De Pfaffs
zaterdag 18 augustus 2007 om 13:44
VTM stopt voorlopig met De Pfaffs
VTM stopt de populaire realitysoap 'De Pfaffs' tijdelijk in de koelkast. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Momenteel lopen er nog cameraploegen rond ten huize Pfaff, maar binnenkort volgt een lange onderbreking.
De opnames voor de nieuwe reeks zouden pas in november of december worden hervat. Jean-Marie reageert niet verrast. "Officieel weten we nog van niets", aldus El Sympatico, "maar of onze soap nu in september al opnieuw begint of een paar maanden later, maakt voor ons weinig uit. We zijn vijf jaar lang niet van het scherm geweest."
Binnen enkele weken verwacht de populaire familie opnieuw gezinsuitbreiding. Dochter Lyndsay bevalt in september van haar tweede kind. (belga)
VTM stopt de populaire realitysoap 'De Pfaffs' tijdelijk in de koelkast. Dat schrijft Het Laatste Nieuws. Momenteel lopen er nog cameraploegen rond ten huize Pfaff, maar binnenkort volgt een lange onderbreking.
De opnames voor de nieuwe reeks zouden pas in november of december worden hervat. Jean-Marie reageert niet verrast. "Officieel weten we nog van niets", aldus El Sympatico, "maar of onze soap nu in september al opnieuw begint of een paar maanden later, maakt voor ons weinig uit. We zijn vijf jaar lang niet van het scherm geweest."
Binnen enkele weken verwacht de populaire familie opnieuw gezinsuitbreiding. Dochter Lyndsay bevalt in september van haar tweede kind. (belga)
donderdag 23 augustus 2007 om 13:37
Ik kijk graag naar de Pfaffs maar ik moet toch zeggen dat een lange pauze eens een welgekomen verademing zal zijn. Het werd gewoon te veel. Herhalingen, nieuwe uitzendingen ... op den duur zag je niets anders en op het laatste waren er best wel wat afleveringen waarin je goed kon merken dat ze echt moesten zoeken naar een verhaal om de uitzending vol te krijgen.
Liever dan toch wat langer wachten op boeiende afleveringen, ik denk dat de programmamakers dat ook wel doorhadden.
Groetjes
Liever dan toch wat langer wachten op boeiende afleveringen, ik denk dat de programmamakers dat ook wel doorhadden.
Groetjes
maandag 10 september 2007 om 18:57
Fay Volders is Geboren
10 september 2007
Wij melden jullie met vreugde de
geboorte van ons dochtertje Fay
Fay werd geboren om 13:11 uur na een hele vlotte
bevalling , ze
weegt 3.275 gram en is 50.5 cm groot
Bruce is natuurlijk heel trots als grote broer,
al zie je hem wel even kijken wat er allemaal
rondom hem aan het gebeuren is.
Veel liefs
Dave en Lyndsey
Dit leuke berichtje stond vandaag op de website van de familie Pfaff...
10 september 2007
Wij melden jullie met vreugde de
geboorte van ons dochtertje Fay
Fay werd geboren om 13:11 uur na een hele vlotte
bevalling , ze
weegt 3.275 gram en is 50.5 cm groot
Bruce is natuurlijk heel trots als grote broer,
al zie je hem wel even kijken wat er allemaal
rondom hem aan het gebeuren is.
Veel liefs
Dave en Lyndsey
Dit leuke berichtje stond vandaag op de website van de familie Pfaff...
zondag 28 oktober 2007 om 21:40
Dag allemaal
De pfaff's komt er vanavond helemaal niet voor... erg jammer, vond het altijd heerlijk op de zondagavond! Was het er vorige week zondag nog wel op?
Wat betreft de herhalingen van doordeweeks; Kan iemand me vertellen hoe Lyndsey Dave nu eigenlijk ontmoet heeft? Ben een weekje op vakantie geweest, en voordat ik wegging was Lindsey nog echt een 'losbol' met lekker vaak uitgaan enzo, en nu staat ze ineens op het punt om met Dave te gaan trouwen... Vind het zo jammer dat ik het prille begin van hun relatie heb gemist! Kan iemand me vertellen hoe dat is gegaan?
Thanks!
Groetjes, Liesss
De pfaff's komt er vanavond helemaal niet voor... erg jammer, vond het altijd heerlijk op de zondagavond! Was het er vorige week zondag nog wel op?
Wat betreft de herhalingen van doordeweeks; Kan iemand me vertellen hoe Lyndsey Dave nu eigenlijk ontmoet heeft? Ben een weekje op vakantie geweest, en voordat ik wegging was Lindsey nog echt een 'losbol' met lekker vaak uitgaan enzo, en nu staat ze ineens op het punt om met Dave te gaan trouwen... Vind het zo jammer dat ik het prille begin van hun relatie heb gemist! Kan iemand me vertellen hoe dat is gegaan?
Thanks!
Groetjes, Liesss
maandag 29 oktober 2007 om 10:57
Dave was al een jaar een huisvriend.
Lyndsey was uitgefeest en ging eens in haar vriendenkring kijken of er nog serieuzere types tussen zaten.
Dave dus
Hun eerste date was een paar weken geleden op tv.
Ze is volgens mij wel snel met hem getrouwd.
Ach...als het goed zit.
Leuk ook dat er een dochtertje is geboren.
Lyndsey was uitgefeest en ging eens in haar vriendenkring kijken of er nog serieuzere types tussen zaten.
Dave dus
Hun eerste date was een paar weken geleden op tv.
Ze is volgens mij wel snel met hem getrouwd.
Ach...als het goed zit.
Leuk ook dat er een dochtertje is geboren.
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 31 oktober 2007 om 14:40
wo 31 okt 2007, 14:08
Zoontje Kelly Pfaff opgenomen in ziekenhuis
door onze redactie
AMSTERDAM - Zware tijden voor de Belgische soapfamilie Pfaff. Kenji, het zesjarige zoontje van Kelly, moest met spoed worden opgenomen in het ziekenhuis...
Het jongetje had al dagen last van een pijnlijke, rode uitslag in zijn gezicht, schrijft weekblad Privé. Doktoren dachten aan een allergie, totdat Kenji verlammingsverschijnselen aan de rechterkant van zijn gezicht kreeg. Hij bleek te zijn gebeten door een teek, en daardoor de ziekte van Lyme te hebben opgelopen.
Kelly, die meedeed aan Dancing on Ice, en haar man Sam Gooris wijken volgens het blad geen moment van de zijde van hun zoontje. Ook Jean Marie en zijn vrouw Carmen staan hun dochter Kelly en kleinzoon bij.
© 1996-2007 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
Zoontje Kelly Pfaff opgenomen in ziekenhuis
door onze redactie
AMSTERDAM - Zware tijden voor de Belgische soapfamilie Pfaff. Kenji, het zesjarige zoontje van Kelly, moest met spoed worden opgenomen in het ziekenhuis...
Het jongetje had al dagen last van een pijnlijke, rode uitslag in zijn gezicht, schrijft weekblad Privé. Doktoren dachten aan een allergie, totdat Kenji verlammingsverschijnselen aan de rechterkant van zijn gezicht kreeg. Hij bleek te zijn gebeten door een teek, en daardoor de ziekte van Lyme te hebben opgelopen.
Kelly, die meedeed aan Dancing on Ice, en haar man Sam Gooris wijken volgens het blad geen moment van de zijde van hun zoontje. Ook Jean Marie en zijn vrouw Carmen staan hun dochter Kelly en kleinzoon bij.
© 1996-2007 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
donderdag 1 november 2007 om 00:39
vrijdag 2 november 2007 om 18:29
ik bedoelde die aflevering waar lizzz het over had.. de week daarvoor was er inderdaad een nieuwe aflevering op zondag, kwart over twaalf (die zou rond tien uur worden uitgezonden, volgens de gids, kwam er bij toeval achter)
maar deze week zag ik nergens iets staan en heb het dus gemist
lekker handig, niet vertellen wanneer je het uitzendt, kijkt er ook geen kip
maar deze week zag ik nergens iets staan en heb het dus gemist
lekker handig, niet vertellen wanneer je het uitzendt, kijkt er ook geen kip
donderdag 8 november 2007 om 20:02
Helaas hebben ze de afleveringen van de Pfaff's op zondag vervangen door de herhaling van het programma van Wendy van Dijk. Alsof er nog niet genoeg herhalingen op dat ding zijn!!!!!!!!
Maar ter compensatie heb je nu overdag de herhaling van de herhaling die 's avonds wordt uitgezonden op rtl5. Leuk
Maar ter compensatie heb je nu overdag de herhaling van de herhaling die 's avonds wordt uitgezonden op rtl5. Leuk