Entertainment alle pijlers

De verraders 2023

04-03-2023 18:05 427 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
sporty73 schreef:
04-03-2023 22:45
Ik heb de eerste aflevering van de Nederlandse versie gezien, maar al die programma's met BN'ers trek ik niet hoor!

Via Videoland kijk ik nu de UK-versie met 'gewone' mensen, geen Bekende Engelsen dus, en ik vind dat veel leuker!

Hanke: waar heb jij de USA-versie gezien? Ben daar wel nieuwsgierig naar.
The Traitors USA was op de late woensdagavond op BBC1. Is net afgelopen, waren 10 afleveringen, 2 per woensdagavond. Opnames waren gemaakt in hetzelfde kasteel als bij de UK versie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh de traitors UK was echt geniaal!! Snoeihard gespeeld.

Ik ga kijken of ik de USA versie ergens kan vinden.

Vond deze aflevering van de Verraders nogal lame. Hoezo ga je voordat de verraders benoemd zijn al praten over wie je weg wilt hebben? Ik denk dat er eerst 10 uit moeten voordat het echt interessant gaat worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zijn toch echt allemaal bekende Nederlanders op die influencers en Katinka na. Bette bv is bijna dagelijks op tv, en Ferry al 20 je dagelijks :-D

Ik vind het groepje verraders ook echt niet leuk en die Katinka kende ik niet meer bah wat een ego. Ik ga haar toch eens googlen, ben nu nieuwsgierig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh mijn god, dierenliefhebbers moeten niet op haar insta gaan kijken. Ze heeft een collectie ooit gemaakt van echte dieren die ze getransformeerd heeft naar speelgoeddieren. Echt heel raar om te zien O_O
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nou veel meer spelers dan vorige seizoenen?

Eerste aflevering heeft mij niet zo geboeid. Zoals zo veel van dit soort programma's vind ik de eerste seizoenen het beste of een van de beste. Ben benieuwd naar de volgende aflevering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Danique schreef:
05-03-2023 13:48
Oh mijn god, dierenliefhebbers moeten niet op haar insta gaan kijken. Ze heeft een collectie ooit gemaakt van echte dieren die ze getransformeerd heeft naar speelgoeddieren. Echt heel raar om te zien O_O
Ze zegt van zichzelf dat ze geen kunst maakt maar discussies.. die vrouw heeft echt een enorme steek los
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
05-03-2023 15:03
Ze zegt van zichzelf dat ze geen kunst maakt maar discussies.. die vrouw heeft echt een enorme steek los
Nou ik vond die grote hond met stoffen tong toch echt geen discussie waard, ik begrijp waar ze naartoe wilt met deze dingen, maar nee dit gaat wel heel ver.
Alle reacties Link kopieren Quote
hanke321 schreef:
04-03-2023 23:16
The Traitors USA was op de late woensdagavond op BBC1. Is net afgelopen, waren 10 afleveringen, 2 per woensdagavond. Opnames waren gemaakt in hetzelfde kasteel als bij de UK versie.

Gave lokatie in Schotland!

Ik zal eens kijken of we ergens BBC1 terug kunnen kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
04-03-2023 23:03
De vijver, echt bekende Nederlanders, is inmiddels leeg gevist dus wat over blijft zijn de onbekende Nederlanders die zich bekend voordoen/voelen.
Feitelijk worden het dus alsnog programma's met onbekende Nederlanders.

Haha! Dat is een goed punt! Alleen jammer dat ze zichzelf nog wel heel erg bekend vinden :-D

De deelnemers van de NL-versie spreken me absoluut niet aan, dus deze laat ik aan me voorbij gaan.

We kijken nu, as we speak, naar de finale van de UK-versie, supergaaf!
Alle reacties Link kopieren Quote
Waarom is Maria als verrader bij anderen aan het delen dat Sander heel verdacht keek? Ze weet nog niet dat hij een mede-verrader is, dan wil je toch nog niemand die verdacht is ook daadwerkelijk verdacht maken? Tot je weet dat die persoon niet een mede-verrader is.

Snappen jullie me nog? :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
05-03-2023 18:50
Waarom is Maria als verrader bij anderen aan het delen dat Sander heel verdacht keek? Ze weet nog niet dat hij een mede-verrader is, dan wil je toch nog niemand die verdacht is ook daadwerkelijk verdacht maken? Tot je weet dat die persoon niet een mede-verrader is.

Snappen jullie me nog? :lol:
Jaa dit snapte ik ook niet, zo niet slim van haar! Stel hij is idd een verrader (wat later ook zo bleek) dan is dat toch ontzettend stom?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe minder verraders hoe groter het aandeel in de pot. Koekoeksnest...

Daarnaast, mocht in een vroeg stadium een verrader weggestemd worden, dan wordt uit de groep een nieuwe verrader gerecruteerd. Al mag deze ook weigeren, maar dan kan de regel zijn dat je vermoord wordt....
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
05-03-2023 15:03
Ze zegt van zichzelf dat ze geen kunst maakt maar discussies.. die vrouw heeft echt een enorme steek los
Toch heeft ze ook iets goeds gedaan: zichzelf laten steriliseren.
Alle reacties Link kopieren Quote
SunShine35 schreef:
05-03-2023 19:43
Toch heeft ze ook iets goeds gedaan: zichzelf laten steriliseren.
Hulde voor dat idd!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een schapen bij de ronde tafel.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe komt die hele club nou opeens op Irene? Ik was er eigenlijk van overtuigd dat Sander eruit zou vliegen. En wat een akward situatie nu onder de verraders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik snap dat Maria wel hoor, het is wat arrogant misschien maar aan Sander heb je niet zoveel. Dat is echt een bange puppy. Ik denk dat het uitstel van executie is.

Hoop dat hij er volgende week uitvliegt en ze een nieuwe verrader rekruteren. Bijvoorbeeld Ferri of Jan.
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
11-03-2023 12:52
Ik snap dat Maria wel hoor, het is wat arrogant misschien maar aan Sander heb je niet zoveel. Dat is echt een bange puppy. Ik denk dat het uitstel van executie is.

Hoop dat hij er volgende week uitvliegt en ze een nieuwe verrader rekruteren. Bijvoorbeeld Ferri of Jan.
Ik snap het ook wel. En ze speelt het spel gewoon.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is voor mij voor het eerst dat ik voor de getrouwen ben ipv voor de verraders. Ik hoop echt dat ze er alle drie snel uit gestemd worden :D
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
17-03-2023 15:35
Het is voor mij voor het eerst dat ik voor de getrouwen ben ipv voor de verraders. Ik hoop echt dat ze er alle drie snel uit gestemd worden :D
Ik ben ook voor de getrouwen, is ook voor het eerst. Maria is de enige verrader die ik het nog wel gun, vind haar wel als een leuk mens overkomen. Ze zit gewoon bij twee rot verraders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
17-03-2023 15:35
Het is voor mij voor het eerst dat ik voor de getrouwen ben ipv voor de verraders. Ik hoop echt dat ze er alle drie snel uit gestemd worden :D
Ik ben altijd voor de getrouwen. Dochter is altijd voor de verraders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja zo voel ik dat ook, zsm de verraders eruit, bah wat een stom groepje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
17-03-2023 15:35
Het is voor mij voor het eerst dat ik voor de getrouwen ben ipv voor de verraders. Ik hoop echt dat ze er alle drie snel uit gestemd worden :D
Ik geloof dat ik dit jaar ook voor het eerst voor de getrouwen ben.
Vandaag is wat gisteren nog toekomst was
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het weer een mooie aflevering. Valt me op dat de eerste twee die zijn weggestemd allebei zo ontzettend stuk zaten. Was dat de andere keren ook zo erg?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik begrijp het niet als mensen zeggen, ik weet dat je geen verrader bent maar stem toch op jou. Wat is de logica daarachter?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven