Entertainment alle pijlers

De verraders 2023

04-03-2023 18:05 427 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Zijn er nog meer die kijken en kan iemand mij uitleggen waarom die influencers vanaf de eerste seconde in mijn irritatie zone zitten?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat er altijd gezegd wordt, wat een hard spel/ ik haat liegen tegen mijn maatjes/ wat een zwaar spel.

En ook dat er elkaar gevraagd wordt of je een verrader bent. Doet mij trouwens denken aan een kandidaat uit een van de vorige seizoenen die zichzelf had verraden oid en door Tijl werd aanvesproken op de spelregels. Ik weet ook niet meer hoe dat afgelopen is :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
20-03-2023 13:03
Wat dat betreft vond ik de UK versie zo leuk. Lieve mensen die heel blij met elkaar de spellen speelden, zo leuk om te zien. Sowieso ben ik meer voor zulke programma’s zonder BN-ers maar met gewone burgers.
Bof jij! De verraders met onbekenden komt eraan :) inschrijving is geopend!
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hijodelaluna schreef:
20-03-2023 19:20
Bof jij! De verraders met onbekenden komt eraan :) inschrijving is geopend!
Ik zag het ja, leuk hè!
Alle reacties Link kopieren Quote
Stokbroodje schreef:
20-03-2023 19:05
Wat ik trouwens ook niet begrijp is dat er altijd gezegd wordt, wat een hard spel/ ik haat liegen tegen mijn maatjes/ wat een zwaar spel.

En ook dat er elkaar gevraagd wordt of je een verrader bent. Doet mij trouwens denken aan een kandidaat uit een van de vorige seizoenen die zichzelf had verraden oid en door Tijl werd aanvesproken op de spelregels. Ik weet ook niet meer hoe dat afgelopen is :bonk:
Ik kan me dit helemaal niet herinneren! Wat zei Tijl dan?
Alle reacties Link kopieren Quote
derooiekater schreef:
19-03-2023 16:26
Vind er ook weinig aan vrees dat ik ga afhaken
Ik heb precies hetzelfde en kan niet zo goed duiden waar het door komt. Ik vind sommige kandidaten gewoon ook echt niet leuk of niets toevoegen.

Blij dat er nog een serie komt met onbekende Nederlanders. Dat lijkt me een stuk interessanter.
Alle reacties Link kopieren Quote
Flipflop schreef:
21-03-2023 10:12
Ik heb precies hetzelfde en kan niet zo goed duiden waar het door komt. Ik vind sommige kandidaten gewoon ook echt niet leuk of niets toevoegen.

Blij dat er nog een serie komt met onbekende Nederlanders. Dat lijkt me een stuk interessanter.

Ja dat laatste lijkt me veel leuker. Onder de BN ers zijn er toch veel die elkaar kennen en merken of iemand zich anders gedraagt
Alle reacties Link kopieren Quote
ZuurSnoepje schreef:
20-03-2023 22:02
Ik kan me dit helemaal niet herinneren! Wat zei Tijl dan?
Ben je niet in de war met de verraders belgie waar iemand aan de ronde tafel vertelde de verrader te zijn en naar huis moest?

"“Ik ben een verrader.” Met deze vier woorden zorgde Loïc Van Impe voor een plottwist van jewelste in ‘De verraders’. De uitspraak van de tv-kok kende ook grote gevolgen. Door zichzelf te outen, verbrak hij één van de spelregels. De productie, die zelf van niets wist, had geen andere keuze dan hem uit het spel te zetten. “Ze kwamen inderdaad compleet uit de lucht gevallen”, vertelt Loïc ons over het moment dat de boel ontplofte. “Ik was zo paranoïde dat ik niemand meer vertrouwde. Pas aan de ronde tafel heb ik mijn kaarten op tafel gelegd. De productie kon niet anders dan ingrijpen, maar het kwaad was al geschied.” "
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 22-03-2023 15:49
Reden: aanvulling
55.35% gewijzigd
Cogito ergo sum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn god, mag Selma eruit. Alsjeblieft? Wat een ongelofelijk onsympathiek mens.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Selma krijg ik echt de kriebels van. Wat een naar wijf! Exit èn snel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind het echt een Maria show worden
Wat is die Selma vreselijk!
Hoop dat die 2 er snel uit gaan
Alle reacties Link kopieren Quote
Quinnepin schreef:
24-03-2023 21:23
Mijn god, mag Selma eruit. Alsjeblieft? Wat een ongelofelijk onsympathiek mens.
Echt hè. Het eerste wat ik ook dacht toen het afgelopen was. Stem die eruit. Ik vind het geen leuke groep deze keer. Teveel haantjes waardoor je sommige leuke kandidaten totaal niet ziet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Twitter is ook niet mals voor Selma.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou echt selma mag er van mij ook uit. Wat ontzettend dominant en onsympathiek is ze. Volgende week zit ze er helaas nog wel in.

Maria heb ik geen problemen mee nog, maar in voorstukje te zien krijgt ze het volgende week wel zwaar.
Sander herpakt zich goed, ondanks de 2 stemmen nu, niet echt meer verdacht.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk voor de eerste keer verraders, dus geen vergelijking met vorige seizoenen hier 😁
Alle reacties Link kopieren Quote
Winterkoud schreef:
24-03-2023 22:05
Nou echt selma mag er van mij ook uit. Wat ontzettend dominant en onsympathiek is ze. Volgende week zit ze er helaas nog wel in.

