Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die bril en hoedje combinatie van Wayne
Alle reacties Link kopieren
Nu weer een hele week wachten...
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
High five, Bro!



quote:Marquise schreef op 25 september 2016 @ 21:14:

Zo, ik zit er klaar voor en ben de aflevering van vorige week aan het kijken.



De vraag die mij ineens teistert: hoe spreek je 'Shady' nou uit? Is het 'Sjeddie' of 'Sjeedie'? Ik dacht het eerste maar zijn ex zegt steeds 'Sjeedie'

Jawel, een vraag van groot belang, ik weet het. Stel je voor dat we hem tegenkomen en dan zijn naam verkeerd zeggen. BLAMAGE!
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zegt hij zelf Sjeddie, dus dat zal dan wel de goede manier zijn.
Alle reacties Link kopieren
Die Monja haha. Karma is a bitch meid!



Vulgair? Wat was er vulgair aan. Ze lag er dood bij en shady moest werken voor twee. Noem je dat al vulgair. Saai wijf niks gewendt.
quote:Het-groepje schreef op 26 september 2016 @ 09:26:

[...]





Stel je voor dat we hem tegenkomen en dan zijn naam verkeerd zeggen. BLAMAGE!



Ja hoor es, straks verknal ik mijn kans bij de liefde van mijn leven.



En Sokratis (denk ik) die daar de helikopter deed bij dat triootje... Kerel, waarom? Waarom doe je dat?

Edit: Ja, Sokratis was dat volgens de Belgische Flair. Voor wie het moment nog wil herbeleven: Helikopteren
Alle reacties Link kopieren
Ja ik durfde die gif niet te plakken, uit angst voor een waarschuwing, maar zo met een linkje kan natuurlijk ook
Ja, wat een sukkellllll
Alle reacties Link kopieren
Had ik het toch goed gezien wat betreft dat triootje.

Welke Griet lag er tussenin? Heb het nog niet gezien
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:AnAppleADay schreef op 26 september 2016 @ 16:42:

Ja ik durfde die gif niet te plakken, uit angst voor een waarschuwing, maar zo met een linkje kan natuurlijk ook



Daar twijfelde ik ook even over maar zo moet het, hopelijk, wel kunnen. En anders krijg ik ongetwijfeld op m'n donder.



Volgens mij was het Ashley die tussen de high-fivende Puru en Bauduin lag.
Alle reacties Link kopieren
Ja, Ashley. In de vooruitblik zag je ook dat ze een briefje op haar deur plakten met iets van 'who's next?'. Ze heeft nu drie jongens in het huis gedaan.
Omg die Ashley
Maar wát een briljante tv
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt. En toen flipte die Ashley de pan uit want het kwetste haar heel erg.

Niks mis met alles neuken wat los en vast zit maar vraag er dan tenminste nog geld voor..
Alle reacties Link kopieren
Omg wat een heerlijke pulp tv



En wat een inhoudsloze figuren allemaal... Niet normaal zo dom.
Alle reacties Link kopieren
Ook hier een guilty pleasure. Echt te erg eigenlijk



Ik vind Cherry echt verschrikkelijk fake en arrogant, bleh. Vind Ashley eigenlijk best leuk. Ik denk dat er onder haar masker (zowel innerlijk als uiterlijk) een hele leuke meid zit. Jammer dat ze overal intrapt en zo makkelijk is. Als het al echt is en niet geacteerd. Of zouden ze voor elke keer sex extra verdienen?

Vind geen enkele gast leuk. Wie weet komt er nog een leuke mannelijke 'ex' bij Bro code
Alle reacties Link kopieren
En die gaga wat een vieze snitch was dat. Schaamteloos zo iemand de grond in trappen maar dan natuurlijk achter iemand zn rug. Vind haar echt een slang.. stiekem strontwijf
Alle reacties Link kopieren
quote:divadevil schreef op 26 september 2016 @ 20:17:

En die gaga wat een vieze snitch was dat. Schaamteloos zo iemand de grond in trappen maar dan natuurlijk achter iemand zn rug. Vind haar echt een slang.. stiekem strontwijfJa dat was echt wel een naaistreek. Als Cherry daar achter komt...
Jaaaa bitchfight!!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Ashley stiekem ook best leuk. Ik denk dat zij teveel bevestiging nodig heeft van mannen en daarom ook zo makkelijk is.

Als ze wat meer van zichzelf zou houden zonder aandacht van mannen dan zou ze een veel leuker persoon zijn...
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt zonder Ashley was het wel saai. Ze doet tenminste "dingen". Die andere wijven lopen elkaar en iedereen alleen maar naar beneden te halen en te roddelen
Alle reacties Link kopieren
Wayne en Shady zijn wel de meest stupide "mannen" die mee doen... Wat een domme uitspraken echt ongelooflijk. Hoe dom kun je zijn...?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven