De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 1 april 2019 om 13:23
Ik denk niet dat iemand, programmamakers incluis, pedofilie an sich humor vindt. Waarom zou je alle ongemakkelijke onderwerpen moeten vermijden? Als het een kinderprogramma was dan zou ik dat wel snappen, maar het is toch voor grote mensen.
maandag 1 april 2019 om 13:43
maandag 1 april 2019 om 13:51
Dit. En dan heeft Volkert ook nog PTSS dus.......hij "moet wel schuldig zijn".....Hopelijk komt hij volgende week weer terug en wordt rechtgezet dat Hannah hem verraden heeft(Het is een serie hoor Herfst...ja weet ik)
maandag 1 april 2019 om 14:36
Ik vind het onderwerp gewoon niet zo passen bij deze serie omdat alles steeds wat klungelig en lacherig was , ,ben nu wel benieuwd naar volgende week een raar einde deze aflevering , het is geen gtst , hè.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 1 april 2019 om 15:03
Vind je? Er is vorig seizoen bijvoorbeeld ook een aflevering geweest over pesten en over gescheiden ouders. Ook niet echt superluchtige onderwerpen.
maandag 1 april 2019 om 18:14
maandag 1 april 2019 om 18:19
En toch dacht ik gisteren ook "stel dat het wél waar is". We vinden Volkert allemaal een leuke man. Maar hoor je dat niet vaker? "Het was zo'n leuke man en hij was zo leuk met de kinderen." Zomaar beschuldigen is niet goed, maar zomaar zeggen dat iemand niets gedaan heeft, vind ik ook niet goed. Het lijkt me echt heel moeilijk voor scholen om hiermee om te gaan. En dan helpen die hysterische ouders inderdaad ook niet.
maandag 1 april 2019 om 18:29
Zoiets en anders boycot ik voortaan de hele serie.
tonkje wijzigde dit bericht op 01-04-2019 18:37
0.41% gewijzigd
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maandag 1 april 2019 om 18:32
neeSallySpectra* schreef: ↑01-04-2019 15:03Vind je? Er is vorig seizoen bijvoorbeeld ook een aflevering geweest over pesten en over gescheiden ouders. Ook niet echt superluchtige onderwerpen.
maandag 1 april 2019 om 18:36
Maar er was ook echt niks aan de hand.nerdopviva schreef: ↑01-04-2019 18:19En toch dacht ik gisteren ook "stel dat het wél waar is". We vinden Volkert allemaal een leuke man. Maar hoor je dat niet vaker? "Het was zo'n leuke man en hij was zo leuk met de kinderen." Zomaar beschuldigen is niet goed, maar zomaar zeggen dat iemand niets gedaan heeft, vind ik ook niet goed. Het lijkt me echt heel moeilijk voor scholen om hiermee om te gaan. En dan helpen die hysterische ouders inderdaad ook niet.
maandag 1 april 2019 om 18:41
Dat onderwerp ..zwaar ja maar ik vond het ook niet leuk hoe het afgesloten werd.
De vorige keren was het gewoon klaar op het einde van de aflevering en nu is Volkert (terecht en heftig) kwaad weggelopen , vals beschuldigd en dat is niet uitgepraat . Ik had daar anders tegenaan gekeken als het einde van de aflevering was " opgelost " voor zo ver dat gaat dan maar dit is een serie niet real life , we weten als kijkers dat het niet echt gebeurd is . Dat is het meer denk ik zo .
nu begint het meer op een drama soap te lijken ,dat bedoel ik .
De vorige keren was het gewoon klaar op het einde van de aflevering en nu is Volkert (terecht en heftig) kwaad weggelopen , vals beschuldigd en dat is niet uitgepraat . Ik had daar anders tegenaan gekeken als het einde van de aflevering was " opgelost " voor zo ver dat gaat dan maar dit is een serie niet real life , we weten als kijkers dat het niet echt gebeurd is . Dat is het meer denk ik zo .
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
maandag 1 april 2019 om 18:48
Volgens mij bleek dat later pas. Hannah was er ook meteen van overtuigd dat Volkert niets gedaan had. Maar goed, ik vond het goed dat ze hysterie rond dit onderwerp hebben laten zien. Het stoort mij ook mateloos dat mannen vaak bij voorbaat al als dader worden gezien.
maandag 1 april 2019 om 18:59
Ik vind het wel goed dat ze dat in het midden hebben gelaten. Geeft mensen iets om over na te denken. Als aan het einde alles (geforceerd) weer koek en ei is, denkt iedereen dat het wel meevalt met een dergelijke beschuldiging, aai over de bol en sorry we hadden het verkeerd begrepen en klaar. Nu juist wordt duidelijk hoe erg je iemand met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen kwetst, en dat dat niet zomaar opgelost kan worden met een kop koffie in de leraarskamer met een koekje erbij, en een schijnheilig statement van "nee joh, wij hadden dat ook écht nooit geloofd van jou"...Byrma schreef: ↑01-04-2019 18:41Dat onderwerp ..zwaar ja maar ik vond het ook niet leuk hoe het afgesloten werd.
De vorige keren was het gewoon klaar op het einde van de aflevering en nu is Volkert (terecht en heftig) kwaad weggelopen , vals beschuldigd en dat is niet uitgepraat . Ik had daar anders tegenaan gekeken als het einde van de aflevering was " opgelost " voor zo ver dat gaat dan maar dit is een serie niet real life , we weten als kijkers dat het niet echt gebeurd is . Dat is het meer denk ik zo .nu begint het meer op een drama soap te lijken ,dat bedoel ik .
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 1 april 2019 om 19:16
Ik vond dit een hele sterke aflevering. Wat ik goed vind aan deze serie is dat het, naast de hilarische humor, óók de diepte in durft te gaan, controversiële en ongemakkelijke onderwerpen aansnijdt en de maatschappij -op een creatieve manier- een spiegel voorhoudt. Een goeie combinatie van humor, satire en engagement en dat kwam in deze aflevering uitstekend uit de verf.
Ik pleit voor meer van dit soort programma's!
Ik pleit voor meer van dit soort programma's!
maandag 1 april 2019 om 19:17
Dit.pejeka schreef: ↑01-04-2019 18:59Ik vind het wel goed dat ze dat in het midden hebben gelaten. Geeft mensen iets om over na te denken. Als aan het einde alles (geforceerd) weer koek en ei is, denkt iedereen dat het wel meevalt met een dergelijke beschuldiging, aai over de bol en sorry we hadden het verkeerd begrepen en klaar. Nu juist wordt duidelijk hoe erg je iemand met dergelijke ongefundeerde beschuldigingen kwetst, en dat dat niet zomaar opgelost kan worden met een kop koffie in de leraarskamer met een koekje erbij, en een schijnheilig statement van "nee joh, wij hadden dat ook écht nooit geloofd van jou"...
maandag 1 april 2019 om 19:18
+1nerdopviva schreef: ↑01-04-2019 18:19En toch dacht ik gisteren ook "stel dat het wél waar is". We vinden Volkert allemaal een leuke man. Maar hoor je dat niet vaker? "Het was zo'n leuke man en hij was zo leuk met de kinderen." Zomaar beschuldigen is niet goed, maar zomaar zeggen dat iemand niets gedaan heeft, vind ik ook niet goed. Het lijkt me echt heel moeilijk voor scholen om hiermee om te gaan. En dan helpen die hysterische ouders inderdaad ook niet.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
maandag 1 april 2019 om 19:19
Je vergat de laatste zinnen vet te maken, want daar gaat het juist om, lijkt me.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
maandag 1 april 2019 om 21:02
Nee precies, gelukkig niet! Ik vond de aflevering over de sponsorloop 'snif snif kinderhiv' ook helemaal niet zo 'alleen maar lachen', maar daardoor juist wel sterk.