Entertainment alle pijlers

De trouwjurk van barbie.

02-04-2012 09:39 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Foto,s gezien van het veel besproken bruidspaar,en ik moet zeggen ik vond de jurk haar heel mooi staan.
Ik doe niet aan wipwappen, dus waar staan die verslagen dan? iemand die zich voor mij uitgeeft?
Ik vind dit dus niks... http://www.bysjanty.nl/Online/wp-conten ... Renate.jpg

Dan zie ik liever Barbie.....

http://dhfm.nl/fileadmin/deejays/melvin/barbie1.jpg

Maar goed, over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
volgens wordt hij zelfs nergens genoemd Sjer, ik was echt verbaasd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 02 april 2012 @ 10:09:

ik las trouwens in een eerder stukje dat Michael al een kind heeft, een zoontje van 6

Wisten jullie dat?

Oh? Is dat zo?
Het is gewoon echt een barbiejurk maar hij valt me idd mee. En haar makeup is prima..
quote:rosanna08 schreef op 02 april 2012 @ 10:12:

volgens wordt hij zelfs nergens genoemd Sjer, ik was echt verbaasd Nou dat belooft weer lekker veel mbt zijn toewijding aan dit komende larf. Ik heb sowieso het gevoel dat binnen no time op een scheiding uitdraait.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik zag gisteren foto's en ik herkende haar gewoon niet. Die ordinaire make-up die ze normaal opheeft, had ze thuisgelaten en dat was echt een enorme verbetering!
Ik vind de jurk ook erg meevallen, niet ordinair. Eerder een beetje kinderlijk, echt een barbiejurk idd.

Voor het koetsje geldt hetzelfde, net speelgoed.
Mwoaahhh ik vond dus wel dat ze met het totaalplaatje, de jurk, het koetsje, de gekleurde duiven mijn vooroordelen bevestigd had.

Vreselijke jurk, ik vond deze er erg goedkoop uitzien, mede door die roze accenten. Die duiven vond ik nog wel het ergst eigenlijk ... overgespoten nog wel in blauw en zuurstokroze.
Here I am - now what are your other two wishes...
Michael over zijn zoontje
quote:rosanna08 schreef op 02 april 2012 @ 10:12:

volgens wordt hij zelfs nergens genoemd Sjer, ik was echt verbaasd

Is wel bekend hoor dat Michael een zoontje heeft. Jongetje komt niet voor in de serie. En de broer van Samantha komt er ook niet in voor.

Dat is een bewuste keuze denk ik.
quote:very__cherry schreef op 02 april 2012 @ 10:13:

[...]

Nou dat belooft weer lekker veel mbt zijn toewijding aan dit komende larf. Ik heb sowieso het gevoel dat binnen no time op een scheiding uitdraait. ik ook hoor, er straalt nou niet bepaald eeuwige liefde vanaf
quote:fleur_ schreef op 02 april 2012 @ 10:16:

[...]

Is wel bekend hoor dat Michael een zoontje heeft. Jongetje komt niet voor in de serie. En de broer van Samantha komt er ook niet in voor.

Dat is een bewuste keuze denk ik.wel een terechte keuze naar mijn mening, jochie kan er ook niks aan doen
quote:rosanna08 schreef op 02 april 2012 @ 10:16:

Michael over zijn zoontjeHahaha, hij wil dat er voortaan "bliepjes" gezet worden in zijn scheldkannonnades zo lust ik er nog wel een.
quote:ShamRock schreef op 02 april 2012 @ 10:15:

Mwoaahhh ik vond dus wel dat ze met het totaalplaatje, de jurk, het koetsje, de gekleurde duiven mijn vooroordelen bevestigd had.

Vreselijke jurk, ik vond deze er erg goedkoop uitzien, mede door die roze accenten.Maar voor haar doen is het onwijs christelijk. Volg jij de serie eigenlijk wel?
Ik ken die hele Barbie niet maar als jullie dit vinden meevallen word ik wel benieuwd. Hoe kan het nog erger dan? Die plastic koets! Dat haar! Die jurk!
normaal gesproken zou ze niet misstaan in die gypsyweddingtoestand

quote:Pompadoer schreef op 02 april 2012 @ 10:21:

Ik ken die hele Barbie niet maar als jullie dit vinden meevallen word ik wel benieuwd. Hoe kan het nog erger dan? Die plastic koets! Dat haar! Die jurk!De serie. Die is erger...
Ik zal een joetjoeben dan. Dat belooft wat.
Jurk vind ik een plaatje, kan niet anders zeggen....
ik vind de jurk wel echt Barbie, maar dan in het rustige zeg maar

Voor haar een goede keuze
quote:gelukkigmeisje schreef op 02 april 2012 @ 09:57:

maar ze is rtoch bijna 20 wkn zwanger? zie helemaalgeen buikje...of begint het pas bij de 'rok' van de bruidsjurk? niet mijn smaak maar staat haar wel lief!

Ik ben 22 weken zwanger en daar zie je ook niks van hoor.

Verder vond ik het alles meevallen. Zéker de make-up. Wat mij het meest tegenviel was dat het toch geen 1 april grap was...
Ik heb de serie ook nooit gezien, oh oh Cherso ook niet. Ik ken Barbie alleen van Rtl Boulevard. Het valt me op dat wie de serie wel kijkt haar jurk enorm vindt meevallen.. Ik vond de foto's van de familie het ergst.
Die vent in dat Elvispak (?!) met een zuurstokroze roos op zijn bast gespeld (foto 7) is trouwens wel echt mijn ding.
quote:Pompadoer schreef op 02 april 2012 @ 10:24:

Ik zal een joetjoeben dan. Dat belooft wat.

Dit geeft wel een goede samenvatting -->

http://www.youtube.com/watch?v=-smuURkLj40

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven