Entertainment alle pijlers

Ervaringen tickets doorverkopen Guts

01-10-2025 13:29 29 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben gewoon even benieuwd naar jullie ervaringen met doorverkopen via dit platform. Het lijkt namelijk totaal onwerkbaar, maar misschien zie ik het verkeerd.

Situatie: ik heb vorig jaar twee concertkaarten gekocht voor een inmiddels uitverkocht concert maar vanwege gewijzigde persoonlijke omstandigheden kunnen we niet meer gaan. De kaartjes konden alleen via Guts worden aangeschaft, maar dus ook alleen op die manier worden doorverkocht. Het punt is dat ik het aantal te koop aangeboden kaarten op Guts met de dag zie groeien (honderden inmiddels) en er nauwelijks iets lijkt te worden verkocht. Op Ticketswap worden er 3000 kaarten gezocht, maar daar zie je nauwelijks dat het alleen via Guts loopt dus het lijkt er op alsof veel mensen dat misschien niet eens weten. En de prijs verlagen, wat ik absoluut geen probleem zou vinden, kan niet. Iemand ooit wel succesvol kaartjes doorverkocht via Guts, want vooralsnog zie ik het niet gebeuren?
Lebow schreef:
01-10-2025 18:30
Ze bestaan al jaren, toch kent vrijwel niemand ze in dit topic. Ik ben een frequente concertganger, maar idd, geen ervaring met Di-rect.
Dit! Ik ga naar ongeveer 10 grote concerten per jaar en ik heb er echt nog nooit van gehoord. Maar eerlijk is eerlijk, Di-rect staat ook niet in mijn bezoek en wensen lijstje.. dus daar ken ik het ook niet van
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
biol schreef:
01-10-2025 16:08
Ik vind het ook erg onduidelijk hoor.. als je in google: Tickets de jeugd van tegenwoordig 04-10-2025 in tikt dan kom je op de eerste 3 pagina`s guts helemaal niet tegen.
Ik had er daadwerkelijk nog nooit van gehoord
Als ik het Google is de eerste de site van de ziggodome en de tweede hun eigen site.
Bij beiden kom ik direct als ik op de link klik op een pagina met grote knop koop tickets wat de link naar Guts is.
Ik heb al vaker kaartjes via Guts gekocht en ben er heel tevreden over. Ik vind het top dat artiesten ook zelf naar manieren zoeken om voor een grote groep toegankelijk te blijven en dus woekerprijzen te voor komen.

Misschien kun je de verkoop nog wat promoten via marktplaats. Als je ze goedkoper weg wilt doen kun maar dat officieel niet kan kun je -hoewel iets omslachtig- ook aan bieden om de korting die je had willen geven na verkooo aan de koper terug te betalen.
Ik ken guts ook. Jochem myer heeft er ook gebruik van gemaakt. Het voorkomt woekerprijzen
poldervrouw schreef:
01-10-2025 20:48
Ik ken guts ook. Jochem myer heeft er ook gebruik van gemaakt. Het voorkomt woekerprijzen
Klopt ja! Ik zat me al af te vragen welke tickets ik nog meer via Guts heb aangeschaft.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven