Entertainment alle pijlers

De Sleutel

15-10-2019 21:59 152 berichten
Wie kijkt?

Ik hou van Beau. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Valt me op dat Sunil wel aan hygiëne/uiterlijke verzorging doet en regelmatig naar de kapper lijkt te gaan. Ik hoop dat het lukt zijn trauma's aan te pakken.

Ik heb niet het idee dat Rigo de moeite doet om de hond uit te laten. Dus ook zonder bok en paard blijft het een smerige toestand.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
27-11-2019 14:43
Omdat die Rigo redelijk welbespraakt lijkt, komt hij veel beter over dan hij in werkelijkheid is. Hij is een veel ernstiger geval dan die Sunil en volgens mij ook degene die uiteindelijk onbehandelbaar zal blijken.

Dat denk ik ook. Ik heb medelijden met zijn dochter, want niet de moeder maar ook de dochter krijgt toch de schuld van zijn situatie. Zij moet als eerste contact maken, want het is niet zijn schuld. Arme dochter, zij kan daar, zeker op jonge leeftijd, niet veel aan doen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net pas kunnen kijken naar de laatste aflevering , bah dat huis van Rigo. Ik dacht eerst dat die man gewoon dwars was en heel slim maar hij is echt ziek. Bah , wat een bende en niet alleen voor Rigo en zijn buren maar ook voor de dieren .. Als je zelf bv een griepje hebt en je hebt een hond of konijn moet je toch ook zorgen dat die dieren eten hebben , vers water en een schone mand of kooi . Hond moet evengoed uitgelaten ,desnoods even achter het huis maar dan ruim je dat even op. Hij zorgt niet alleen niet goed voor zichzelf maar ook niet voor de dieren die hij zijn kinderen noemt , goed dat ze zijn weggehaald bij hem . Ik weet niet of de hond nog wel bij hem is maar hoe veel hij er ook van zal houden hij kan er duidelijk niet voor zorgen. En als er echt wat mis is kan hij niet eens een dierenarts betalen. Wat een bende is dat geworden en al die pizza's is dat betaalbaar als je geen werk hebt ? ( geen idee )

Ik heb medelijden met Sunil . Ik zie hem meer als een klein jongetje .Ondanks zijn grove taalgebruik en gezuip.

De twee jongste deelnemers doen het heel netjes en goed tot nu toe ,hoop dat ze het zo blijven doen .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reacties op Sunil hier wel bijzonder. Ik zie een volwassen man die veiligheid vindt in het lezen van Donald Ducks en het kijken naar Samson & Gert. Dat zegt nogal wat. Een man die een groot trauma heeft en doodsbang is om verlaten te worden. Ik snap dan gewoon met de beste wil van de wereld niet hoe er dan vervolgens zo lelijk over zo iemand kan worden gedaan, alleen omdat hij uit pure onmacht (en door drankgebruik natuurlijk) mensen de huid vol scheldt. Terwijl je verder eigenlijk best heel vaak een heel lieve en oprechte man te zien krijgt. Het verbaast me echt, dat die buitenste laag zoveel negativiteit oproept.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
29-11-2019 07:12
Ik vind de reacties op Sunil hier wel bijzonder. Ik zie een volwassen man die veiligheid vindt in het lezen van Donald Ducks en het kijken naar Samson & Gert. Dat zegt nogal wat. Een man die een groot trauma heeft en doodsbang is om verlaten te worden. Ik snap dan gewoon met de beste wil van de wereld niet hoe er dan vervolgens zo lelijk over zo iemand kan worden gedaan, alleen omdat hij uit pure onmacht (en door drankgebruik natuurlijk) mensen de huid vol scheldt. Terwijl je verder eigenlijk best heel vaak een heel lieve en oprechte man te zien krijgt. Het verbaast me echt, dat die buitenste laag zoveel negativiteit oproept.

Helemaal mee eens. En bedenkt dat veel daklozen of mensen op straat met dit gedrag ook vaak een trauma hebben en of psychische problemen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
29-11-2019 07:12
Ik vind de reacties op Sunil hier wel bijzonder. Ik zie een volwassen man die veiligheid vindt in het lezen van Donald Ducks en het kijken naar Samson & Gert. Dat zegt nogal wat. Een man die een groot trauma heeft en doodsbang is om verlaten te worden. Ik snap dan gewoon met de beste wil van de wereld niet hoe er dan vervolgens zo lelijk over zo iemand kan worden gedaan, alleen omdat hij uit pure onmacht (en door drankgebruik natuurlijk) mensen de huid vol scheldt. Terwijl je verder eigenlijk best heel vaak een heel lieve en oprechte man te zien krijgt. Het verbaast me echt, dat die buitenste laag zoveel negativiteit oproept.
Vind ik ook , ik heb echt medelijden met die man .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
Byrma schreef:
29-11-2019 11:56
Vind ik ook , ik heb echt medelijden met die man .
Ik ook maar dat neemt niet weg dat ik me ook bedreigd zou voelen als ik zulke Whatsapp berichten zou krijgen of als ik naast hem zou wonen.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
29-11-2019 13:53
Ik ook maar dat neemt niet weg dat ik me ook bedreigd zou voelen als ik zulke Whatsapp berichten zou krijgen of als ik naast hem zou wonen.
Idd zou ik ook hebben. Ik zou zelfs een blokje om lopen als iemand tierend en scheldend zou zijn aan komen lopen op straat.
Alle reacties Link kopieren
Pff het einde. Wat zou er met rigo gebeuren ...
Alle reacties Link kopieren
staafmixer schreef:
03-12-2019 22:01
Pff het einde. Wat zou er met rigo gebeuren ...

