Entertainment alle pijlers

De Sleutel

15-10-2019 21:59 152 berichten
Wie kijkt?

Ik hou van Beau. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net pas de laatste aflevering kunnen kijken . Mooi dat er 4 mensen enorm zijn vooruit gegaan in hun leven en een eigen stek hebben dankzij het programma , mooi om te zien dat er echt vooruitgang kan in zitten . Alle 4 mooi op hun eigen manier . Ik heb ook enorm respect voor Sjaak die dakloos was en wel werkte tegelijkertijd.
Hopelijk blijft het goed gaan en worden familiebanden aangehaald. Ik las wel ergens anders dat het met Sunil niet zo goed gaat als het leek in de laatste aflevering,ik weet niet of dat waar is. Ik denk dat hij beter begeleid kan wonen ergens en vandaar uit naar werk gaat etc.
Bij Rigo is het helaas niet gelukt .Het is al een goed resultaat ; 4 van de 5 op rit gekregen waarvan er 3 eigenlijk wel heel goed gaan .
Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
Alle reacties Link kopieren
meisje85 schreef:
06-12-2019 09:26
Heb je überhaupt naar het programma gekeken? Want naast dat hij daarin wordt uitgelegd waarom hij in flessen plast, vertelt hij ook waarom hij niet doucht. Of kwam je hier alleen even vertellen dat hij gek is?
Ik heb gisteren pas de laatste aflevering gekeken en daarin werd het pas uitgelegd.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven