Entertainment alle pijlers

Ex on the Beach Double Dutch

05-09-2016 10:29 899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij zoals beloofd het Ex on the Beach topic!



Elke zondag om 22.00 bij MTV


Afbeelding
anappleaday wijzigde dit bericht op 31-05-2017 10:32
32.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wat een lul die Shady. Eerst een week dramatisch doen dat zij met een andere jongen zoent (hallo, het was uit). Nu zijn ze weer soort van samen, zeurt hij kort voor het stappen WEER over haar zoen en dan doet hij dit. Sukkeeeeel.
Alle reacties Link kopieren
Nick vind ik trouwens ook raar. Tegen z'n ex slijmen dat hij echt niet meer met Ashley wil slapen en van Ashley af willen. Even later flirt hij zich weer de tyfus bij haar en wil hij toch graag weer bij haar liggen.
Zelfs met ondertiteling snap ik geen hol van wat Wayne allemaal zegt. :')
Alle reacties Link kopieren
In een voorstukje vindt er ook een triootje (mvm) plaats. Moet niet gekker worden
Frankly my dear, I don"t give a damn
quote:calvijn1 schreef op 19 september 2016 @ 19:51:

In een voorstukje vindt er ook een triootje (mvm) plaats. Moet niet gekker worden





Wie?
Echt? Ik zag hem niet nml!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 20 september 2016 @ 01:27:

[...]







Wie?



Die ex van Monja en Puru met een van de meiden onder de lakens. Aan de bewegingen zie je dat ze niet aan het Pim Pam Petten zijn.

Het stukje zit net voor of na dat fragment waar Cherry Nee! roept.

Heb het een paar keer terug gespoeld om te zien óf ik het goed zag.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat ik ook probeer (tv) (iPad) (foon) (laptop) ik krijg die ex on the beach op MTV.nl niet geladen en kan dus niks terug zien. Hoe doen jullie dat?
Ik heb geen MTV op mijn tv? Is dat kabel tegenwoordig ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 20 september 2016 @ 09:44:

Wat ik ook probeer (tv) (iPad) (foon) (laptop) ik krijg die ex on the beach op MTV.nl niet geladen en kan dus niks terug zien. Hoe doen jullie dat?Bij mij gaat de MTVsite standaard op tilt op de een of andere manier. Ik omzeil dit door naar de fbpagina van MTV te gaan en daar het nieuwsitem van het betreffende programma aan te klikken. Zo kan ik de herhaling wel kijken. Misschien helpt het jou ook.
manamana...tutuutududu
Cookies accepteren? Daar deed ie bij mij moeilijk over, maar nadat ik ze geaccepteerd had werkte de site wel.
Alle reacties Link kopieren
Die Cherry vind ik echt een doos. Ben heel benieuwd wat voor type haar ex zal zijn, als die aanspoelt...
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij kan het beter 'scharrel on the beach' heten, lijkt in veel gevallen tot op een paar dates of korte 'relatie'. Het lijkt mij ook niet dat als je 3/4/5 jaar een relatie met iemand hebt gehad dat je aan zo'n programma gaat meedoen om je ex te zien. Sowieso zou ik daar niet aan mee doen, maar dat terzijde. Het is wel uiterst vermakelijk
You have to go on and be crazy, craziness is like heaven.
Gelukt! Thnx!



Wát een serie



Cherry en Wayne zijn toch niet echt? Toch?

Qua type 'verdienen' ze elkaar iig, wát een gevallen. Hij meten Engels en zij is écht het prototype bitch!



Kortom: heeeerlijke tv!
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt mijn nieuwe favoriete serie! Zo erg, dat ik bijna niet kan geloven dat het niet geacteerd is.



Shady vind ik echt een hypocriete jankerd. Met een eng ego. Blegh. Daar valt toch nooit meer een normale meid op, mag ik hopen.



Cherry lijkt wel een valse nicht. Zo zwaar overdreven ook.



Wayne vind ik, ondanks zijn "Engelse" uitspraken, wel grappig.



Nick vind ik echt een slappe hap. Volgens mij stroomt er te weinig bloed naar de hersenen in zijn hoofd.



Simone lijkt me eigenlijk een heel lief meisje, maar gruwelijk naïef en onzeker. Zonde.



Ashley... tsja, ze ziet eruit als een karikatuur en zo gedraagt ze zich ook. Op de een of andere manier vind ik haar een beetje sneu. Er zit volgens mij een heel gevoelig, en beschadigd, meisje onder die gruwelijk lelijke extensions verstopt.



Gaga vind ik wel gewoon een leuke meid.



Monja, mooi meisje. Of er ook nog ietsinzit, dat heb ik nog niet kunnen ontdekken.



Puru, wat een haantje.



En Sokratis. Moet telkens denken aan Socrates, maar hij had er niet verder vandaan kunnen zitten.
Zo, ik zit er klaar voor en ben de aflevering van vorige week aan het kijken.



De vraag die mij ineens teistert: hoe spreek je 'Shady' nou uit? Is het 'Sjeddie' of 'Sjeedie'? Ik dacht het eerste maar zijn ex zegt steeds 'Sjeedie'

Jawel, een vraag van groot belang, ik weet het.
Alle reacties Link kopieren
Hij zegt zelf Sjeddie, dus dat neem ik dan maar aan.
Alle reacties Link kopieren
Die Bauduin heeft echt een vreemd hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste 5min gemist, was die Baudain nou vorige week er ook al bij? Kan ik me niet meer herinneren...
Alle reacties Link kopieren
Zouden er trouwens steeds meer slaapkamers worden geopend in dat huis? Want er komen steeds meer mensen, maar in het begin moesten ze al met 2 op een kamer.
Misschien is het de bedoeling dat ze nu met drie op de kamer liggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 25 september 2016 @ 22:18:

Misschien is het de bedoeling dat ze nu met drie op de kamer liggen? AH vandaar die flashforward net
Alle reacties Link kopieren
Wat lult die Gaga nou poep dan.
Ik denk dat Sjeddie niet zo goed in bed is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marquise schreef op 25 september 2016 @ 22:36:

Ik denk dat Sjeddie niet zo goed in bed is.



Volgens mij is hij heel egoïstisch in bed.

Ook er buiten trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven