Entertainment alle pijlers

De trouwjurk van barbie.

02-04-2012 09:39 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Foto,s gezien van het veel besproken bruidspaar,en ik moet zeggen ik vond de jurk haar heel mooi staan.
Linkje? Ik heb de foto's niet gezien:$
Ik vond de jurk erg mooi en de visagist heeft haar best gedaan want ze zag er qua make-up er ook eens mooi uit. Het viel dus mee, ik had namelijk iets meer ordinair verwacht, iets wat lijkt uit dat programma met die Britse zigeuners.
Heb het ook gezien, en was positief verrast - niet zo ordinair als ik verwacht had. Mijn smaak is het niet, maar voor Barbie vond ik het een prima jurk, en hij zat inderdaad erg mooi.
Angel er staan foto,s in de telegraaf kan je zo bekijken op internet,ik weet niet hoe ik linkjes moet maken ben daar niet zo bedreven in.
volgens mij heb ik dat koetsje wel langs zien komen bij Gypsy Weddings, maar Barbie was lang net zo over de top gekleed als die 'dames'.

Trouwjurk is niet bepaald mijn smaak, maar ik vind hem ook niet ordinair nee
hier:

http://www.nu.nl/achterkl ... bie-getrouwd-in-haag.html
Haha, die laatste vrouw in de fotoserie op Nu... Dat is wel echt zo'n Travellerstype.
maar ze is rtoch bijna 20 wkn zwanger? zie helemaalgeen buikje...of begint het pas bij de 'rok' van de bruidsjurk? niet mijn smaak maar staat haar wel lief!
Heb ze al gevonden :-). Kon alleen niet zo goed googlen. Eventueel ook hier :-)
Ik vind het een hoog big fat gypsy wedding gehalte hebben.
Am Yisrael Chai!
Ik vond de jurk haar mooi staan. Vond al die roze accenten zo leuk.

Het haar van Barbie en de make-up was ook mooi gedaan.

Ik vind 't een kleurrijk stel.
Ik vind het tienduizend procent meevallen allemaal.

Vooral haar hoofd vind ik goed gelukt. Met complimenten voor de kapper/visagist die een vrij beschaafd totaalplaatje heeft weten te scheppen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Jurk is niet mijn smaak maar het staat haar wel! En qua make-up zag ze er netjes uit, tenminste niet zo'n overdreven bruin hoofd en een minder oude uitstraling dan normaal op foto's.
quote:fashionvictim schreef op 02 april 2012 @ 09:59:

Ik vind het een hoog big fat gypsy wedding gehalte hebben.Ik ook. Vooral die koets, mai o mai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:very__cherry schreef op 02 april 2012 @ 10:01:

Ik vind het tienduizend procent meevallen allemaal.

Vooral haar hoofd vind ik goed gelukt. Met complimenten voor de visagist die een vrij beschaafd totaalplaatje heeft weten te scheppen.
Wat een interessant discussieonderwerp.
Ik vind de jurk vreselijk trouwens, maar had niet anders verwacht.
Ik vond de jurk wel mooi, met name omdat ik echt een compleet zuurstok roze jurk had verwacht. Haar make up was idd ook mooi gedaan.
quote:nouschi schreef op 02 april 2012 @ 10:03:

[...]

Ik ook. Vooral die koets, mai o mai.Ja, maar vanuit haar maatstaven bekeken, is dit bijna orthodox allemaal, geef toe.
quote:very__cherry schreef op 02 april 2012 @ 10:05:

[...]

Ja, maar vanuit haar maatstaven bekeken, is dit bijna orthodox allemaal, geef toe.Die jurk soit maar die koets????? Zelfs voor barbie!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:zammm schreef op 02 april 2012 @ 10:03:

Wat een interessant discussieonderwerp.Maar even een welkome afwisseling, na al jouw verslagen van je wipwapsessies
ik las trouwens in een eerder stukje dat Michael al een kind heeft, een zoontje van 6

Wisten jullie dat?

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mm. Die komt niet echt in de serie voor, wel Roos?
Jurk vond ik wel bij haar passen, visagiste heeft goed haar best gedaan. Had iets meer over the top verwacht.

Koets vond ik daar juist wel weer in passen, net als de duifjes in roze en blauw..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven