Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Tjonge, dat er al een Wikipedia van de Luizenmoeder is!
Lotte35 schreef:
21-02-2018 19:20
Ik vind iemand die zijn kinderen Maledief en Filippien noemt anders behoorlijk aanstootgevend :D
Dat zeker. :mrgreen: Voor de rest vind ik hem prima te behappen.
Lotte35 schreef:
21-02-2018 19:20
Ik vind iemand die zijn kinderen Maledief en Filippien noemt anders behoorlijk aanstootgevend :D
Ik vind Fillipien anders een leuke naam. Maar ik had het Fillipine gespeld, en ik had de naam nooit aan een jongetje gegeven. Het is gewoon een meisjesnaam.
iones schreef:
21-02-2018 19:34
Ik vind Fillipien anders een leuke naam. Maar ik had het Fillipine gespeld, en ik had de naam nooit aan een jongetje gegeven. Het is gewoon een meisjesnaam.

't Was een geintje hè?

Ik heb liever Filippien dan Bradley ;-)
redbulletje schreef:
21-02-2018 17:40
Ik vind die oude juf het leukst, das de enige nuchtere, zowel met de zwarte piet aflevering als nu met t uitleggen van t neuken
Helma.
Die is idd cool.

Karel vind ik echt een vreselijk type.
Sophiever schreef:
21-02-2018 19:17
O_O

Dat soort types ken ik niet. :-D
Op het eerste gezicht lijkt hij heel aardig en meedenkend/invoelend, maar zit ontzettend vast in zijn (linkse) denkbeelden. En draagt ze graag uit. Maar wat er onder zijn neus echt gebeurt, ziet hij niet.

Ursula is gewoon altijd pissig.
Ik ben dit gaan kijken op advies van collega's en zodat ik weet waar aan de koffie over gesproken wordt ;). Eerste aflevering vond ik leuk! Grappig concept, nieuw. Daarna niet meer, wordt zo snel uitgemolken (en iedereen zingt dat vreselijke liedje de hele tijd, heel irritant). Zondag vond ik helemaal vreselijk. Ik haak dus weer af.

Hoewel ik de verhaallijn Hanna/Volkert dan wel weer leuk vind.
Suikerwafel schreef:
22-02-2018 10:55
Ik ben dit gaan kijken op advies van collega's en zodat ik weet waar aan de koffie over gesproken wordt ;). Eerste aflevering vond ik leuk! Grappig concept, nieuw. Daarna niet meer, wordt zo snel uitgemolken (en iedereen zingt dat vreselijke liedje de hele tijd, heel irritant). Zondag vond ik helemaal vreselijk. Ik haak dus weer af.

Hoewel ik de verhaallijn Hanna/Volkert dan wel weer leuk vind.
Afbeelding
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Joostisandersgeaard2 schreef:
21-02-2018 21:18
Op het eerste gezicht lijkt hij heel aardig en meedenkend/invoelend, maar zit ontzettend vast in zijn (linkse) denkbeelden. En draagt ze graag uit. Maar wat er onder zijn neus echt gebeurt, ziet hij niet.

Wat een vreemde types kennen jullie.
iones schreef:

Je hebt wel door dat het niet echt is he?
Dat het geen real life soap is maar een satirisch tv-programma met acteurs.
I wanna live my life with the volume full!
Lotte35 schreef:
21-02-2018 20:17
't Was een geintje hè?

Ik heb liever Filippien dan Bradley ;-)
van die kitchnamen ja. Bradley, Shania etc...
Joostisandersgeaard2 schreef:
21-02-2018 21:18

