Expeditie Robinson 2012
donderdag 20 september 2012 om 21:24
De samenstelling van teams kan toch niet anders zijn dat dat helemaal met voorbedachte rade is gegaan...??
Team Rambo zitten mensen in die eigenlijk niks bijzonders kunnen....de vrouwen (op fajah na) zijn sprietjes, Ruud is een sprietje, Willy is een dikkertje
Andere team zit vol met topsporters, professional tuinman, en een gezellige comediant hehe....
Team Rambo zitten mensen in die eigenlijk niks bijzonders kunnen....de vrouwen (op fajah na) zijn sprietjes, Ruud is een sprietje, Willy is een dikkertje
Andere team zit vol met topsporters, professional tuinman, en een gezellige comediant hehe....
donderdag 20 september 2012 om 21:24
Ik kijk ook hoor! Ik kan niet forummen en kijken tegelijk
Misschien heeft Rambo mt z'n eigenwijze gedoe z'n eigen graf gegraven...
Ik vond Fatima lief over Aagje en tja , vind t eigenlijk wek cool dat het haar niet kan schelen hoe ze erbij loopt trouwens.
Tenminste dat denk ik want wie bedenkt zon combi haha
Misschien heeft Rambo mt z'n eigenwijze gedoe z'n eigen graf gegraven...
Ik vond Fatima lief over Aagje en tja , vind t eigenlijk wek cool dat het haar niet kan schelen hoe ze erbij loopt trouwens.
Tenminste dat denk ik want wie bedenkt zon combi haha
donderdag 20 september 2012 om 22:03
Spannende aflevering! Ik merk dat ik al enorm partijdig ben geworden. Geel for the win! Is gewoon een veel leuker team, echt een eenheid ook.
Goed dat Rambo eruit is (of nou ja, bijna), ergerde me dood aan die gast.
Aagje was heel sterk deze aflevering, maar in het voorstukje van volgende week kwam al dat ze het dan nog steeds moeilijk moeilijk moeilijk heeft met het eind van dr turncarrière... Zal iedereen zo meelevend blijven dan?
Goed dat Rambo eruit is (of nou ja, bijna), ergerde me dood aan die gast.
Aagje was heel sterk deze aflevering, maar in het voorstukje van volgende week kwam al dat ze het dan nog steeds moeilijk moeilijk moeilijk heeft met het eind van dr turncarrière... Zal iedereen zo meelevend blijven dan?
donderdag 20 september 2012 om 22:09
quote:eefjewentelteefje schreef op 20 september 2012 @ 21:43:
Superslim gespeeld van Ruud en tess, dat noem je nou koekje van eigen deeg
Mmm volgende week fajah tegen Rambo, spannnnnend, ik hoop dat ze wint...
ze hadden nog slimmer kunnen spelen. Ruud had een van zijn munten aan Tess kunnen geven, die zij dan kon inzetten. Dan had Tess 1 stem en Olivier er 2.
Nu hopen dat Fajah volgende week ook weer wint.
Superslim gespeeld van Ruud en tess, dat noem je nou koekje van eigen deeg
Mmm volgende week fajah tegen Rambo, spannnnnend, ik hoop dat ze wint...
ze hadden nog slimmer kunnen spelen. Ruud had een van zijn munten aan Tess kunnen geven, die zij dan kon inzetten. Dan had Tess 1 stem en Olivier er 2.
Nu hopen dat Fajah volgende week ook weer wint.
donderdag 20 september 2012 om 22:18
vrijdag 21 september 2012 om 11:37
Jammer dat Willie eruit is, was een soort van m'n favoriet, wat een mannetje. Ben blij dat Fajah er nog in zit, moest gisteren weer erg om haar lachen. En nep-Rambo: ze is geen ruziezoeker, ze houdt je een spiegel voor. Probeer je ego een heeeeel klein beetje aan de kant te zetten en denk er eens over na, zou je als mens ten goede komen. Volgens mij verwoorde Fajah precies zoals veel mensen jou zien, je maakt geen positieve eerste en tweede indruk.
Ga nu alvast duimen dat Fajah volgende week wint.
Ga nu alvast duimen dat Fajah volgende week wint.
vrijdag 21 september 2012 om 14:31
Wat een gezellig kamp is dat kamp op het strand (zuid?). Paul Turner vind ik ook leuk. Ik dacht, die houdt zijn 'act' niet vol en is na drie dagen een chagrijnige bromkerel. Maar hij ís gewoon zo, met zijn spelletjes en zijn vrolijkmakerij. En iedere keer zo'n volgetekend hoofd
Denk wel dat ze bij de indeling van deze twee teams een foutje gemaakt hebben want het ene team zit zoveel beter in elkaar dan het andere. De twee broers + Fatima zijn een hechte groep waar de rest goed omheen lijkt te passen. En idd meerdere sporters (als ik Min Hee met haar dans ook tot sporter reken)
Denk wel dat ze bij de indeling van deze twee teams een foutje gemaakt hebben want het ene team zit zoveel beter in elkaar dan het andere. De twee broers + Fatima zijn een hechte groep waar de rest goed omheen lijkt te passen. En idd meerdere sporters (als ik Min Hee met haar dans ook tot sporter reken)