De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
zondag 3 maart 2019 om 23:48
Nancy met haar zaadvragende ogen die zo graag Maria wil zijn met Anton als Jozef. En als ze dan hoort dat Maria een hoer is, hahaha.
En de engel die bij Maria moet binnentreden.
En hoe Anton dan die hoofddoek wil lenen, alsof er geen andere hoofddoeken bestaan. Om die mensen maar een positief gevoel te geven, waarbij hij inderdaad Nancy zonder pardon voor de bus gooit.
Maar ook: die ouders met alle allergieën en intoleranties. Logisch dat ze het aangeven maar ondoenlijk om met alles rekening te houden. En Rianne wil per se nootjes.
En de engel die bij Maria moet binnentreden.
En hoe Anton dan die hoofddoek wil lenen, alsof er geen andere hoofddoeken bestaan. Om die mensen maar een positief gevoel te geven, waarbij hij inderdaad Nancy zonder pardon voor de bus gooit.
Maar ook: die ouders met alle allergieën en intoleranties. Logisch dat ze het aangeven maar ondoenlijk om met alles rekening te houden. En Rianne wil per se nootjes.
zondag 3 maart 2019 om 23:52
Jaaaaa!
Am Yisrael Chai!
maandag 4 maart 2019 om 06:42
maandag 4 maart 2019 om 06:49
Nou dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren na de beledigingen/bedreigingen grappen die Pegida afgelopen weekend weer bij een moskee heeft gedaan. Tot nu toe is het erg rustig.....
On topic:
Deze ch/gristen was onder de indruk hoe duidelijk het werd wat een leeg feest het kerstfeest is zonder Jezus...
En laat aub iedereen lekker zelf invullen of hij/zij iets leuk of aanstootgevend vind...
maandag 4 maart 2019 om 07:19
grasspriet schreef: ↑04-03-2019 06:49Nou dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren na de beledigingen/bedreigingen grappen die Pegida afgelopen weekend weer bij een moskee heeft gedaan. Tot nu toe is het erg rustig.....
On topic:
Deze ch/gristen was onder de indruk hoe duidelijk het werd wat een leeg feest het kerstfeest is zonder Jezus...
En laat aub iedereen lekker zelf invullen of hij/zij iets leuk of aanstootgevend vind...
Je bedoelt wat een leeg feest JIJ kerstmis vindt zonder Jezus
Ik vond het weer een geweldige aflevering. Heb erg gelachen.
maandag 4 maart 2019 om 07:51
Ja,want het is altijd of het één, of het anderSnoesje666 schreef: ↑04-03-2019 07:15Als ik die jolige kerstman zie, dan ben ik echt blij dat zoon op een basisschool zat waar Kerst en Pasen wél belangrijk werden gevonden.
maandag 4 maart 2019 om 08:03
Ja, dat idee heb ik ook een beetje.
Het valt me ook op dat de ontluikende romance tussen Hannah en Volkert van vorig seizoen in de kiem gemoord is.
Nothing happens for a reason
maandag 4 maart 2019 om 08:27
[...]grasspriet schreef: ↑04-03-2019 06:49Nou dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren na de beledigingen/bedreigingen grappen die Pegida afgelopen weekend weer bij een moskee heeft gedaan. Tot nu toe is het erg rustig.....
On topic:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-03-2019 15:17
Reden: Off topic
Reden: Off topic
21.40% gewijzigd
maandag 4 maart 2019 om 12:11
Je hebt gelijk
maandag 4 maart 2019 om 12:22
De ene humor is de andere niet. Ik vind die zogenaamde humor in de Luizenmoeder vreselijk.Lucifer2018 schreef: ↑04-03-2019 12:17Wat een dom gezanik over Denk in dit topic. Prima als je geen humor hebt maar blijf lekker op de aktueelpijler.
Ik heb weer heerlijk gelachen.
Vraag me af wanneer Juf Ank met de vieze directeur aanpapt.
maandag 4 maart 2019 om 12:40
aan de hemel, niet in de hemel.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
maandag 4 maart 2019 om 12:46
Ik vind Ank een draak voor de kinderen! (en dat is volgens mij ook de grap).
Is de opa van Isa dood, gaat ze Sneeuwwitje naspelen. En dan kan ze 10 keer herhalen dat Sneeuwwitje slaapt, en niet dood is, maar dat meisje moet natuurlijk toch huilen.
En ze verzint een leuk liedje voor de brandoefening, maar een kind dat de rij stapt wordt meteen terug gecommandeerd.
Of dat ze ontdekt dat Rianne verliefd is, en vraagt of ze het haar vaders vertellen gaat. Dat arme kind durft bijna niks te zeggen (en dat speelt ze ook goed!) en dan zegt juf Ank dat zij het wel vertellen zal.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?