Ik ben ook behept met linkse denkbeelden, maar ik heb echt liever een Ursula in mijn omgeving dan die vreselijke zijen sok van een Karel :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
22-02-2018 19:42
Ik ben ook behept met linkse denkbeelden, maar ik heb echt liever een Ursula in mijn omgeving dan die vreselijke zijen sok van een Karel :rofl:
Hahaha! Dat is het precies; een zijen sok. Of zoals mijn moeder zaliger placht te zeggen; een Jan Hen :-D
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
22-02-2018 20:04
Hahaha! Dat is het precies; een zijen sok. Of zoals mijn moeder zaliger placht te zeggen; een Jan Hen :-D
Oh mooi, die heb ik al lang niet meer gehoord :D
juliet64 schreef:
22-02-2018 20:04
O, oma, je wordt nog steeds geciteerd ;)
iones schreef:
Het is een serie he... met bedachte, grappig bedoelde namen en nep-karakters heel uitvergroot gespeeld door acteurs...
HasseSimonsdochter schreef:
23-02-2018 19:45
Het is een serie he... met bedachte, grappig bedoelde namen en nep-karakters heel uitvergroot gespeeld door acteurs...
Ja, snap ik ook wel, had je misschien wel in de OP kunnen lezen. ;)
Maar iemand zei dat die het een stomme naam vond. Dan mag ik toch wel zeggen dat ik het een mooie naam vind?
iones schreef:
23-02-2018 20:22
Ja, snap ik ook wel, had je misschien wel in de OP kunnen lezen. ;)
Maar iemand zei dat die het een stomme naam vond. Dan mag ik toch wel zeggen dat ik het een mooie naam vind?
Ja maar je gaat er allemaal wel heel serieus op in.
Lady*Voldemort schreef:
22-02-2018 19:42
Ik ben behept met hetzelfde linkse euvel. Het irritante is dat hij helemaal niet luistert. Het is een prediker.
Ik vond het een prachtaflevering.
die ik wilde bestaat al...
De PvdA in de gemeente Opsterland denkt stemmen te kunnen winnen, door de melodie van Juf Ank haar liedje in te zetten in de verkiezingsstrijd........
Hallo!Opsterland! :yes:

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1715569 ... opsterland
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
24-02-2018 12:07
De PvdA in de gemeente Opsterland denkt stemmen te kunnen winnen, door de melodie van Juf Ank haar liedje in te zetten in de verkiezingsstrijd........

:cheer2:

Maar ik ga op de PvdD stemmen, scheelt maar 1 lettertje.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Snoesje666 schreef:
24-02-2018 12:07

Ik vind het leuk gedaan.
Ilse Warringa baalt van hype Luizenmoeder

Ilse Warringa heeft enorm succes met de serie De Luizenmoeder. De actrice speelt Juf Ank in de serie en schreef samen met Diederik Ebbinge (directeur Anton) de dialogen. Warringa verbaast zich over dat succes, terwijl ze al sinds 2005 met muziektheatergezelschap BloodyMary voorstellingen maakt met dezelfde soort zwarte humor.

„Elke grote theaterproducent wil nu De Luizenmoeder op toneel brengen. Ik ga daar niet over, want de rechten liggen bij AVROTROS en de productiemaatschappij. Maar mij irriteert het wel een beetje: het is er toch al? Waarom dan nog meer van hetzelfde willen? Iedereen wil nu iets met Juf Ank. Mijn agent Tsilla, die vroeger alleen mijn contracten deed, heeft opeens een dagtaak aan mij. Op maandag, als de kijkcijfers bekend zijn, krijgt ze sowieso zeventien telefoontjes van spelprogramma’s en aanvragen voor interviews. De eerste week zei ik nog overal ja op, dat zit een beetje in mijn aard, maar mijn agente houdt al die verzoeken nu af. Tsilla beschermt mij en mijn gezin als een leeuwin. Want mijn man en kinderen hebben hier natuurlijk ook niet om gevraagd”, zegt Warringa in de Volkskrant.

André van Duin zong het liedje Hallo allemaal dat Juf Ank in De Luizenmoeder zingt als een carnavalsnummer in De Wereld Draait Door. Dat was tegen het zere been van Warringa, die het liedje had opgepikt van haar dochter die het ooit speelde op een harp bij een cursus op de muziekschool. „Het voelde als... een soort kermis in de hel. In dat beeld viel opeens alle gekte samen. Ik kreeg het niet meer gerijmd: mijn dochtertje op de harp, en dan Matthijs van Nieuwkerk dijenkletsend bij die carnavalskraker. Het symboliseerde helemaal de hysterie rond De Luizenmoeder. Ik dacht: heel Nederland is gestoord. Iedereen is gek geworden en er wordt in polonaise over me heen gewalst.”

„Ik kan er nu wel weer om lachen hoor, maar de hele hype is zó overtrokken. En dat allemaal met dat lelijke liedje aan de haal - echt een liedje van niks. Ik heb voor BloodyMary betere dingen gecomponeerd, haha. In het tweede seizoen gaan we misschien expres nieuwe liedjes stoppen, kijken wat die gaan doen.”
rvdlem schreef:
24-02-2018 12:41
Deze valt in de categorie "het is ook nóóit goed". Wat een gezeur.
anoniem_29087 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 13:05
Reden: Ellenlange quote verwijderd.
88.54% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven