Entertainment alle pijlers

ESF2 2016

14-05-2016 21:24 2843 berichten
Hier verder!
quote:Enn schreef op 15 mei 2016 @ 00:45:

[...]

Ik geloof je gelijk.

She scares the hell out of me.

Ja?

Omdat ze zo passioneel zingt over iets wat haar persoonlijk raakt?

Dat vind ik juist zo mooi.
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker

Was gezellig
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:liubi schreef op 15 mei 2016 @ 00:46:

Ach kom, de hele Krim heeft op dit nummer gestemd staat nu al in de Russische media.

Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.Eens en zo is het altijd geweest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik ga morgen de hele dag in bed liggen met de gordijnen dicht en deken over mijn hoofd om bij te komen..
quote:SweetFirefly schreef op 15 mei 2016 @ 00:45:

Zonde, nou Douwe Bob heeft het in elk geval prima gedaan. Stukken beter dan Trijntje vorig jaar. Hij kan met opgeheven hoofd naar huis.En zó is dat!!
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 00:47:

[...]

Ja?

Dat vind ik juist zo mooi.

Ik vind het goed, ik heb verder geen idee en ik vind het niet fijn.

Ieder zo haar eigen smaak niet waar?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Ach kom, de hele Krim heeft op dit nummer gestemd staat nu al in de Russische media.

Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.En de Russische media is uiteraard betrouwbaar!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Volgend jaar eugine (hoe schrijf je dat) maar heen 3 frisse meiden.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Ik gun het haar persoonlijk erg hoor trouwens. Het is een gevoelig onderwerp en er zijn nog steeds Oekrainse/Tataarse families die hier echt nog zware trauma's aan overhebben.

Maar ik gun het het land niet.

Nee, ik gun het Oekraine niet om dit te organiseren.

Flauw he
Welterusten allemaal!
quote:Eleonora-1 schreef op 15 mei 2016 @ 00:47:

[...]

Ja?

Dat vind ik juist zo mooi.En daarna weer superblij met je vlaggetje zwaaien in The Green Room. Zó persoonlijk.
quote:Dragisa schreef op 15 mei 2016 @ 00:45:

[...]

Iedereen loopt maar te zeiken over het politieke karakter van het ESF, maar iedereen houd het zelf in stand met dat gekat op Rusland of ukraine. Misschien moeten we het gewoon als liedjesfestijn zien, in plaats van een militaire wraakactie. PffIk zou dat serieus doen, stemmen voor wie echt goed is. Ik had bijvoorbeeld nooit gestemd op Sieneke. Hallooo. Maar Oekraine was echt by far niet de beste vandaag. By far. Ik had ze ingeschat ergens rond nummer 10-15.
Muziek en sport moet entertainment blijven.

Is altijd een gelegenheid voor verbroedering geweest.

Douwe is 11e geworden? Is bijna net zo goed als Anouk.

Dit blijft altijd politiek. Hoe dan ook.

En jij haalt MH17 er bij. Moeten we de Duitsers ook niet ontwijken, daar hebben we ook nog een appeltje mee te schillen.

In dat geval moeten we er gewoon mee stoppen, dat gezeik elk jaar.

Het is verdorie een feestje.
quote:nessemeisje schreef op 15 mei 2016 @ 00:49:

[...]

En daarna weer superblij met je vlaggetje zwaaien in The Green Room. Zó persoonlijk.
Slaap lekker!
Tjezus, wat vals
quote:streepjessokken schreef op 15 mei 2016 @ 00:48:

[...]

En de Russische media is uiteraard betrouwbaar!Net zo betrouwbaar als de Oekrainse
Ze hebben gewonnen vanwege de bijzonder professionele vakjuries, maar het publiek heeft meer punten aan Rusland gegeven. Denk dat dat ook wel iets zegt.
Ach welja, wat mij betreft wordt het een wereldfeestje. Jammer dat Australië niet heeft gewonnen.
Trusten
quote:Minny_Paars schreef op 15 mei 2016 @ 00:50:

Ze hebben gewonnen vanwege de bijzonder professionele vakjuries, maar het publiek heeft meer punten aan Rusland gegeven. Denk dat dat ook wel iets zegt.Er zijn meer Russen?
Ja waar is de boodschap van Eurovisie als Come Together als je dit in een land gaat organiseren waar ze in een groot deel elkaars bloed wel kunnen drinken??

Sorry, het raakt me soms persoonlijk vanwege familie, taal, achtergrond, cultuur.

Ik taai af.

Trusten
quote:iemand_anders schreef op 15 mei 2016 @ 00:47:

[...]

En zó is dat!!

Precies; Hij kan een lekker feestje vieren vandaag.

Trusten allemaal.
Everything you see I owe to spaghetti!
quote:Enn schreef op 15 mei 2016 @ 00:47:

[...]

Ik vind het goed, ik heb verder geen idee en ik vind het niet fijn.

Ieder zo haar eigen smaak niet waar?Vanzelfsprekend.
Ik vind nog steeds dat wij gewonnen hebben al was het maar omdat Douwe de enige was die er een miniconcert van kon maken in 3 minuten en omdat de tekst geweldig is. Slow down! Dat advies heeft iedereen iets aan denk ik dan maar.

https://www.youtube.com/watch?v=ffVDyQbUstY

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven