Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Jemig Faat, meid, wat heb je aan??
Joke scheur daar even haar kruisbanden door de techniek van Rambo. wat een leipo
Heeft Fatima lelijke tieten , een dikke pens of rughaar? Haar blouse gaat niet uit. Geen een keer toch?
Jeey weer zuid, super leuk. Het team heeft gewonnen.

Wat is aagje toch sterk zeg.

Geweldige proef.
Nou dat was tenminste eens een echte wedstrijd
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
fatima heeft ff geshopt in de kast van nel veerkamp
Joke had eigenlijk sowieso geen schijn van kans. Zag haar nog niet de ladder op klimmen. Denk dat Aagje sowieso gewonnen had, mede dankzij het goede teamwork van haar geweldige team.

Denk dat Tess eruit gaat.
De samenstelling van teams kan toch niet anders zijn dat dat helemaal met voorbedachte rade is gegaan...??

Team Rambo zitten mensen in die eigenlijk niks bijzonders kunnen....de vrouwen (op fajah na) zijn sprietjes, Ruud is een sprietje, Willy is een dikkertje

Andere team zit vol met topsporters, professional tuinman, en een gezellige comediant hehe....
Ik kijk ook hoor! Ik kan niet forummen en kijken tegelijk

Misschien heeft Rambo mt z'n eigenwijze gedoe z'n eigen graf gegraven...

Ik vond Fatima lief over Aagje en tja , vind t eigenlijk wek cool dat het haar niet kan schelen hoe ze erbij loopt trouwens.

Tenminste dat denk ik want wie bedenkt zon combi haha
Misschien was het een weddenschap Wat gaan ze nou uithalen voor sluw meesterplan met z'n twee dan, Tess en Ruud?
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Dus die belgen willen degene die de proef liet mislukken erin houden 'omdat ie belg is'...?
Haha, Rambo is nog boos ook
quote:Rainbow01 schreef op donderdag 20 september 2012 21:32 Dus die belgen willen degene die de proef liet mislukken erin houden 'omdat ie belg is'...?Ja zo erg eigenlijk!
pfffffff spannend
Superslim gespeeld van Ruud en tess, dat noem je nou koekje van eigen deeg

Mmm volgende week fajah tegen Rambo, spannnnnend, ik hoop dat ze wint...
Geweldige twist, briljant om op olivier te stemmen. Slimme zet. Nu hopen dat Fajah die kneus eruit wipt.

Leuke aflevering.

Goed seizoen tot nu toe.
Spannende aflevering! Ik merk dat ik al enorm partijdig ben geworden. Geel for the win! Is gewoon een veel leuker team, echt een eenheid ook.

Goed dat Rambo eruit is (of nou ja, bijna), ergerde me dood aan die gast.

Aagje was heel sterk deze aflevering, maar in het voorstukje van volgende week kwam al dat ze het dan nog steeds moeilijk moeilijk moeilijk heeft met het eind van dr turncarrière... Zal iedereen zo meelevend blijven dan?
quote:eefjewentelteefje schreef op 20 september 2012 @ 21:43:

Superslim gespeeld van Ruud en tess, dat noem je nou koekje van eigen deeg

Mmm volgende week fajah tegen Rambo, spannnnnend, ik hoop dat ze wint...

ze hadden nog slimmer kunnen spelen. Ruud had een van zijn munten aan Tess kunnen geven, die zij dan kon inzetten. Dan had Tess 1 stem en Olivier er 2.

Nu hopen dat Fajah volgende week ook weer wint.
Ik hoop echt dat Rambo er uit vliegt. Irritant dat hij denkt dat hij alles is.
Idd wat een walgelijk mannetje zeg die Rambo bleghhhh!!! Denkt echt dat hij het is bahh!! Hoooop zo dat hij eruit vliegt volgende week, zal wel weer rete spannend worden. Wel beter voor fajah dat ze al weet hoe t spel gaat, misschien toch een kleine voorsprong zo!!
Dit noemen we nu leedvermaak ! En aangezien Fajah in een interview heeft gezegd dat ze heel erg is afgevallen in ER, gok ik dat ze nog een weekje blijft .
Jammer dat Willie eruit is, was een soort van m'n favoriet, wat een mannetje. Ben blij dat Fajah er nog in zit, moest gisteren weer erg om haar lachen. En nep-Rambo: ze is geen ruziezoeker, ze houdt je een spiegel voor. Probeer je ego een heeeeel klein beetje aan de kant te zetten en denk er eens over na, zou je als mens ten goede komen. Volgens mij verwoorde Fajah precies zoals veel mensen jou zien, je maakt geen positieve eerste en tweede indruk.

Ga nu alvast duimen dat Fajah volgende week wint.:)
Wat een gezellig kamp is dat kamp op het strand (zuid?). Paul Turner vind ik ook leuk. Ik dacht, die houdt zijn 'act' niet vol en is na drie dagen een chagrijnige bromkerel. Maar hij ís gewoon zo, met zijn spelletjes en zijn vrolijkmakerij. En iedere keer zo'n volgetekend hoofd

Denk wel dat ze bij de indeling van deze twee teams een foutje gemaakt hebben want het ene team zit zoveel beter in elkaar dan het andere. De twee broers + Fatima zijn een hechte groep waar de rest goed omheen lijkt te passen. En idd meerdere sporters (als ik Min Hee met haar dans ook tot sporter reken)
Zo ik heb net de aflevering van gisteren gekeken,geweldige ontknoping en nu hopen dat Rambo er door Fajah uitgegooid wordt!
Leuke serie dit keer!

Wat is Fatima anders dan op tv, zo naturel zonder make up maar ik vind haar wel leuk.

Ik vind Fajah ook leuk en Ruud en Tess lief samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven