Expeditie Robinson 2012
vrijdag 5 oktober 2012 om 09:23
vrijdag 5 oktober 2012 om 13:40
@eefje: Dat werd toevallig uitgezonden. Aangezien ze veel met zijn vieren optrekken denk ik dat Fatima zich net zo schijnheilig gedraagt als de twee broers.
Ik vind deelnemers die op zo'n manier proberen te winnen altijd erg onsympathiek. Het spel is voor mij het overleven, de proeven en het sociale. En met het sociale bedoel ik positief sociaal en niet het zogenaamd 'strategische' (achterbaks) sociaal.
Ik vind deelnemers die op zo'n manier proberen te winnen altijd erg onsympathiek. Het spel is voor mij het overleven, de proeven en het sociale. En met het sociale bedoel ik positief sociaal en niet het zogenaamd 'strategische' (achterbaks) sociaal.
vrijdag 5 oktober 2012 om 15:44
Expeditie Robinson bestaat uit meerdere elementen: het overleven, de proeven, het sociale en ook het strategische. En dat strategische maakt het juist het spel. Niet zo zeuren dat ze 'gemeen' met elkaar complotjes smeden, dat is juist onderdeel van het spel. Niet altijd leuk, maar 't hoort 'r wel bij!
vrijdag 5 oktober 2012 om 17:01
vrijdag 5 oktober 2012 om 18:33
vrijdag 5 oktober 2012 om 23:33
zaterdag 6 oktober 2012 om 10:11
als zoe naar huis gaat mag fatima misschien haar kleren houden? denk niet dat ze erin past maar t gaat om t idee
ik vind het nogal raar dat de programmamakers er drie mensen instoppen de broertjes en faatje die elkaar via het pokeren al kennen. das toch gek?
ook vind ik het raar dat ze aagje naar de mangrove stuurden. beetje manipulatie, zodat er op dat moment niet echt gestemd ou hoeven worden. leuk voor tess en ruud dat ze eenmaal die rambo eruit hebben weten te stemmen maar eigenlijk zou de ronde erna gewoon gestemd moeten worden. maar ze willen voorkomen dat ze nl eruit worden gestemd. dus sturen ze eerst aagje erheen en dan gaan ze de kampelen husselen.
ik vind het nogal raar dat de programmamakers er drie mensen instoppen de broertjes en faatje die elkaar via het pokeren al kennen. das toch gek?
ook vind ik het raar dat ze aagje naar de mangrove stuurden. beetje manipulatie, zodat er op dat moment niet echt gestemd ou hoeven worden. leuk voor tess en ruud dat ze eenmaal die rambo eruit hebben weten te stemmen maar eigenlijk zou de ronde erna gewoon gestemd moeten worden. maar ze willen voorkomen dat ze nl eruit worden gestemd. dus sturen ze eerst aagje erheen en dan gaan ze de kampelen husselen.