Expeditie Robinson 2012
donderdag 13 september 2012 om 20:31
donderdag 13 september 2012 om 20:46
Jeey zuid wint. Is ook het leukste team! Vind ze allemaal leuk daar.
Ruud heeft zijn eigen lot getekend nu.
Die had nooit de leiding moeten pakken. Nu schoppen die belgen hem erom uit.
Al heeft hij wel munten.
Met zijn jarenlange robinson kijken snap ik niet dat hij de leiding gepakt heeft. Dat soort mensen worden altijd afgerekend bij een foutje.
Ruud heeft zijn eigen lot getekend nu.
Die had nooit de leiding moeten pakken. Nu schoppen die belgen hem erom uit.
Al heeft hij wel munten.
Met zijn jarenlange robinson kijken snap ik niet dat hij de leiding gepakt heeft. Dat soort mensen worden altijd afgerekend bij een foutje.
donderdag 13 september 2012 om 21:18
donderdag 13 september 2012 om 21:22
Ik kijk en lees mee!
Ik vind forummen en tv kijken alleen zo moeilijk
Er is nu reclame dus;
Willie is cool en stiekem vind ik Faya ook wel leuk.
Olivier (zo heet ie toch?) ontpopt zich als een echte Robinson, handig zo'n vent in je team.
Die turnster en Paul vind ik ook leuk.
Rambo is echt te irritant !!!
Zo dat was mijn lekker bevooroordeelde mening
Ben benieuwd of Willie's plannetje werkt , anders moet ie battlen tegen Faya!
Ik vind forummen en tv kijken alleen zo moeilijk
Er is nu reclame dus;
Willie is cool en stiekem vind ik Faya ook wel leuk.
Olivier (zo heet ie toch?) ontpopt zich als een echte Robinson, handig zo'n vent in je team.
Die turnster en Paul vind ik ook leuk.
Rambo is echt te irritant !!!
Zo dat was mijn lekker bevooroordeelde mening
Ben benieuwd of Willie's plannetje werkt , anders moet ie battlen tegen Faya!
donderdag 13 september 2012 om 21:46
Ja 'gewone' mensen, veel leuker.
Wij hebben bijna alle Amerikaanse ook gezien, de beste was met 'gewone' mensen maar Allstars .
Ze hadden dus allemaal al een keertje meegedaan en er werd zo tactisch gespeeld en zoveel plannen gesmeed en zoveel mensen een rad voor ogen gedraaid, die was wel errug leuk om naar te kijken, de leukste ooit.
Wij hebben bijna alle Amerikaanse ook gezien, de beste was met 'gewone' mensen maar Allstars .
Ze hadden dus allemaal al een keertje meegedaan en er werd zo tactisch gespeeld en zoveel plannen gesmeed en zoveel mensen een rad voor ogen gedraaid, die was wel errug leuk om naar te kijken, de leukste ooit.
vrijdag 14 september 2012 om 15:16
vrijdag 14 september 2012 om 18:39
Goed dat Faya zegt waar het op staat wat betreft die complotten van die Belgen! Jammer dus nu dat of zij of Willie eruit gaat en dat die 2 suffe nietszeggende,onopvallende Belgische dames erin blijven ten koste van een leuke kandidaat.
Maar ja zo gaat het altijd.
Wat ik ook altijd zo irritant vind is dat die Belgen zoveel met Engelse woorden strooien als er een prima Nederlands woord voor is.
Maar ja zo gaat het altijd.
Wat ik ook altijd zo irritant vind is dat die Belgen zoveel met Engelse woorden strooien als er een prima Nederlands woord voor is.
vrijdag 14 september 2012 om 19:13
Wel grappig dat kamp Zuid, dat nog geen eilandraad heeft gehad, nog zo goed met elkaar opschiet. Ik verwacht ook niet dat je daar een Belgen vs. Nederlanders situatie gaat krijgen. Ten eerste werkt Paul Turner namelijk een beetje als bindende factor: hij heeft met Belgen net zo veel (of weinig) als met Nederlanders, en ik kan me zo voorstellen dat hij het verschil tussen de twee zelfs nauwelijks kan horen. En ten tweede heeft de Vlaamse tweeling al een goede band met de Hollandse Fatima, waardoor die sowieso niet tegen elkaar zullen stemmen.
Wat me altijd opvalt is dat de Vlaamse vrouwen een beetje zeurmutsen zijn, en de mannen veel leuker, met hun droge humor. Hoewel die stuntman mij gestolen kan worden!
Wat me altijd opvalt is dat de Vlaamse vrouwen een beetje zeurmutsen zijn, en de mannen veel leuker, met hun droge humor. Hoewel die stuntman mij gestolen kan worden!