Ik las net op Facebook dat iemand zei dat ze in het huizenblok achter Rigo woont, en dat hij inmiddels uit huis is gezet. Ze zijn het aan het schoonmaken.
Always look on the bright side of life
Ik vind Cassandra zo'n pure,lieve, in en in goede meid.
Alle reacties Link kopieren
Wow Sunil!

Vind de rest ook super. Jammer van Rigo maar ze hebben het echt geprobeerd... Mooi om te zien dat Sunil zo ver weg was en het nu zo goed doet.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Sunil, geweldig dat hij toch actief meewerkt aan zijn herstel. Wat een prestatie!

Rigo wat een goorlap al die stront onder die verwarming.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg tranen in mijn ogen bij het zien van Sunil, zelfs aan het werk!
Hij heeft nog wel een weg te gaan maar mooi dat hij op de weg omhoog is.
En wat verdrietig eigenlijk dat het zo ver heeft moeten komen, want ook onder die buitenste laag van schelden etc, zag ik een lieve man met humor. Nu hij rustiger is krijgt hij hopelijk ook meer positieve reacties. Ik hoop dat hij weer leert te vertrouwen.

Rigo, zijn gezicht pffff, wat mager. Als hij echt zijn huis is uitgezet is hij ten dode opgeschreven. De ontkenning van zijn psychische problemen is zijn grootste probleem.
Alle reacties Link kopieren
Sunil wat een herstel! Dat hij nu werkt etc. Echt mooi om te zien.
Rigo daarintegen, omg wat moet je nu met zon gast
Rigo was nog magerder geworden. Ik denk niet dat het nog goed komt met deze man en dat je hem binnenkort ergens vind en dat hij dood is. Volgens mij is dat ook precies de bedoeling van Rigo. Hij wil echt niet meer leven.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
03-12-2019 23:18
Ik las net op Facebook dat iemand zei dat ze in het huizenblok achter Rigo woont, en dat hij inmiddels uit huis is gezet. Ze zijn het aan het schoonmaken.
Echt... Tja mischien beter ik weet t niet .
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
04-12-2019 10:13
Rigo was nog magerder geworden. Ik denk niet dat het nog goed komt met deze man en dat je hem binnenkort ergens vind en dat hij dood is. Volgens mij is dat ook precies de bedoeling van Rigo. Hij wil echt niet meer leven.
Naja dat is dan ook ook weer zo wat. Als hij echt niet meer zou willen zijn er opties genoeg natuurlijk. Zolang hij nog drinkt en pizza eet overleeft hij het wel.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
03-12-2019 23:18
Ik las net op Facebook dat iemand zei dat ze in het huizenblok achter Rigo woont, en dat hij inmiddels uit huis is gezet. Ze zijn het aan het schoonmaken.
Dat is niet waar. Hij woont nog in het huis.
Alle reacties Link kopieren
Rigo was ook wat tanden kwijt, naast dat hij vermagerd was.

Ik vond vooral Beau's reactie op Rigo mooi.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
04-12-2019 21:15
Dat is niet waar. Hij woont nog in het huis.
Oh nou dat vind ik dan toch fijn te lezen. Hij is beter af in een huis dan onder een brug. Zeker met de kou. En ook voor de hond.
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
mendy schreef:
04-12-2019 21:15
Dat is niet waar. Hij woont nog in het huis.
Wat raar dat iemand dan blijkbaar onzin post op fb. Was gewoon een reactie op een nieuwsbericht. :-$
Always look on the bright side of life
staafmixer schreef:
04-12-2019 19:51
Naja dat is dan ook ook weer zo wat. Als hij echt niet meer zou willen zijn er opties genoeg natuurlijk. Zolang hij nog drinkt en pizza eet overleeft hij het wel.
Wat ik ervan begreep drinkt hij voornamelijk Whiskey.
Alle reacties Link kopieren
Rigo plast in flessen. Waarom gaat hij niet gewoon naar de wc?
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
05-12-2019 17:37
Rigo plast in flessen. Waarom gaat hij niet gewoon naar de wc?

Omdat hij de gemeente Tilburg niet wil betalen voor water en riolering, of zo iets.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven