Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Volgens mij maakt Zoe geen schijn van kans tegen Fajah want dat zij (Fajah) een bikkel is, heeft ze allang laten zien en Zoe is steeds de zwakste schakel.

Dat complotten smeden is niet leuk maar het hoort wel bij het spel als je wil winnen en dat is precies wat Fatima (terecht) wil.
Ik vind Fatima een irritante vrouw, scheelt ook hè.
Dat strategisch spelen hoort er natuurlijk wel bij, maar toch, als ik Lodewijk was had ik bij het zien van de uitzending gisteravond op slag een hekel gekregen aan Fatima en de pokerbroertjes...
Maar het was toch een van de broertjes die keihard in zijn gezicht loog en niet Fatima?

Of heb ik wat gemist?
@eefje: Dat werd toevallig uitgezonden. Aangezien ze veel met zijn vieren optrekken denk ik dat Fatima zich net zo schijnheilig gedraagt als de twee broers.

Ik vind deelnemers die op zo'n manier proberen te winnen altijd erg onsympathiek. Het spel is voor mij het overleven, de proeven en het sociale. En met het sociale bedoel ik positief sociaal en niet het zogenaamd 'strategische' (achterbaks) sociaal.
Expeditie Robinson bestaat uit meerdere elementen: het overleven, de proeven, het sociale en ook het strategische. En dat strategische maakt het juist het spel. Niet zo zeuren dat ze 'gemeen' met elkaar complotjes smeden, dat is juist onderdeel van het spel. Niet altijd leuk, maar 't hoort 'r wel bij!
Wie wil winnen, kan niet altijd sociaal zijn! Maar zo is het toch altijd in Robinson ;).
Wie wint? Fajah of Zoë!?
Ik denk toch wel Fajah want Zoë heeft weinig gegeten en Fajah kent het al.
quote:zoey1 schreef op 05 oktober 2012 @ 15:47:

Wie wint? Fajah of Zoë!?Als het op behendigheid en doorzettingsvermogen aankomt, kan Fajah op haar sloffen winnen.
quote:eefjewentelteefje schreef op 05 oktober 2012 @ 12:49:

Maar het was toch een van de broertjes die keihard in zijn gezicht loog en niet Fatima?

Of heb ik wat gemist?Dan zijn ál die pokeraars zijn irritant.
quote:zoey1 schreef op 05 oktober 2012 @ 15:47:

Wie wint? Fajah of Zoë!?Fajah.
Ze krijgen weer dezelfde proef, die heeft Fajah al 2x gedaan en Zoe is zwak. Lijkt mij een uitgemaakte zaak
quote:nikki_nuts schreef op 05 oktober 2012 @ 16:02:

[...]

Dan zijn ál die pokeraars zijn irritant.

Dat hoort toch bij het spel?

Dat is nou juist een van de leuke dingen van Robinson.

En Fajah wint natuurlijk.

Als die van Rambo wint gaat ze niet van Zoe verliezen.
Ja die ene van de pokerbroertjes was inderdaad heel huichelachtig, maar ze zitten met 3en in het complot. En dan vertelt Lodewijk dat hij zo'n fijn contact met hen heeft. Zou me zo genaaid voelen.
Ik weet dat het er bij hoort, maar ik vind het gluiperig, zouden Fatima en die broers elkaar gewoon al langer kennen, door dat pokeren? Of zeg ik nou iets wat al vanaf het begin bekend is?
Wie weet wanneer de HH is??? heb geen gids en op tvgidsonline is niets te vinden
Zondag om 18.45u is de hh op rtl5
ah dankje vleermuis
Graag gedaan Rainbow
Ja nikki nuts, ze kennen elkaar al langer.

Ik vind dit strategisch stemmen veel beter dan alle Ollanders of Belgen eruit stemmen puur omdat hij/zij uit een ander land komt. Zoé was te zwak en nog stemmen de Belgen op Ruud...volgens mij heb je het dan niet begrepen....of is dat ook tactisch?
Ja, net zoals niet stemmen op Rambo terwijl hij de hele proef verknalt maar nog op je landgenoten stemmen, echt idioot.
Ik hoop dat Fajah de proef wint, de samensmelting haalt en kan laten zien wat ze kan als ze weer aan proeven mee mag doen.

Van mij mag Fatima er wel uit of 1 van de pokerbroers.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
als zoe naar huis gaat mag fatima misschien haar kleren houden? denk niet dat ze erin past maar t gaat om t idee

ik vind het nogal raar dat de programmamakers er drie mensen instoppen de broertjes en faatje die elkaar via het pokeren al kennen. das toch gek?

ook vind ik het raar dat ze aagje naar de mangrove stuurden. beetje manipulatie, zodat er op dat moment niet echt gestemd ou hoeven worden. leuk voor tess en ruud dat ze eenmaal die rambo eruit hebben weten te stemmen maar eigenlijk zou de ronde erna gewoon gestemd moeten worden. maar ze willen voorkomen dat ze nl eruit worden gestemd. dus sturen ze eerst aagje erheen en dan gaan ze de kampelen husselen.
Ik denk dat ze ook gingen husselen, omdat het kamp in de mangrove te klein werd en het daardoor lastig werd met de komende proeven. En dat was dan een geluk voor Tess en Ruud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven