De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 8 april 2019 om 09:38
Zeker weer de special met de bloopers?Kwebbeltje91 schreef: ↑08-04-2019 09:37Avro-Tros meldde gisteren op twitter dat er volgende week zondag nog een special komt.
maandag 8 april 2019 om 10:16
Vorig jaar waren het er ook negen, de tiende aflevering waren de bloopers. Die vond ik trouwens niet leuk. Leken “gemaakte” bloopers.RégineFilange schreef: ↑07-04-2019 22:02Jongens dit was toch niet echt de laatste aflevering? Dat einde van Hannah was wel héél abrupt hoor. Ik keek even naar vorig seizoen, dat waren 10 afleveringen. Dit was nummer 9.
maandag 8 april 2019 om 10:23
Ik vind het een open einde. Want zoekt Vokert Hannah op omdat hij heel boos is of juist omdat hij verliefd is?
En ik heb het idee dat Helma ziek is. Eerst gooide ze haar sigaretten weg, ze is emotioneel en daarna werd er zo overduidelijk "Zo, lang als zij zal leven" gezongen dat ik denk dat ze snel dood gaat.
Ik denk dat er of volgende week nog een vervolg aflevering komt of nog een derde seizoen.
Ank en Anton samen vind ik niet leuk. Had hem maar bij Nancy gelaten.
En ik heb het idee dat Helma ziek is. Eerst gooide ze haar sigaretten weg, ze is emotioneel en daarna werd er zo overduidelijk "Zo, lang als zij zal leven" gezongen dat ik denk dat ze snel dood gaat.
Ik denk dat er of volgende week nog een vervolg aflevering komt of nog een derde seizoen.
Ank en Anton samen vind ik niet leuk. Had hem maar bij Nancy gelaten.
maandag 8 april 2019 om 10:33
Dat idee kreeg ik ook.watdachtjehiervan schreef: ↑08-04-2019 10:23En ik heb het idee dat Helma ziek is. Eerst gooide ze haar sigaretten weg, ze is emotioneel en daarna werd er zo overduidelijk "Zo, lang als zij zal leven" gezongen dat ik denk dat ze snel dood gaat.
maandag 8 april 2019 om 11:01
Ja, precies.CourtneyTT schreef: ↑08-04-2019 10:43Hij liep anders meer op Hannah te geilen...
Edit: Daarom was Nancy ook zo jaloers op Hannah.
Overigens vind ik het ook bijzonder dat Anton gepromoveerd wordt, terwijl de koepel juist vond dat hij belabberd werk afleverde.
maandag 8 april 2019 om 12:13
Wat daar geëtaleerd werd, was het 'ouwe jongens krentenbrood' fenomeen waarbij baantjes binnen het eigen netwerk worden verdeeld. Daar hoef je niet competent voor te zijn, alleen binnen het netwerk te vallen. Tekenend ook dat Juf Ank zei dat er toch een openbare vacature moest komen voor de vrijgevallen directeursvacature en dat dit werd weggewuifd door de heren ('officieel wel, maar dat regelen we wel').
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
maandag 8 april 2019 om 12:25
Coerage schreef: ↑08-04-2019 12:13Wat daar geëtaleerd werd, was het 'ouwe jongens krentenbrood' fenomeen waarbij baantjes binnen het eigen netwerk worden verdeeld. Daar hoef je niet competent voor te zijn, alleen binnen het netwerk te vallen. Tekenend ook dat Juf Ank zei dat er toch een openbare vacature moest komen voor de vrijgevallen directeursvacature en dat dit werd weggewuifd door de heren ('officieel wel, maar dat regelen we wel').
Juist!!
maandag 8 april 2019 om 12:27
Nee joh, die komen allemaal gewoon terug. Helma was onverwacht zo aangedaan door het einde van haar carriere dat ze er nog een jaartje aanplakt omdat ze zich thuis verveelt. En de rest komt ook gewoon allemaal terug.
maandag 8 april 2019 om 12:29
Hij geilt op iedereen.CourtneyTT schreef: ↑08-04-2019 10:43Hij liep anders meer op Hannah te geilen...
Edit: Daarom was Nancy ook zo jaloers op Hannah.
maandag 8 april 2019 om 12:31
precies