Entertainment alle pijlers

De verraders 2023

04-03-2023 18:05 427 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
LoveCheese schreef:
18-03-2023 08:01
Ik begrijp het niet als mensen zeggen, ik weet dat je geen verrader bent maar stem toch op jou. Wat is de logica daarachter?
Snap ik ook niet.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
LoveCheese schreef:
18-03-2023 08:01
Ik begrijp het niet als mensen zeggen, ik weet dat je geen verrader bent maar stem toch op jou. Wat is de logica daarachter?
Omdat je daarmee zelf redelijk veilig en buiten schot blijft.
Als jij het ook niet weet, of als enige iemand anders noemt en dit misschien een verrader is, dan kun je daarmee zelf in de gevarenzone belanden.
Het is dus wel enigszins ´laf´ maar ja, als je tot het eind wilt blijven ook wel verstandig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Iemand de US of AUS versie al gevonden online? Ik vond UK echt leuk :D
Alle reacties Link kopieren Quote
2020Suzuki schreef:
18-03-2023 13:53
Omdat je daarmee zelf redelijk veilig en buiten schot blijft.
Als jij het ook niet weet, of als enige iemand anders noemt en dit misschien een verrader is, dan kun je daarmee zelf in de gevarenzone belanden.
Het is dus wel enigszins ´laf´ maar ja, als je tot het eind wilt blijven ook wel verstandig.
Dit ja…. Het is zelfbescherming want als jij als enige op een verrader zit zou je zomaar vermoord kunnen worden.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kom even klagen.

Ik vind allereerst de sfeer echt minder leuk dan in andere seizoenen. Maria, die zegt ‘Herman haat Sunny echt’ Sorry? Wat naar om zo te zeggen. Je zou het maar op tv terughoren. Selma geeft mij ‘dat ene meisje waar ik op de middelbare school bang voor was’ vibes. Echt een straatkat, die uithaal ook naar Noor ‘Jij hebt nooit een mening’ In eerdere seizoenen leek iedereen een stuk gemoedelijker met elkaar.

Daarnaast dat er wordt gezegd ‘Met z’n allen op Ferri, eruit gooien!’ Puur omdat hij die borden van het andere team aan de kant gooide om zelf de eerste groep te zijn. Snap dat je het daar niet mee eens bent maar je gaat toch geen getrouwen ‘straffen’?! Je wil verraders eruit, niet mensen die geen zilver binnenhalen.. Dan moet je ‘wie is de mol’ gaan spelen. Maar Ferri die daarna een heel verhaal gaat houden over zijn overleden broer, met tranen en al? Oprecht vervelend dat hij zich eenzaam voelde toen de twee groepen hem lieten staan, maar ik snap zijn emotionele reactie totaal niet.

Daarnaast vind ik Sander zo oerdom.. ‘Ik vroeg me af wat ik als Verrader aan een schild heb. Maar ik kan morgen naar beneden komen met ‘Hey ik ben er nog!’ dus dat is wel voordelig’ :facepalm:

Maria vind ik bloedirritant. Die graaft gelukkig haar eigen graf door veel te veel en te hard te praten over iedereen.
zuursnoepje wijzigde dit bericht op 19-03-2023 17:24
70.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind er ook weinig aan vrees dat ik ga afhaken
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben het wel eens met jouw observatie ZuurSnoepje. Het begon er al mee dat ze Selma er nog voordat er verraders waren aangewezen begonnen te beschuldigen.
Die ik overigens ook niet leuk vind om naar te kijken met haar rant tegen Sunny aan de ronde tafel en opmerking tegen een andere deelnemer, weet even niet meer wie, met de strekking ‘nee jij weet nooit wat’.

Sander en broer, tsja.. ze zijn vast goed in muziek maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
19-03-2023 17:25
Ik ben het wel eens met jouw observatie ZuurSnoepje. Het begon er al mee dat ze Selma er nog voordat er verraders waren aangewezen begonnen te beschuldigen.
Die ik overigens ook niet leuk vind om naar te kijken met haar rant tegen Sunny aan de ronde tafel en opmerking tegen een andere deelnemer, weet even niet meer wie, met de strekking ‘nee jij weet nooit wat’.

Sander en broer, tsja.. ze zijn vast goed in muziek maken.
Ja ik vind Selma naar overkomen. Was het vorige week wel helemaal met haar eens dat het niet klopt dat je gaat stemmen op iemand die je zelf niet verdacht en dat ze opstond tegen kuddegedrag. Jammer dat ze dan zelf deze week zegt ‘Je bent het niet maar ik stem wel op je’
Alle reacties Link kopieren Quote
Selma doet mij erg denken aan Famke Louise, en die vind ik ook niet leuk.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
19-03-2023 20:02
Selma doet mij erg denken aan Famke Louise, en die vind ik ook niet leuk.
Het is een beetje hetzelfde slag mensen imo qua kleding, omgeving, manier van praten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik dacht deze groep leuk te vinden maar na afl 2 valt het toch weer tegen. De persoonlijkheden vind ik gewoon niet aangenaam. Het maakt mij nu ook niet uit wie er wint.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
19-03-2023 20:04
Het is een beetje hetzelfde slag mensen imo qua kleding, omgeving, manier van praten.
En toch vinden ze zichzelf heel bijzonder en apart.
Terwijl het gewoon eenheidsworst is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ondanks dat er enkele niet sympathieke personen tussen zitten vind ik het spel en de dynamiek nog steeds interessant om naar te kijken.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de makers van het programma bewust naar een aantal van die asociale figuren hebben gezocht om het programma nog pittiger of zo te maken. Was wat mij betreft niet nodig geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
20-03-2023 12:51
Ondanks dat er enkele niet sympathieke personen tussen zitten vind ik het spel en de dynamiek nog steeds interessant om naar te kijken.
Ik denk eerlijk gezegd ook dat de makers van het programma bewust naar een aantal van die asociale figuren hebben gezocht om het programma nog pittiger of zo te maken. Was wat mij betreft niet nodig geweest.
Wat dat betreft vond ik de UK versie zo leuk. Lieve mensen die heel blij met elkaar de spellen speelden, zo leuk om te zien. Sowieso ben ik meer voor zulke programma’s zonder BN-ers maar met gewone burgers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die - sorry dat ik het zeg- domme haantjes hoeven voor mij niet gecast te worden het komende seizoen. Ik vind ze bot, kort door de bocht, niet strategisch denkend en dus weinig diepgang hebben. Bovenop een shitload aan stereotype gedrag dat meen te observeren, wat ik slecht trek.

Verder zijn de 2e en 3e aflevering vaker aan de saaie kant qua speldynamiek is me opgevallen.

Typ Beckhand mag misschien ook wat aan zijn styling doen en zijn rol wat meer invullen. De presentatoren van uk en vs zijn interessanter om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe heb je die van de VS gekeken Hanke?
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen februari op woensdagnacht op bbc1, 2 afleveringen per keer.

Ik heb Itv kpn met extra opname functie. Op een tijd die mij uitkwam teruggekeken, heerlijk met 888 teletekst (ondertiteling in het Engels) erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook kpn. Eens kijken of ik het kan terugzien. Of misschien wordt het nog wel herhaald. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
20-03-2023 14:01
Ik heb ook kpn. Eens kijken of ik het kan terugzien. Of misschien wordt het nog wel herhaald. Bedankt!
Dat denk ik niet, helaas.

Terugkijken kan niet bij de BBC, enkel de opname functie werkt waar ik extra voor betaal (E5) en waarvoor ik de programma's zelf in moet programmeren.
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
20-03-2023 14:08
Dat denk ik niet, helaas.

Terugkijken kan niet bij de BBC, enkel de opname functie werkt waar ik extra voor betaal (E5) en waarvoor ik de programma's zelf in moet programmeren.
Jammer! Dan hopen dat het snel ergens anders te zien is. En/of de AUS versie.

Ik zag net bij JuiceChannel dat de opnames voor de videoland editie al zijn/zijn geweest. Er worden ook namen genoemd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zag dat de volgende opnames met "gewone" onbekende mensen wordt ...dus jullie kunnen je opgeven :)
zou niets voor mij zijn - ik krijg al stress bij een potje Weerwolven of Saboteurs
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesMinoes schreef:
19-03-2023 20:02
Selma doet mij erg denken aan Famke Louise, en die vind ik ook niet leuk.
Die vond ik er juist heel goed uitkomen vorig seizoen. Veel bescheidener dan ik had verwacht.
Selma is een felle, maar wel eerlijk volgens mij. Dat mag ik wel.

Die Billy Dans (wie is dat überhaupt?) lijkt me een vervelende gast. Hoe hij uitviel tegen Ferry, eerst in het spel en daarna nog een keer in de auto - echt onaangenaam.
Alle reacties Link kopieren Quote
ik zat even met mijn hoofd in de bonen excuus
belgali wijzigde dit bericht op 20-03-2023 16:00
89.31% gewijzigd
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
hahaha verkeerde topic sorry
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind deze editie niets aan.
Hebben net de UK versie gezien in 3 dagen. Dan is hier echt niks meer aan.
Wat was dat steengoed!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven