Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
OMG, zit in afwachting van ER naar die 4-Ling te kijken maar ik voel mezelf gewoon dommer worden tijdens het kijken.... Hebben ze 1 stel hersens over all 4 verdeeld?

Ok, on topic. Net snel die van vorige week gekeken nummer dat het altijd uitdraait op de Belgen tegen de Ollanders
Vroeger was dat niet zo hoor Koreveen. Sinds de BN ers erbij zaten is dat ontstaan, met Iwein en Antony en hun anti Nederland houding.

Sindsdien is het zo helaas.
Jeey zuid wint. Is ook het leukste team! Vind ze allemaal leuk daar.

Ruud heeft zijn eigen lot getekend nu.

Die had nooit de leiding moeten pakken. Nu schoppen die belgen hem erom uit.

Al heeft hij wel munten.

Met zijn jarenlange robinson kijken snap ik niet dat hij de leiding gepakt heeft. Dat soort mensen worden altijd afgerekend bij een foutje.
Dat bedoelde ik ook Rogue. Vooral vorig jaar was dat erg.

Wel goed dat Willy van z'n hart geen moordkuil maakt. Vind hem superleuk en hoop dat hij er lang in blijft.
Pfffff.....die Olivier piest in z'n broek van plezier dat ze hem Rambo noemen
Willie is cool.
Willy doet het goehoed. Ben benieuwd of ze met hem meegaan.
Willie heeft ballen om een complot tegen ruud te smeden. Het is ook wel slim gedaan. Hij heeft ook een punt. Willie is een makkelijke prooi. Ruud is moeilijk weg te stemmen.

Denk dat toch Willie eruit gaat maar wie weet hebben Rambo en Gene toch hun pijlen op ruud gericht.
Ik kijk en lees mee!

Ik vind forummen en tv kijken alleen zo moeilijk

Er is nu reclame dus;

Willie is cool en stiekem vind ik Faya ook wel leuk.

Olivier (zo heet ie toch?) ontpopt zich als een echte Robinson, handig zo'n vent in je team.

Die turnster en Paul vind ik ook leuk.

Rambo is echt te irritant !!!

Zo dat was mijn lekker bevooroordeelde mening :-)

Ben benieuwd of Willie's plannetje werkt , anders moet ie battlen tegen Faya!
Volgens mij is Rambo niet een van de slimste. Die ontzettend niet leuke grapjes en eigenlijk gewoon alles wat hij zegt. Van mij mag hij eruit.
Denk dat je Lodewijk bedoelt Eefje. Rambo is idd irritant, Lodewijk is een leider en echte Robinson.

Faya vind ik ook leuk.
Ik vind het niet echt een spannende aflevering, vond de opdracht ook een beetje saai (vorige week was het ook al puzzelen).
Dank je Roque, ik bedoel idd Lodewijk.
Ik bedoel Rogue
Ja hoor toch Willie. Had het wel verwacht.

Jammer maar goed. Lekker dat Nederlandse directe gedoe.

Wat een gekonkel van die Belgen.
Ik hoop dat dit de laatste keer is dat het Belgen tegen nederlanders is, al zorgt het natuurlijk wel voor spanning en frictie wat weer leuke tv maakt .
Het ligt niet aan de Belgen-Nederland strijd. Het komt echt door de BNers en BV.

Ze moeten het gewoon weer maken met onbekende mensen. Dan speelt dat altijd veel minder.
Volgens mij is het vooral een cultuurverschil tussen de Nederlanders en Belgen. Daar weten ze bij de oude Fortis Bank alles van.
Ja 'gewone' mensen, veel leuker.

Wij hebben bijna alle Amerikaanse ook gezien, de beste was met 'gewone' mensen maar Allstars .

Ze hadden dus allemaal al een keertje meegedaan en er werd zo tactisch gespeeld en zoveel plannen gesmeed en zoveel mensen een rad voor ogen gedraaid, die was wel errug leuk om naar te kijken, de leukste ooit.
is er al iets gepost over de kledij van mw M de M?

echt vreselijk dat rare luipaardenblousje met die rozen doodskoppenbroek. kon ze niet iets leukers uitzoeken ze weet toch dat ze op tv komt? gewoon een normale korte broek met een leuk topje/bikini? vind dat ze echt goed voor schut loopt
Volgens mij heeft ze niet zo'n strak buikje meer en doet ze er daarom een wijd blousje overheen. Ik vind de combi ook niet alles, zou ook voor een gewoon shirtje kiezen.
ja ik vind het er echt niet uitzien. gewoon een normaal zoals die peggy ofzo eruit ziet. zo moeilijk is dat toch niet?
Goed dat Faya zegt waar het op staat wat betreft die complotten van die Belgen! Jammer dus nu dat of zij of Willie eruit gaat en dat die 2 suffe nietszeggende,onopvallende Belgische dames erin blijven ten koste van een leuke kandidaat.

Maar ja zo gaat het altijd.

Wat ik ook altijd zo irritant vind is dat die Belgen zoveel met Engelse woorden strooien als er een prima Nederlands woord voor is.
Wel grappig dat kamp Zuid, dat nog geen eilandraad heeft gehad, nog zo goed met elkaar opschiet. Ik verwacht ook niet dat je daar een Belgen vs. Nederlanders situatie gaat krijgen. Ten eerste werkt Paul Turner namelijk een beetje als bindende factor: hij heeft met Belgen net zo veel (of weinig) als met Nederlanders, en ik kan me zo voorstellen dat hij het verschil tussen de twee zelfs nauwelijks kan horen. En ten tweede heeft de Vlaamse tweeling al een goede band met de Hollandse Fatima, waardoor die sowieso niet tegen elkaar zullen stemmen.

Wat me altijd opvalt is dat de Vlaamse vrouwen een beetje zeurmutsen zijn, en de mannen veel leuker, met hun droge humor. Hoewel die stuntman mij gestolen kan worden!
ik hoop dat Fatima er de volgende keer uitvliegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven