alle reacties Link kopieren Quote
Sweater schreef:
26-11-2023 12:58
Ja eens. In kan zelf ook heel erg slecht tegen treiters. Ik houd me altijd maar vast aan de gedachte dat dit voorkomt uit hun eigen pijnlijke ervaringen maar toch. In mijn eigen leven wil ik er niets mee te maken hebben.
Je zou toch denken dat iemand, die zegt gepest te zijn, dat niet bij een ander doet.
Wat een walgelijk grijns.

Casper is ook geen prettig persoon met zijn morele gezeik over sigaretten.
Heel erg spijt dat je jarenlang verkocht hebt :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij zitten midden in de verbouwing van onze keuken, we koken en eten nu bij onze buurvrouw. Zij keek dit al en nu zijn wij mee gaan kijken. :rofl:

Er zitten echt wel een paar venijnige mensen tussen, zeg! Er worden veel psychische spelletjes gespeeld.
¡Apagando las luces!
Casper heeft echt issues en een HELE grote blinde vlek.
Er is geen land met hem te bezeilen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dacht dat er elke maand gestreden zou worden om een ton, maar deze eerste maand duurt nu al 6 weken ofzo?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja, dat viel mij ook op.

Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat.
En hoe die nieuwe bondjes gevormd gaan worden.

Uit het winnende team mogen er 2 strijden ofzo?
En ongeacht wie wint, ze moeten allebei daarna weg begrijp ik.
Ben benieuwd of Jennemie er voor kan zorgen dat zij door alle anderen genomineerd wordt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals ik het had gelezen, gaat het team met de meeste punten tegen elkaar strijden voor die ton. Degene die wint, gaat naar huis. Daarnaast zou er ook iemand uit het team met de minste punten naar huis gaan.
Dit vond ik op kijkers.tv:

Het doel van elk team is simpel: samen spellen spelen en opdrachten uitvoeren, daar zoveel mogelijk punten mee scoren en als winnend team eindigen. En dan is het ieder voor zich en kunnen bondgenoten opeens tegenstanders worden! Want aan het eind van elke maand gaat er slechts één deelnemer uit het winnende team naar huis met het gegarandeerde bedrag van die 100.000 euro…

De winnaar is niet de enige die aan het einde van de maand naar huis gaat. Ook van het slechtst presterende team gaat één iemand naar huis. Met lege handen! Elke maand start met twee nieuwe deelnemers, een nieuwe samenstelling van de teams en een puntentelling die op nul staat. Nieuwe maand, nieuwe kansen … en wederom een ton op het spel. Wie vormt de ultieme alliantie?
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht dat van de week Olivier en Beau zeiden dat ze het Jasmijn en Jennemie gunden. En dat zij, Olivier en Beau, er nog niet uit hoefden.

Toen zei Jennemie, oke, stemmen jullie dan op Jasmijn. Ja, zei een van de twee mannen, en dan moet jij proberen zoveel mogelijk stemmen te halen.

Zo heb ik het onthouden in ieder geval.

We zullen het vast snel zien.

Vroeger in de big brother tijd waren er ook live streams. Jammer dat die er nu niet zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap niets van die knock-puts.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
Verrassende exit!
Alle reacties Link kopieren Quote
Deze exit had ik ook niet verwacht.

Ik snap ook weinig van het spel.
Want er worden 2 mensen voorgedragen, blijft dan degene die verliest sowieso in het huis?

En hoe zit dat eigenlijk met de originele teams, komen er bij de vossen nu 2 mensen bij om het weer gelijk te maken?
Het lijkt me anders een oneerlijk spel worden.

Ik zat overigens met opgetrokken wenkbrauwen te kijken naar Eduardo en Melanie, dat gestreel over haar arm. Brrrr.
Alle reacties Link kopieren Quote
bartjes schreef:
06-12-2023 12:59
Deze exit had ik ook niet verwacht.

Ik snap ook weinig van het spel.
Want er worden 2 mensen voorgedragen, blijft dan degene die verliest sowieso in het huis?

En hoe zit dat eigenlijk met de originele teams, komen er bij de vossen nu 2 mensen bij om het weer gelijk te maken?
Het lijkt me anders een oneerlijk spel worden.

Ik zat overigens met opgetrokken wenkbrauwen te kijken naar Eduardo en Melanie, dat gestreel over haar arm. Brrrr.
SombraOnline schreef:
02-12-2023 23:54
Zoals ik het had gelezen, gaat het team met de meeste punten tegen elkaar strijden voor die ton. Degene die wint, gaat naar huis. Daarnaast zou er ook iemand uit het team met de minste punten naar huis gaan.
Dit vond ik op kijkers.tv:

Het doel van elk team is simpel: samen spellen spelen en opdrachten uitvoeren, daar zoveel mogelijk punten mee scoren en als winnend team eindigen. En dan is het ieder voor zich en kunnen bondgenoten opeens tegenstanders worden! Want aan het eind van elke maand gaat er slechts één deelnemer uit het winnende team naar huis met het gegarandeerde bedrag van die 100.000 euro…

De winnaar is niet de enige die aan het einde van de maand naar huis gaat. Ook van het slechtst presterende team gaat één iemand naar huis. Met lege handen! Elke maand start met twee nieuwe deelnemers, een nieuwe samenstelling van de teams en een puntentelling die op nul staat. Nieuwe maand, nieuwe kansen … en wederom een ton op het spel. Wie vormt de ultieme alliantie?
Dit is de uitleg. Er is nu iemand weg uit het team wat onderaan stond én dus ook de knock-out heeft verloren. Hiervoor komt een nieuw persoon in de plaats als de nieuwe bondjes gevormd worden.

Volgens mij gaan we vanavond (of in elk geval deze week) zien wie het winnende team is (ik vind die knock-outs echt onzin…), en de 4 leden van het bondje dat bovenaan moeten tegen elkaar strijden voor die 100.000 euro. De persoon die het geld wint, gaat naar huis. Daarvoor komt ook een nieuw persoon.

En er komt nog iemand, omdat er al iemand vrijwillig weg is gegaan uit het spel. Er komen deze maand dus 3 nieuwe mensen bij in plaats van de normale 2.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ah, toch op elkaar stemmen voor de 100 000.

Heel jammer. Ik gunde het de gieren meer dan de haaien. Ik kan die Jennemie echt niet uitstaan.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou wat stom zeg..gaan we met spanning de reclame in met een gelijke stand.. Komt vlak voor dat het weer begint al reclame voor de finale met de haaien..
Alle reacties Link kopieren Quote
Jennemie haar hele voorkomen roept een bepaalde agressie bij me op.
Wat een akelige tante zeg
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren Quote
calvijn1 schreef:
06-12-2023 23:06
Jennemie haar hele voorkomen roept een bepaalde agressie bij me op.
Wat een akelige tante zeg
Ja, hier ook. Het viel mij op dat het bij sommigen toch wel emotioneel was toen Kaylee weg ging, en dan zie je Jennemie vrolijk zijn op de achtergrond dat ze finalisten zijn... Wat ik ook snap, but there's a time and place (om even met hun half Engels mee te doen :rofl: ).
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren Quote
Toen Jorrit, Kaylee en Jelle binnen kwamen om op elkaar te gaan stemmen, riep die muts ook ineens "nou, doei!!!"

Daar werd ze door Regna ook op aan gesproken.
Heel onsympathiek
Frankly my dear, I don"t give a damn

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven