Entertainment alle pijlers

De verraders 2023

04-03-2023 18:05 427 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind selma heel vervelend… ze is onbeschoft en denkt dat zij de master of the puppets is.

Maria is ook heel vervelend aanwezig. Ze speelt zichzelf in de kijker.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja Maria valt gelukkig vanzelf door de mand denk ik. De eerste paar rondes is het van iedereen altijd puur gokken omdat je nog niet genoeg bewijslast kan verzamelen. Als er straks wat minder mensen over zijn en zij er nog steeds bij zit zal het vanzelf gaan dagen dat zij wel héél veel verschillende namen noemt en eigenlijk met iedereen mee praat en veel teveel bommetjes dropt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind Selma juist een heel leuke kandidaat. Bloedfanatiek maar wel eerlijk, ook als blijkt dat ze een beetje te ver is gegaan. Ik hou er wel van :)

Verder vind ik Jessie Maya leuk (vond ik in Celebrity Apprentice ook al) en Nathan en Ferri ook. Lijken me aardige mensen.

Jan Slagter komt imo niet zo sympathiek uit de verf en Maria vind ik irritant. Ben benieuwd of zij er volgende week uit ligt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maria graaft haar eigen graf door overal te stoken, te droppen en overdreven te doen. Zodra je merkt dat een getrouwe in de gevaarzone zit dan hoef je geen andere namen meer te droppen. Noelle ging er aan. Dat was een gelopen race. Je zou hooguit bij de ronde tafel kunnen benoemen dat je ook andere verdenkingen hebt gehoord, je twijfelt tussen verschillende mensen etc. om vast grond te hebben voor de volgende dag.

Maar dat is ook een stuk edit. Kathinka hoor en zie je bijna niet. Of ze speelt het slimmer of ze valt voorlopig nog niet af.
Alle reacties Link kopieren Quote
biol schreef:
25-03-2023 15:24
Ik vind selma heel vervelend… ze is onbeschoft en denkt dat zij de master of the puppets is.
Het is gewoon extreem pestgedrag dat ze laat zien.
De hele meute opstoken tegen 1 persoon en het persoonlijk maken.

Janken achteraf maakt het niet
Ineens minder erg
Alle reacties Link kopieren Quote
Eigenlijk ook wel jammer dat Herman den Blijker er al uit ligt. Weinig tot niks van gezien en het leek me wel een normale man.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
25-03-2023 19:12
Het is gewoon extreem pestgedrag dat ze laat zien.
De hele meute opstoken tegen 1 persoon en het persoonlijk maken.

Janken achteraf maakt het niet
Ineens minder erg
Ik vind het totaal geen pestgedrag eigenlijk. Wel als het op school gebeurt, maar niet als je meedoet aan een spel dat draait om een heksenjacht. Ze maakte het toch ook niet persoonlijk? Ze zei juist dat ze haar erg graag mag. Maar opstoken hoort er nu eenmaal bij, je wil de groep mee krijgen. Lukt haar uitstekend.
Alle reacties Link kopieren Quote
apppie schreef:
25-03-2023 19:24
Ik vind het totaal geen pestgedrag eigenlijk. Wel als het op school gebeurt, maar niet als je meedoet aan een spel dat draait om een heksenjacht. Ze maakte het toch ook niet persoonlijk? Ze zei juist dat ze haar erg graag mag. Maar opstoken hoort er nu eenmaal bij, je wil de groep mee krijgen. Lukt haar uitstekend.
De manier waarop vindt jij normaal en acceptabel?

En pestgedrag gebeurd niet alleen op school hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is een spel hè? Ik ben het echt niet met Selma eens maar ze weten wat ze kunnen verwachten gezien een een Samantha en een Stefano in de vorige seizoenen.
Alle reacties Link kopieren Quote
En Selma en Maria naaien zich van zelf wel eruit. Selma heeft een grote mond en Maria is te enthousiast
Alle reacties Link kopieren Quote
LoveCheese schreef:
25-03-2023 19:40
Het is een spel hè? Ik ben het echt niet met Selma eens maar ze weten wat ze kunnen verwachten gezien een een Samantha en een Stefano in de vorige seizoenen.
Samantha vond ik ook niet leuk om naar te kijken. Sowieso vind ik het raar dat de verraders een getrouwe mogen verleiden zich bij hen aan te sluiten als er een verrader is verbannen. En ik vind het stom als verraders elkaar gaan naaien.
Alle reacties Link kopieren Quote
LoveCheese schreef:
25-03-2023 19:40
Het is een spel hè?
Dat is, wat mij betreft, nog geen excuus om alle fatsoensnormen overboord te gooien.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
25-03-2023 19:29
De manier waarop vindt jij normaal en acceptabel?

En pestgedrag gebeurd niet alleen op school hoor.
Zoals ik zei: ik vind haar bloedfanatiek, maar wel eerlijk. Dat vind ik inderdaad acceptabel.

En ik schreef helemaal niet dat pesten alleen op school gebeurt. Ik zei dat dit gedrag op school pesten was geweest, maar niet in een programma waar volwassen mensen weten dat ze tegen elkaar worden opgezet. Dat is het spel.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
25-03-2023 19:58
Dat is, wat mij betreft, nog geen excuus om alle fatsoensnormen overboord te gooien.
Welke fatsoensnormen gooit ze overboord dan? Als je doelt op het opzetten van de groep, dan kun je dat over iedereen wel zeggen. Er zijn mensen die liegen en bondjes sluiten, dat is in het echte leven ook onfatsoenlijk - maar niet in een spel dat "de Verraders" heet.

Ze is fel, meer niet. Ik vind de reacties op haar echt zwaar overdreven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het gaat niet om het liegen, opzetten, bondjes sluiten en verbannen. Dat is idd het spel. Iemand in het nauw drijven en eisen dat die persoon zich verantwoord ook. Dat moet kunnen, je weet waar je aan begint.

Het gaat om het gehele plaatje van hoe ze dit doet. Ze snauwt en verheft haar stem, dwars door iedereen heen, met handgebaren en al. Dan probeert Noël zich te verdedigen en dan snauwt Selma daar ook weer dwars doorheen dat ze ‘met gestrekt been voor haar komt’. Noël raakt wat emotioneel. ‘Ja verraders maken fouten, maar ik ga op jou, met gestrekt been ga ik op jou’

Ze had ook op een rustigere wijze kunnen zeggen ‘Sorry Noël maar je overtuigt me niet. Ik stem op jou en ik hoop dat anderen met me mee gaan’ oid. Dat was een stuk respectvoller geweest.
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
25-03-2023 21:51
Het gaat niet om het liegen, opzetten, bondjes sluiten en verbannen. Dat is idd het spel. Iemand in het nauw drijven en eisen dat die persoon zich verantwoord ook. Dat moet kunnen, je weet waar je aan begint.

Het gaat om het gehele plaatje van hoe ze dit doet. Ze snauwt en verheft haar stem, dwars door iedereen heen, met handgebaren en al. Dan probeert Noël zich te verdedigen en dan snauwt Selma daar ook weer dwars doorheen dat ze ‘met gestrekt been voor haar komt’. Noël raakt wat emotioneel. ‘Ja verraders maken fouten, maar ik ga op jou, met gestrekt been ga ik op jou’

Ze had ook op een rustigere wijze kunnen zeggen ‘Sorry Noël maar je overtuigt me niet. Ik stem op jou en ik hoop dat anderen met me mee gaan’ oid. Dat was een stuk respectvoller geweest.
Dit dus.
Zelfs in een spel kan je je fatsoenlijk opstellen maar dat liet ze bij Noël volledig achterwege en in de voorstukjes vliegt ze ook weer helemaal uit de bocht tegen Maria
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
25-03-2023 22:05
Dit dus.
Zelfs in een spel kan je je fatsoenlijk opstellen maar dat liet ze bij Noël volledig achterwege en in de voorstukjes vliegt ze ook weer helemaal uit de bocht tegen Maria
Naar mens die vrouw. Blaast hoog van de toren. Bij het onvolwassene af. Fatsoen was inderdaad ver te zoeken, van mij mag ze er uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ze praat steeds door anderen bij de ronde tafel. Een vorige aflevering zijn ze ook ‘ja jij weet niks’ tegen iemand.

En ze ging helemaal los op Sunny die iets anders stemde dan ze zelf zou hebben gedaan.

Ze zet het weg als ‘ja ik ben vurig’ maar het zou haar sieren als ze ook even kijkt naar wat haar gedrag met anderen doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
26-03-2023 07:10


Ze zet het weg als ‘ja ik ben vurig’ maar het zou haar sieren als ze ook even kijkt naar wat haar gedrag met anderen doet.
Dat deed ze heel even en ik dacht dat ze oprecht was maar de voorstukjes laten zien dat dat dus niet zo is.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
26-03-2023 11:02
Dat deed ze heel even en ik dacht dat ze oprecht was maar de voorstukjes laten zien dat dat dus niet zo is.
Ze schaamde zich omdat ze tegen de verkeerde (getrouwe ipv verrader) tekeer was gegaan, niet omdat ze zich überhaupt zo had gedragen. Dat vind ik wel een wezenlijk verschil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik mij afvraag als de verraders dat conclaaf hebben moeten de getrouwe dan wakker blijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
26-03-2023 11:25
Wat ik mij afvraag als de verraders dat conclaaf hebben moeten de getrouwe dan wakker blijven.
Ik begreep dat er productiemedewerkers over de gangen heen en weer lopen zodat het niet te horen is wie zijn/haar kamer uitgaat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
21-03-2023 10:12
Ik heb precies hetzelfde en kan niet zo goed duiden waar het door komt. Ik vind sommige kandidaten gewoon ook echt niet leuk of niets toevoegen.

Blij dat er nog een serie komt met onbekende Nederlanders. Dat lijkt me een stuk interessanter.


Wat leuk dat er een seizoen komt met onbekenden!!!
De UK versie met onbekenden vond ik heel leuk. En met onbekenden en een flinke prijzenpot gaan de kandidaten ook nog meer voor de winst, nog fanatieker. Lijkt me wel verschrikkelijk om dan een verrader te zijn, dat zou nog meer aan me gaan knagen; bij onbekenden kan een hoge prijzenpot echt levensveranderend zijn. Disclaimer, nog geen idee hoe hoog de pot wordt natuurlijk - hoop dat ze er een serieuze prijzenpot van maken.

Ik vond de vorige seizoenen zo geweldig leuk - heb ook de Belgische en UK versie gekeken, en raadde iedereen de serie aan. Maar met het huidige seizoen ben ik daar door de kandidaten vanaf aflevering 1 gelijk mee gestopt. Wat veel slechte kandidaten zeg. Heb het idee dat ik buiten de doelgroep val met al die vloggers (?) - meer gericht op tieners of zo? Snap de casting echt to-taal niet. En qua complotten en theorieën die de kandidaten bedenken zie je het er tot nu toe ook wel aan af. Echt sonde. Ik ben bang dat ik ook ga afhaken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit weer klaar! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een stom spel zeg met die ontvoering, zo kan ik ook een aflevering vullen pfffff...

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven