Ebooks
woensdag 12 december 2012 om 20:48
woensdag 12 december 2012 om 20:50
quote:Shenandoah schreef op 12 december 2012 @ 20:43:
als er eens normale prijzen voor dat soort producten gevraagd zouden worden denk ik dat veel meer mensen dingen legaal zouden kopen ipv downloaden
Wat lijkt je dan een normale prijs?
Ebooks zijn doorgaans een stuk goedkoper dan paperbacks, dus misschien is het al wel goedkoop.
als er eens normale prijzen voor dat soort producten gevraagd zouden worden denk ik dat veel meer mensen dingen legaal zouden kopen ipv downloaden
Wat lijkt je dan een normale prijs?
Ebooks zijn doorgaans een stuk goedkoper dan paperbacks, dus misschien is het al wel goedkoop.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
woensdag 12 december 2012 om 20:53
Eens met Shenandoah, ik vind het belachelijk dat ebooks zo weinig goedkoper zijn dan papieren boeken. Die stomme wet voor vaste boekenprijzen, in het buitenland zijn boeken vaak veel goedkoper (waarom kan het daar wel?). En dan beveiligingen erop waardoor ik die boeken op mijn Kindle niet eens kan lezen (tenzij ik de beveiliging eraf gooi), en ik heb ook al boeken gezien waarbij bijv. de voorleesfunctie is uitgeschakeld. Uhh, wat? Waarom? Mag ik even lekker zelf bepalen of ik wil dat het boek voorgelezen wordt? En via bol.com is het helemaal debiel, want de link waar je je boeken kunt downloaden, is maar twee weken geldig en daarna verloopt 'ie. Dus als mijn ereader of laptop crasht, ben ik mijn boeken gewoon kwijt? Ik vind dat die boeken onbeperkt in mijn account horen te blijven staan.
Nee, zolang de klant nog absoluut geen koning is bij ebooks en de voorwaarden zo belazerd zijn, schroom ik echt niet om mijn boeken te downloaden. Laat ze het eerst maar eens wat aantrekkelijker maken om ebooks te kopen.
Nee, zolang de klant nog absoluut geen koning is bij ebooks en de voorwaarden zo belazerd zijn, schroom ik echt niet om mijn boeken te downloaden. Laat ze het eerst maar eens wat aantrekkelijker maken om ebooks te kopen.
woensdag 12 december 2012 om 21:03
Ik vind 14,99 voor een ebook ook te duur (bijv de nieuwste Simone van der Vlugt) die heb ik dan ook niet gekocht, maar gratis gedownload
Ik koop alleen ebooks als ze onder de 10 euro zijn.
Mijn normale boeken koop ik ook niet allemaal zelf, maar leen ik van vriendinnen ed, dus ik zie daar niet heel veel verschil in.
Ik koop alleen ebooks als ze onder de 10 euro zijn.
Mijn normale boeken koop ik ook niet allemaal zelf, maar leen ik van vriendinnen ed, dus ik zie daar niet heel veel verschil in.
donderdag 13 december 2012 om 18:23
quote:koekie1980 schreef op 13 december 2012 @ 18:21:
[...]
mag ik wel mijn email geven aan TO zodat ik haar een site kan geven met een lading gratis ebooks (ook bekende) ??geen idee, dat kun je beter even bij de moderators navragen
[...]
mag ik wel mijn email geven aan TO zodat ik haar een site kan geven met een lading gratis ebooks (ook bekende) ??geen idee, dat kun je beter even bij de moderators navragen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best