Entertainment alle pijlers

Elfstedentocht 1986

26-02-2016 09:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor wie niks te doen heeft vandaag en zich even wil onderdompelen in nostalgie...

De Elfstedentocht 1986 wordt vandaag integraal uitgezonden bij de NOS.

http://nos.nl/livestream/2089087-elfste ... -1986.html

Ik heb zelf nog nooit een Elfstedentocht bewust meegemaakt dus ik vind dit echt superleuk!
Ik kan het mij nog heel goed herinneren. Leuk!
Het was een belangrijk evenement uit mijn jeugd, leuk om weer te zien. Ik heb toen de gehele dag voor de TV gezeten.
Oh wat leuk! IK was erbij, eerst 's ochtends vroeg in het donker in Sneek en later die dag in Franeker. Eén groot feest was het. Ik ben ziek, dus ik ga lekker kijken.
Ik heb het nu de hele ochtend al aan staan. Het feit dat oom van vriend meereed in de kopgroep, maakt het wel bijzonder.
maaike_92 wijzigde dit bericht op 26-02-2016 10:57
Reden: We zijn dus niet live ;-)
% gewijzigd
quote:maaike_92 schreef op 26 februari 2016 @ 10:48:

Ik heb het nu de hele ochtend al aan staan. Het feit dat oom van vriend meerijdt in de kopgroep, maakt het wel bijzonder.Meereed. Het is niet live hè
Wat leuk zeg!!! Het staat hier nu ook aan. Bedankt voor de tip!
Pivot! PIVOT!!!
quote:Dubbs schreef op 26 februari 2016 @ 10:52:

[...]

Meereed. Het is niet live hè Hahaha ja is ook zo. Ik weet ook wel wie er heeft gewonnen en dat is hij niet. Maar voor mij is het nu een soort van een beetje live. Aangezien ik in '86 nog niet eens was geboren
Ik hoef het niet te zien, het beeld is ook erg slecht, maar ik vond het destijds erg leuk! Ik weet nog dat we in de klas mochten kijken, het voelde echt als een speciale dag.
Ik kan me alleen die van 1997 herinneren, toen ik nog in de supermarkt werkte en we allemaal tvs bij de kassa's hadden neergezet. Konden we het mooi volgen tussen het scannen door. En daarna snel met de bus naar huis om het laatste deel te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven