Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik had er meer van verwacht, maar vond het alsnog wel leuk.
Vond het inderdaad wel verwarrend, snapte eerst niet zo goed waarom er nu opeens een kerstaflevering kwam.

Ik ga het heel erg missen, ben echt verliefd op deze serie.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik vond deze uitzending wel grappig, maar missen zal ik de serie niet. Tig andere programma’s/series waar ik liever naar kijk.
Lotte35 schreef:
18-03-2018 22:18
Ik had er meer van verwacht, maar vond het alsnog wel leuk.
Vond het inderdaad wel verwarrend, snapte eerst niet zo goed waarom er nu opeens een kerstaflevering kwam.

Ik ga het heel erg missen, ben echt verliefd op deze serie.
Ja precies dit inderdaad.. Zo'n heerlijke serie. Benieuwd wanneer seizoen 2 komt.
Alle reacties Link kopieren
Mja vaag dat er kennelijk een kerstaflevering geweest is die toch weer geschrapt is.

En nu afkicken...
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me al af of ik een aflevering gemist had, door al die stukjes over kerst.
Maar dat is dus niet zo?
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
cowandchicken schreef:
19-03-2018 08:52
Ik vroeg me al af of ik een aflevering gemist had, door al die stukjes over kerst.
Maar dat is dus niet zo?
Nee het waren blijkbaar deleted scenes. Maar ik dacht hetzelfde hoor!
Kwebbeltje91 schreef:
19-03-2018 08:57
Nee het waren blijkbaar deleted scenes. Maar ik dacht hetzelfde hoor!
En ik ook!
Ik zat al te balen omdat ik een aflevering had gemist.
Die scenes zagen er wel heel leuk uit. Vooral die scene met Jozef en Maria, en dan dat commentaar van die ouders :rofl: geweldig. Echt zo jammer dat ze daar geen aflevering van hebben gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
19-03-2018 10:17
Die scenes zagen er wel heel leuk uit. Vooral die scene met Jozef en Maria, en dan dat commentaar van die ouders :rofl: geweldig. Echt zo jammer dat ze daar geen aflevering van hebben gemaakt.
Tja ik begrijp wel waarom dat geschrapt is want de uitzendingen liepen niet gelijk met de maanden waarin iets gebeurde.

Daarnaast horen Jozef en Maria bij een katholieke school en ik denk dat er voor de kijkers meer iets neutraals is gekozen.
Zelf had ik in het begin het idee over een Vrije School maar dat idee liet ik tijdens de verder uitzendingen vallen.
Het was gewoon een basisschool met wel erg weinig klassen en onderwijzers/essen.
Alle reacties Link kopieren
Boekenwurm2016 schreef:
19-03-2018 13:03
Tja ik begrijp wel waarom dat geschrapt is want de uitzendingen liepen niet gelijk met de maanden waarin iets gebeurde.


Er is ook een sinterklaasaflevering geweest, dus dat is geen criterium.

Daarnaast horen Jozef en Maria bij een katholieke school


Christelijke bedoel je waarschijnlijk.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
19-03-2018 19:15
Er is ook een sinterklaasaflevering geweest, dus dat is geen criterium.

Nou ja het was de Winterklaas toch...

Christelijke bedoel je waarschijnlijk.
Nee ik bedoelde echt katholiek want christelijk is te breed. Zie Wikipedia.

Deze week is trouwens de week van de "Lentekriebels" een project in heel Nederland op heel veel basisscholen.👍
Alle reacties Link kopieren
Boekenwurm2016 schreef:
20-03-2018 12:58
Nee ik bedoelde echt katholiek want christelijk is te breed. Zie Wikipedia.

Ik ben protestants-christelijk opgevoed, maar ook daar gaat het over Jozef en Maria hoor.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Maar misschien bedoel je het anders.
You don't have to fit into the format
O, ik lees dat er dus niet gebruikt in zit.
Dus toch maar kijken afl. Bloopers :blob: . Het is maar 30 minuten. Gisteren alsnog DWDD van di gekeken. Leuke man is die Kenneth (ik dacht dat het Kevin was, maar Ken kan ook.)

Grappig dat hij aanbiedingen met piktüres en borstbeelden mocht bekijken van fans.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja het was de Winterklaas toch...
Ja, maar die werd uiteindelijk (met oxboard en al) verstoten door Sinterklaas ;-D
You don't have to fit into the format
Lotte35 schreef:
20-03-2018 13:07
Ik ben protestants-christelijk opgevoed, maar ook daar gaat het over Jozef en Maria hoor.
Maar voor "echte" protestanten gaat een kerststal echt te ver.
Ik herinner me hoe ik als kind van prostestantse ouders naar de huwelijksinzegenning van katholieke buren ging, en dat was rond kersttijd. Daar stond een kerststal in de kerk en daar wilde ik wel even kijken. Nadat het bruidspaar een bloemengroet aan Maria had gebracht, mocht ik er van mijn moeder niet meer in de buurt komen, want dat was wel zulk een heidens gedoe van die katholieken!
Alle reacties Link kopieren
aviv_13 schreef:
20-03-2018 13:20
Maar voor "echte" protestanten gaat een kerststal echt te ver.
Ik herinner me hoe ik als kind van prostestantse ouders naar de huwelijksinzegenning van katholieke buren ging, en dat was rond kersttijd. Daar stond een kerststal in de kerk en daar wilde ik wel even kijken. Nadat het bruidspaar een bloemengroet aan Maria had gebracht, mocht ik er van mijn moeder niet meer in de buurt komen, want dat was wel zulk een heidens gedoe van die katholieken!

Oh, oké.
Wij hadden inderdaad ook nooit een kerststal, maar kregen wel het kerstverhaal van Jozef en Maria verteld.
Dus dan is het meer dat de kerststal op zich katholiek is.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik op pc-scholen heb gewerkt waar volop stalletjes werden geknutseld rond kersttijd.

Foei.
You don't have to fit into the format
Dat waren dan "rekkelijke protestanten"! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Daar schaar ik mezelf dan ook maar onder :D
You don't have to fit into the format
Die laatste aflevering was leuk. Er staat een pony op mijn kamer. Gender zijn als rat :) Dus geen Flappie van Youp.
Mede dankzij Helma die het lied zo overtuigend liet zingen.
Kijkend naar een stukje uit Flodder waarbij spontaan het deuntje van Henk & Henk - Sinterklaas... wie kent hem niet. etc. etc. bij me op kwam.
Zoekend naar een Sinterklaas aflevering van Flodder vond ik deze:
https://www.youtube.com/watch?v=uUt2Jfn0Hd8 (wel met stukken versneld doorspoelen gekeken.
Ik vermoed dat het de aanleiding was om Sinterklaas in zijn jonge jaren als promotie voor die volgende carrière move te gebruiken. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas net de aflevering van DWDD zitten kijken, waarin de hele cast aanwezig is.
Ontzettend leuk zeg.
Bijzonder, dat 'Karel' in het echte leven rechercheur is bij de Amsterdamse politie.
En wat is Bianca Krijgsman toch enorm grappig.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
29-03-2018 19:17
Ik heb pas net de aflevering van DWDD zitten kijken, waarin de hele cast aanwezig is.
Ontzettend leuk zeg.
Bijzonder, dat 'Karel' in het echte leven rechercheur is bij de Amsterdamse politie.
En wat is Bianca Krijgsman toch enorm grappig.
Ja, leuk was dat he? Ik had ook het idee dat ze echt enorm veel lol hadden de hele tijd met elkaar.
Meer als vrienden dan alleen maar collega's.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Ja, erg leuke lui.
You don't have to fit into the format

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven