De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
dinsdag 2 april 2019 om 21:23
haarklover schreef: ↑02-04-2019 21:11Ik houd het erop dat Nancy zich gewoon vergiste.
Ik denk dat ze bij het afluisteren niet alles meekreeg, en ervan uitging dat de roddels alleen van de moeder zelf konden komen.
Bij de fotograaf blijf ik ook vertrouwen op Nancy's goede bedoelingen.
Nancy moet Hanna niet. Heel dit seizoen is ze vreselijk jaloers en ik denk dat dit opzet was.
Al met al vond ik dit de sterkste aflevering van heel de Luizenmoeder.
dinsdag 2 april 2019 om 21:26
dinsdag 2 april 2019 om 21:54
Het hele hypocriete gedrag ten opzichte van mannen die belast zijn met de zorg voor jonge kinderen (die hun eigen kinderen niet zijn), werd hier prachtig verbeeld. Het geroddel, het gezanik van "er zal vast iets fouts gebeuren".
Een paar jaar geleden op een feest, een stel peuters/kleuter speelde in de tuin, leeftijd van 3 tot 5. Een van de peuters van 3 viel en schramde zijn knie. De ongetrouwde broer van mijn vriendin nam het kind op de knie, streek het jochie over de bol, inspecteerde samen met de kleine de schram en ze kwamen samen overeen dat het "best wel meeviel". Met nog een aai over de bol wilde hij het kind terugzetten in de zandbak, maar het kind zélf gaf hem spontaan een zoen op de wang. "Je bent een lieve oom", zei het kind erbij.
Mijn god, wat een gekakel daarover ontstond. En ik vraag me nog steeds af, was die ophef ook ontstaan als dat jochie toevallig bij een vrouw op de knie was gaan zitten?
Een paar jaar geleden op een feest, een stel peuters/kleuter speelde in de tuin, leeftijd van 3 tot 5. Een van de peuters van 3 viel en schramde zijn knie. De ongetrouwde broer van mijn vriendin nam het kind op de knie, streek het jochie over de bol, inspecteerde samen met de kleine de schram en ze kwamen samen overeen dat het "best wel meeviel". Met nog een aai over de bol wilde hij het kind terugzetten in de zandbak, maar het kind zélf gaf hem spontaan een zoen op de wang. "Je bent een lieve oom", zei het kind erbij.
Mijn god, wat een gekakel daarover ontstond. En ik vraag me nog steeds af, was die ophef ook ontstaan als dat jochie toevallig bij een vrouw op de knie was gaan zitten?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
dinsdag 2 april 2019 om 22:46
volgens mij was dat de inleiding ,begintune kwam erna ik dacht eerst ook dat ik het begin gemist had en maar terugspoelen
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
dinsdag 2 april 2019 om 23:07
Wat mij betreft: No Way!
Ik vertrouw Nancy niet op haar gigantische blauwe ogen
dinsdag 2 april 2019 om 23:21
Gebeurt ook bij vaders. Mijn zusje had als peuter iets van rode uitslag bij haar vagina en de huisarts bleef mijn moeder maar insinuerende vragen stellen over de vader, net zolang tot ze boos werd. Een andere keer viel het kind van de commode en meteen werd uitgegaan van mishandeling door de vader.
woensdag 3 april 2019 om 09:33
Dat vind ik echt heel erg. Arme goedbedoelende broer. We zijn helemaal doorgeslagen hier wat dit soort dingen betreft. Iedereen zit al bij voorbaat in het beklaagdenbankje.pejeka schreef: ↑02-04-2019 21:54Het hele hypocriete gedrag ten opzichte van mannen die belast zijn met de zorg voor jonge kinderen (die hun eigen kinderen niet zijn), werd hier prachtig verbeeld. Het geroddel, het gezanik van "er zal vast iets fouts gebeuren".
woensdag 3 april 2019 om 16:18
Ik heb bij de Aldi toch het boekje van De Luizenmoeder gekocht.
Het is leuk om te hebben, er staan allerlei teksten en quotes uit de afleveringen in.
De meeste was ik alweer vergeten, maar er zitten echt briljante tussen:
'Dat Maledieve nu al hele dagen masturberend door het huis jakkert, vind ik niet normaal hoor.' (Ursula)
'Wat heb ik nou gehoord? Hebben er twee kleuters liggen neuken?' (Helma)
'Liever een slappe lul dan een zure pruim.' (Ank)
'Ga maar naast Rianne zitten, Floor. Dat is dat meisje met die oogjes.' (Ank)
Het is leuk om te hebben, er staan allerlei teksten en quotes uit de afleveringen in.
De meeste was ik alweer vergeten, maar er zitten echt briljante tussen:
'Dat Maledieve nu al hele dagen masturberend door het huis jakkert, vind ik niet normaal hoor.' (Ursula)
'Wat heb ik nou gehoord? Hebben er twee kleuters liggen neuken?' (Helma)
'Liever een slappe lul dan een zure pruim.' (Ank)
'Ga maar naast Rianne zitten, Floor. Dat is dat meisje met die oogjes.' (Ank)
woensdag 3 april 2019 om 18:46
Nancy is gewoon een intrigante die via haar gespeelde onschuldige uitstraling mensen tegen elkaar opzet. Niet voor niet bleef ze staan om af te luisteren wat er tussen Hannah en Volker besproken werd, om preciés op het "goede" moment de discussie te onderbreken door Hannah te vragen of ze ergens mee kwam helpen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
woensdag 3 april 2019 om 20:05
Ik heb zes weken lang die keelklank erin moeten rammen, dus die krijg ik er niet zo snel meer uit.Beter.Laat schreef: ↑03-04-2019 19:16"Dat nieuwe jongetje heet Achmed, zullen we even oefenen : Agggggmed Agggggggmed Agggggggmed"![]()
woensdag 3 april 2019 om 21:05
Serieus???haarklover schreef: ↑02-04-2019 21:11Ik houd het erop dat Nancy zich gewoon vergiste.
Ik denk dat ze bij het afluisteren niet alles meekreeg, en ervan uitging dat de roddels alleen van de moeder zelf konden komen.
Bij de fotograaf blijf ik ook vertrouwen op Nancy's goede bedoelingen.
Dan heb je het niet zo goed begrepen, de rol van Nancy.
Ze is stikjaloers op Hannah, oa omdat Anton met Hannah wegloopt en Hannah ook veel taken van Nancy heeft overgenomen. Oa de schoolfotograaf
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 3 april 2019 om 21:24
Ja, maakt niet uit, wij snappen het allemaal wel
Such fun!1
donderdag 4 april 2019 om 09:12
Kwebbeltje91 schreef: ↑04-04-2019 08:56Ik sluit me hierbij aan. Gisteren de herhaling gezien en wat een haai is die Nancy zeg. Gruwelijk gewoon.
Haha, ja hè?
Wolf in (ietwat alternatieve) schaapskleren.
donderdag 4 april 2019 om 09:28
Dat is juist het slimme: in een eerdere aflevering waar ze de hele tijd zegt 'dit voelt niet goed' en allemaal spirituele bagger over mensen uitstrooit vond ik dat al heel treffend gedaan. Het gaat allemaal om liefde en positiviteit en de kosmos bij dat soort hoogsensitieve tiepjes maar vaak zijn het energetische vampieren die alleen maar aan hun eigen zwakke ikje denken.
donderdag 4 april 2019 om 10:24
Ik zie hierbij iemand uit mijn directe omgeving voor me. Heel treffendMurrmurr schreef: ↑04-04-2019 09:28Dat is juist het slimme: in een eerdere aflevering waar ze de hele tijd zegt 'dit voelt niet goed' en allemaal spirituele bagger over mensen uitstrooit vond ik dat al heel treffend gedaan. Het gaat allemaal om liefde en positiviteit en de kosmos bij dat soort hoogsensitieve tiepjes maar vaak zijn het energetische vampieren die alleen maar aan hun eigen zwakke ikje denken.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
donderdag 4 april 2019 om 11:10
Treffend omschreven! Vandaar dat ik De Luizenmoeder ook zo waardeer.Murrmurr schreef: ↑04-04-2019 09:28Dat is juist het slimme: in een eerdere aflevering waar ze de hele tijd zegt 'dit voelt niet goed' en allemaal spirituele bagger over mensen uitstrooit vond ik dat al heel treffend gedaan. Het gaat allemaal om liefde en positiviteit en de kosmos bij dat soort hoogsensitieve tiepjes maar vaak zijn het energetische vampieren die alleen maar aan hun eigen zwakke ikje denken.
Everything you see I owe to spaghetti!