Maria heb ik geen problemen mee nog, maar in voorstukje te zien krijgt ze het volgende week wel zwaar.
Sander herpakt zich goed, ondanks de 2 stemmen nu, niet echt meer verdacht.
Ik vind Sander geen sterke speler.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wie is die Selma überhaupt joh?
Inderdaad een strontvervelend mens.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Quinnepin schreef:
24-03-2023 22:27
Ik vind Sander geen sterke speler.
Hij is de minst sterke verrader, eens, maar hij heeft zich wel goed herpakt na die eerste bijna verbanning.
Alle reacties Link kopieren Quote
Djessy schreef:
24-03-2023 22:46
Wie is die Selma überhaupt joh?
Inderdaad een strontvervelend mens.
Een influencer. Wat dat ook mogen betekenen. En inderdaad een verschrikkelijk kind, en van die opgespoten lippen wordt ze ook niet mooier.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond Maria echt vreselijk overdrijven bij het ontbijt, zou mij juist opvallen als iemand zo extreem aanwezig is. Ik vind haar ook niet meer zo leuk, juist omdat ze zichzelf zo in the picture zet. Volgens mij kun je je als verrader beter wat op de achtergrond houden.

Jammer dat Noëlle weg moest, ik vond haar wel leuk. En Selma is idd vreselijk vervelend pfffff... verder idd niet echt een leuke groep mensen maar ik vind het nog wel leuk genoeg om te kijken :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Bah wat een kutwijf die Selma! En dan janken dat ze zo'n spijt heeft,
en volgende week zag je ze in het voorstukje gewoon weer precies hetzelfde doen! :hamer:

Noël kon prima hebben als mensen haar verdachten, maar de manier waarop Selma
tegen haar tekeer ging kon echt niet!

Maria waant zich compleet veilig. Volgende week zijn er wel verdenkingen op haar,
en dan gaat ze ineens janken.
Alle reacties Link kopieren Quote
myname1 schreef:
25-03-2023 08:38
Bah wat een kutwijf die Selma! En dan janken dat ze zo'n spijt heeft,
en volgende week zag je ze in het voorstukje gewoon weer precies hetzelfde doen!
:hamer:

Noël kon prima hebben als mensen haar verdachten, maar de manier waarop Selma
tegen haar tekeer ging kon echt niet!

Maria waant zich compleet veilig. Volgende week zijn er wel verdenkingen op haar,
en dan gaat ze ineens janken.
Precies dit dacht ik dus ook! Ik had even compassie voor haar bij de biecht en toen kwam het voorstukje…
Alle reacties Link kopieren Quote
Mirabel schreef:
25-03-2023 08:57
Precies dit dacht ik dus ook! Ik had even compassie voor haar bij de biecht en toen kwam het voorstukje…
compassie had ik dan weer niet ;-) want ik vond haar echt heel gemeen richting Noël.
Ook als Noël wel een verrader was geweest hoor je iemand niet zo af te fakkelen!
Alle reacties Link kopieren Quote
myname1 schreef:
25-03-2023 09:04
compassie had ik dan weer niet ;-) want ik vond haar echt heel gemeen richting Noël.
Ook als Noël wel een verrader was geweest hoor je iemand niet zo af te fakkelen!
Ze vertelde dat ze een pestverleden heeft en was in tranen. Dat is geen excuus om een ander te behandelen zoals zij deed naar Noël maar voor mij wel een reden om met Selma mee te voelen. Het 1 sluit het ander niet uit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook een pestverleden. Jaren voor in therapie gezeten en heb er nog steeds last van. En ondanks dat ik m’n hart op m’n tong heb en zeg wat ik denk, zou ik nooit op deze manier iemand affakkelen. JUIST Selma zou moeten snappen hoe rot haar manier van doen is. Ik werd helemaal naar van de manier waarop ze tegen Noël tekeer ging. Het was niet slechts ‘eerlijk zijn’, het was op de man aanvallen, op een hele respectloze en brutale manier. Op zo’n manier dat je er als slachtoffer van stilvalt, want alles wat je zegt wordt meteen weggeveegd. En niemand in de groep zegt er wat van. Ik kan dan geen compassie vinden voor die tranen van haar daarna. Zeker met het voorstukje van volgende week waarin ze weer precies op dezelfde manier haar grote mond opentrekt. Huilen en je gedrag niet veranderen werkt niet. Nathan liet gelukkig even zien hoe je dit spel wel respectvol speelt.

Jammer dat Selma er niet uitvliegt. Door types als zij sneeuwen de Nathan’s en de Ferri’s en andere leuke types onder.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind haar ook niet sympathiek, begrijp me niet verkeerd. Maar ik zag wel even een vrouw met een verhaal wat ze denkt verwerkt te hebben maar juist door die houding laat zien dat ze zich vooral ongezonde copingsmechanismen heeft aangeleerd. En dat vind ik oprecht sneu.

Ik begrijp ook niet zo goed dat een ander haar niet even stil zet ten behoeve van diegene die ze aanvalt.

Het voel me ook op dat Nathan weinig in beeld is. Die man is zo fantastisch leuk, positief en spontaan. Door die paar nare types krijgen de leuke mensen geen kans en wordt de show er niet beter op.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven