Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Ik vind het niet zo gek dat ze mensen erin stoppen die elkaar al kennen: dat heb je altijd wel als je met BN-ers en BV-ers werkt, dat wereldje is nou eenmaal niet zo groot. Vorig jaar waren er geloof ik ook een aantal kandidaten die elkaar nog van WIDM kenden geloof ik.
Zou weer dezelfde proef komen met het duel....? Denk 't wel he, of gooien ze het nu om.

Ik hoop en denk dat Fajah wint! Zal wel jammer zijn als ze nu per ongeluk van die balk afpleurt... en dat Zoë dan 'per ongeluk' wint :P. En ik gun het Fajah ook meer, hoe mooi als ze er als eerste wordt uit gestemd en dan toch de samensmelting haalt!
Ik wil ook dat Fajah wint! Ik vond Fajah eerst helemaal niet leuk, maar ik kan haar steeds meer waarderen. En buiten dat vind ik Zoé ook gewoon een ontzettende sufkut, echt geen lol aan te beleven.
Fajah valt mij idd ook heel erg mee, had niet zo veel met haar maar vind d'r nu wel stoer. Moet zeggen dat ik t Tess ook wel gun, stoere meid!
quote:newlyweds88 schreef op 07 oktober 2012 @ 09:31:

Fajah valt mij idd ook heel erg mee, had niet zo veel met haar maar vind d'r nu wel stoer. Moet zeggen dat ik t Tess ook wel gun, stoere meid!Ik had precies hetzelfde, Fajah vind ik nu enorm stoer en Tess ook. Zoals Tess dat vieze oog naar binnen werkte, respect! Ik weet zeker dat ik dat zelf niet zou kunnen zelfs al zou ik willen. Tess is ook in de groep een leuke meid.
quote:malu3 schreef op zondag 07 oktober 2012 11:14 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="newlyweds88 in "Expeditie Robinson 2012"" class="messagelink">newlyweds88 schreef op 07 oktober 2012 @ 09:31</a>:</b>

Fajah valt mij idd ook heel erg mee, had niet zo veel met haar maar vind d'r nu wel stoer. Moet zeggen dat ik t Tess ook wel gun, stoere meid!</div></blockquote>Ik had precies hetzelfde, Fajah vind ik nu enorm stoer en Tess ook. Zoals Tess dat vieze oog naar binnen werkte, respect! Ik weet zeker dat ik dat zelf niet zou kunnen zelfs al zou ik willen. Tess is ook in de groep een leuke meid. Tess is idd in de groep ook gewoon leuk, weet niet waar ze vandaan komt maar ik zie d'r ineens overal! Zeker respect met dat oog, echt te goor! Heel dapper, ik zou daar op stuk gaan, zeker als je al dagen slecht gegeten hebt! Ik stem voor Tess..
Ben ik hier nou echt helemaal alleen?

Fajah heeft van Zoe gewonnen, maar echt spannend was het niet, Zoe verloor zonder een keer over de balk geweest te zijn.

Nu een zware proef, en ik hoop dat Zuid wint anders is Lodewijk er geweest.
Nee hoor...ik ben er ook!

Gave proef en leuk dat Noord gewonnen heeft...yihaa....
Zuid verloren, dus Lodewijk is de sjaak als hij pech heeft.

Ben benieuwd hoe ze het nu gaan spelen.

Leuk voor Ruud dat hij nog een rondje verder gaat.

Slimme zet om paul en min hee te kiezen, sterke spelers.
Ik vind het ook wel jammer voor Lodewijk...tenminste dat vermoeden heb ik ook...maar ik vind Ruud en Paul zo leuk dat ik ze dit wel gunde...nu afwachten wat er echt gaat gebeuren...
Ja ik vind Ruud en Paul ook leuk, maar zag liever Gene vertrekken.

Maar goed, ben benieuwd op wie Tess en Peggy gaan stemmen en Lodewijk natuurlijk.Denk dat Tess en Peggy op een van de tweeling stemmen en Lodewijk op Tess omdat hij haar nog niet lang kent.
Van Gene ben ik ook geen fan...vast omdat ik ollander ben, haha.

Denk dat Peggy en Tess ook wel kans op een stem hebben...zou dat genoeg zijn om het complot te omzeilen. Of zou het complot opgeheven worden nu Lodewijk zo goed geklust heeft?

Spannend....
Ik vind die complotjes wel echt leuk...maar hoop wel dat Lodewijk van Fajah wint....de revange vind ik nog leuker...hahaha...
Ooohhh....geen munten Lodewijk.....spannend....
Aaahhhh....sneu...kick some ass....neem wraak...aaahhhh....
Ik vond die lodewijk altijd maar een rare blije dodo als ik langs zon klusprogramma zapte, maar vind hem in robinson echt een hele geschikte kerel. Gun hem ook de overwinning. Ben benieuwd naar zijn boze reactie volgende week!
Jammer voor Lodewijk maar was te verwachten.

Ik kan het wel begrijpen van de tweeling en fatima. Maar toch vind ik het niet leuk.

Snap wel dat hij zich genaaid voelt maar hij had het wel kunnen zien aankomen. Beetje dom van hem.
Zo, als ik Lodewijk was brak ik het hele platform af :-)
Wel echt sneu van Lodewijk. Omdat hij echt nog geloofde in t team en iemand wegstemde puur omdat ze er later bij gekomen was (beetje suffe reden).

Ik ga Paul Turner steeds meer waarderen. Ik dacht eerst, als die twee dagen in de jungle zit verliest ie zijn pokerface (haha terwijl hij geen pokeraar is ) maar hij is gewoon echt leuk en positief Als ie zwemt wordt ie zelfs bijna een beetje mannelijk.
Als Lodewijk van Fajah wint zijn ze nu wel de pineut trouwens. Want zijn 5 munten gaat hij de volgende keren wel gebruiken uiteraard.

Zo zie je maar, kun je nog zo'n leuk en gezellig team hebben, die eilandraden verpesten het enorm.
Ik vind het heel sneu voor Lodewijk. Ik heb niets tegen Fajah, maar ik hoop dat Lodewijk volgende week wint en tot de samensmelting geraakt. En ze er daarna één voor één eruit speelt.
Ik weet dat dat tactische stemmen onderdeel van de wedstrijd is maar Lodewijk verdient dit echt niet. Kan niet wachten tot volgende week als ik zo die voorstukjes zie.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja ik weet niet of ze zich gerealiseerd hebben wat hij gaat doen als hij van Fayah wint. Wat me overigens niet onwaarschijnlijk lijkt want hij is sterk en bovendien woest op het moment.

Ik hoopte eigenlijk dat Tess tegen het pokertrio zou zeggen dat ze Lodewijk ging stemmen en vervolgens L tippen dat hij zijn munten moest gebruiken.

Alleen had ze dan zelf het trio tegen zich gekregen.
@moonlight82, maar dan had Tess haar eigen glazen ingegooid...die bui voelde ze ook wel hangen. Volgende week mag idd Lodewijk van fajah winnen en dan het pokertrio langzaam het spel uit spelen! En verder, go Tess!
Jammer voor Lodewijk, iemand die zo geniet van de omgeving eruit stemmen.

Hoe goed ik de tactiek ook snap.

Waarom heet het programma dan nog zo als de echt Robinson zo weggestemd kan worden... En nee, ik ben geen fan van hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven