ESF2 2016
zondag 15 mei 2016 om 00:47
quote:liubi schreef op 15 mei 2016 @ 00:46:
Ach kom, de hele Krim heeft op dit nummer gestemd staat nu al in de Russische media.
Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.Eens en zo is het altijd geweest.
Ach kom, de hele Krim heeft op dit nummer gestemd staat nu al in de Russische media.
Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.Eens en zo is het altijd geweest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 15 mei 2016 om 00:47
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 00:47:
[...]
Ja?
Omdat ze zo passioneel zingt over iets wat haar persoonlijk raakt?
Dat vind ik juist zo mooi.
Ik vind het goed, ik heb verder geen idee en ik vind het niet fijn.
Ieder zo haar eigen smaak niet waar?
[...]
Ja?
Omdat ze zo passioneel zingt over iets wat haar persoonlijk raakt?
Dat vind ik juist zo mooi.
Ik vind het goed, ik heb verder geen idee en ik vind het niet fijn.
Ieder zo haar eigen smaak niet waar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 15 mei 2016 om 00:48
Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.En de Russische media is uiteraard betrouwbaar!
Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.En de Russische media is uiteraard betrouwbaar!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
In memoriam AnnA_C
zondag 15 mei 2016 om 00:49
quote:Dragisa schreef op 15 mei 2016 @ 00:45:
[...]
Iedereen loopt maar te zeiken over het politieke karakter van het ESF, maar iedereen houd het zelf in stand met dat gekat op Rusland of ukraine. Misschien moeten we het gewoon als liedjesfestijn zien, in plaats van een militaire wraakactie. PffIk zou dat serieus doen, stemmen voor wie echt goed is. Ik had bijvoorbeeld nooit gestemd op Sieneke. Hallooo. Maar Oekraine was echt by far niet de beste vandaag. By far. Ik had ze ingeschat ergens rond nummer 10-15.
[...]
Iedereen loopt maar te zeiken over het politieke karakter van het ESF, maar iedereen houd het zelf in stand met dat gekat op Rusland of ukraine. Misschien moeten we het gewoon als liedjesfestijn zien, in plaats van een militaire wraakactie. PffIk zou dat serieus doen, stemmen voor wie echt goed is. Ik had bijvoorbeeld nooit gestemd op Sieneke. Hallooo. Maar Oekraine was echt by far niet de beste vandaag. By far. Ik had ze ingeschat ergens rond nummer 10-15.
zondag 15 mei 2016 om 00:50
Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.
En jij haalt MH17 er bij. Moeten we de Duitsers ook niet ontwijken, daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen.
In dat geval moeten we er gewoon mee stoppen, dat gezeik elk jaar.
Het is verdorie een feestje.
Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.
En jij haalt MH17 er bij. Moeten we de Duitsers ook niet ontwijken, daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen.
In dat geval moeten we er gewoon mee stoppen, dat gezeik elk jaar.
Het is verdorie een feestje.
zondag 15 mei 2016 om 00:50
zondag 15 mei 2016 om 00:51
zondag 15 mei 2016 om 00:52
quote:Minny_Paars schreef op 15 mei 2016 @ 00:50:
Ze hebben gewonnen vanwege de bijzonder professionele vakjuries, maar het publiek heeft meer punten aan Rusland gegeven. Denk dat dat ook wel iets zegt.Er zijn meer Russen?
Ze hebben gewonnen vanwege de bijzonder professionele vakjuries, maar het publiek heeft meer punten aan Rusland gegeven. Denk dat dat ook wel iets zegt.Er zijn meer Russen?
zondag 15 mei 2016 om 00:54
Ik vind nog steeds dat wij gewonnen hebben al was het maar omdat Douwe de enige was die er een miniconcert van kon maken in 3 minuten en omdat de tekst geweldig is. Slow down! Dat advies heeft iedereen iets aan denk ik dan maar.
https://www.youtube.com/watch?v=ffVDyQbUstY
https://www.youtube.com/watch?v=ffVDyQbUstY