Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Ik heb DWDD gezien met de cast. Henry van Loon lijkt me een hele vage gast
Alle reacties Link kopieren
Ik wil het ook terugkijken, maar kan het niet vinden. Heeft iemand een linkje voor me?
You don't have to fit into the format
Volgens mij had ik het via youtube gezien.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
15-03-2018 16:58
Ik wil het ook terugkijken, maar kan het niet vinden. Heeft iemand een linkje voor me?
Vreemd, want als ik google doe en dwdd luizenmoeder in tik komt ie er gewoon uit hoor.
Ik liep nog twee luizenmoeders achter en die heb ik net nog even gekeken. Zoon had ze op school al gezien, maar hij keek toch even gezellig mee en we hebben samen lekker mee zitten bleren met 'Hij Was Maar Een Clown' :proud: .

Echt een hele leuke serie, jammer dat ie afgelopen is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net DWDD gekeken "juf ank" heeft conservatorium gedaan... zang en lichte muziek en ze gaat een stuk zingen... Ze kan niet zingen! Hoe laag is de toelating tot een conservatorium dan wel niet? Ik dacht dat je daar heel goed voor moest zijn.
Volgens mij moet je jezelf in minimaal twee instrumenten "bewijzen". De eigen stem geldt als een instrument maar het mogen ook twee muziekinstrumenten zijn. En wie goed is in saxofoon en zang hoeft dat niet per se ook op de piano of viool te zijn.
Bovendien moet je behoorlijk goed kunnen zingen om zo bestudeerd vals te kunnen zingen als juf Ank doet.

Brigitte Kaandorp zingt ook altijd zo vals in haar shows. Nou die heb ik een keer opera horen zingen, je zou steil achterover vallen.
nina1966 schreef:
15-03-2018 17:53
Ik heb net DWDD gekeken "juf ank" heeft conservatorium gedaan... zang en lichte muziek en ze gaat een stuk zingen... Ze kan niet zingen! Hoe laag is de toelating tot een conservatorium dan wel niet? Ik dacht dat je daar heel goed voor moest zijn.
Juf Ank heeft niet het conservatorium gedaan. Dat was Ilse Warringa.
anoniem050220180925 schreef:
17-01-2018 09:50
Haha ja die moeder hebben wij ook hier op school :rofl:
Ik hoop zooooo dat zij ook kijkt :proud:
Niemand herkent zichzelf in de serie. Maar wel andere natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
15-03-2018 13:11
Ja hoor.
Alles kan.
:proud:
(sorry. Maar jij kan altijd zo lekker droog reageren)
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-03-2018 18:33
Juf Ank heeft niet het conservatorium gedaan. Dat was Ilse Warringa.
Ilse Warringa is juf Ank.
Alle reacties Link kopieren
nina1966 schreef:
15-03-2018 17:11
Vreemd, want als ik google doe en dwdd luizenmoeder in tik komt ie er gewoon uit hoor.

Ik zocht via DWDD op de site van de NPO, maar kon het daar niet vinden.
Maar bedankt dat je dan toch even de link met me deelt.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
15-03-2018 18:59
:proud:
(sorry. Maar jij kan altijd zo lekker droog reageren)

Ik lees jou ook graag :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-03-2018 14:09
Ik heb DWDD gezien met de cast. Henry van Loon lijkt me een hele vage gast
Henry maakt een moeilijke tijd door. Zijn moeder is eind december overleden na een kort ziekbed en begin december werd ontdekt dat zij vader non-hodgkin heeft. Vertelde hij laatst in een interview. Verder is het sowieso een introverte jongen. Maar wel heel grappig. Ik heb hem een keer in Toomler gezien, stand-up comedy. Echt ontzettend gelachen!
Alle reacties Link kopieren
https://dewerelddraaitdoor.bnnvara.nl/media/383148
Alle reacties Link kopieren
Top, dank je!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-03-2018 19:11
Ilse Warringa is juf Ank.
"Juf Ank bestaat natuurlijk niet, maar is een rol die wordt gespeeld door Ilse Warringa. En die heeft het conversatorium gedaan. Juf Ank zou, alz ze echt bestond, waarschijnlijk op de PABO hebben gezeten of hoe dat tegenwoordig ook heten mag ;-D
Nothing happens for a reason
Dat daar over gediscussieerd moet worden :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Net gekeken (de 1e keer dat ik een uitzending van de dewerelddraaitdoor heb gezien), leuk!

Dat liedje dat Ilse Warringa aan het eind zong, ken ik in een (veel mooiere) uitvoering van Herman van Veen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk heel erg uit naar de speciale aflevering van vanavond!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-03-2018 18:25
Bovendien moet je behoorlijk goed kunnen zingen om zo bestudeerd vals te kunnen zingen als juf Ank doet.

Brigitte Kaandorp zingt ook altijd zo vals in haar shows. Nou die heb ik een keer opera horen zingen, je zou steil achterover vallen.
Ik bedoel niet in de serie maar echt... dus niet vals bedoelt.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
15-03-2018 18:33
Juf Ank heeft niet het conservatorium gedaan. Dat was Ilse Warringa.
Daarom staat "juf ank" ook tussen haakjes, dat is de personage die de actrice ilse warringa speelt Dus ja het is wel degelijk dezelfde persoon.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
18-03-2018 17:06
Ik kijk heel erg uit naar de speciale aflevering van vanavond!
En wat vond je er van...ik niet zo bijzonder. Wel viel mij op dat Jennifer Hofmann die Hannah speelt zo vaak uit haar rol valt en ik denk dat wat ze uitgezonden hebben maar een héél klein stukje is.
Ik had pas laat door dat het deleted scenes waren. Ik dacht eerst dat ze alle bloopers bijvoorbeeld uit zouden zenden, en daarna de deleted scenes. Wel wat verwarrend haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven