Entertainment alle pijlers

Divorce hotel RTL 4

13-05-2014 20:43 1106 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen topic?

Lekkere pauper tv. Wie schrijft mee?
@cocobanana, ik ook!

Haha wat een heks. Ze mag niks zeggen over zijn uiterlijk. Ze heeft een enorme rotkop en wat een rot innerlijk. Hij mag inderdaad blij zijn dat hij straks verlost is.
quote:Flowerspowers schreef op 03 juni 2014 @ 21:17:

Haar gezicht komt me zo bekend voor. Is ze al eens eerder op tv geweest ofzo?Ja ze speelde de hoofdrol in ET.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:tekenis schreef op 03 juni 2014 @ 21:19:

Ze lijkt een beetje op een tijdelijke actrice van GTST, ook een irritant figuur. (waarom weet ik dit )en op Sytske nog wat. Speelde in decCo-assistent en is nu zwanger. Al is Sytske wat jonger.
Die zelfingenomen blik van haar grrrr
Van mij mag hij haar het vel over de neus trekken. Wat een ongelooflijk kreng. Zo zie je ze zelden. Ik sta echt versteld!
Bitch
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hup Annemarie

Rotwijf
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ja toedeloe zeg dat is toch verdomme geen argument "hij kan prima voor zichzelf zorgen" gewoon betalen!!
Als een vent zou zeggen " ik vind t niet nodig, je bent gezond ga maar werken". Nou phoeh dan werd ie gelynched.
Go Annemarie

Had ze nu maar haar huwelijk af geblazen ipv te trouwen in gemeenschap van goederen hihi.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
ach ach wat een schande je hebt niets te willen.....
quote:betjebig schreef op 03 juni 2014 @ 21:22:

Van mij mag hij haar het vel over de neus trekken. Wat een ongelooflijk kreng. Zo zie je ze zelden. Ik sta echt versteld!En het vel van haar benen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
betalen, betalen, betalen
quote:jinte72 schreef op 03 juni 2014 @ 21:20:

Ik vind ook dat ze een bekend gezicht heeft. Maar... Ze praat als een actrice. Het zou toch wel echt zijn?Zou zij niet meegespeeld hebben in zo'n SBS reality soap ? Nu je het zegt, lijkt het mij ook een actrice.... Ze is nep! Dit klopt niet!
Principieel? Ik wil haar wel even principieel meppen.
quote:charlottew88 schreef op 03 juni 2014 @ 21:22:

[...]

Ja ze speelde de hoofdrol in ET.of was het godzilla
Bah, krijgt ze nog haar zin ook
Pluk haar kaal, pluk haar kaal
ik wil Marcel best adopteren
Dat meen je niet! HIJ moet dokken?????
I can explain it to you, but I can't understand it for you
Oh, hij betaalt niet voor de kinderen. Dat vind ik ook zwak.
quote:charlottew88 schreef op 03 juni 2014 @ 21:22:

[...]

Ja ze speelde de hoofdrol in ET.
Verdorie krijgt ze nog haar zin.
Huh... geen draagkracht?!
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven