Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2012

30-08-2012 12:37 1600 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond is het weer zover! Expeditie Robinson 2012 gaat van start . Ik heb er veel zin in, maar kijk vooral om Paul Turner te zien. Die lijkt me wel relaxed en heeft humor.
Jeetje wat stom! Willie en Fajah tegen elkaar.....Jammer! Ben benieuwd wie er vanavond definitief uitgaat. Hopelijk gaat er de volgende keer Gene of Rambo eruit; ik lach me kapot om Fajah's opmerkingen naar ze toe.
Irritant die NL-BE strijd vanuit die nep-Rambo en knaapje Gene. Zeker afgekeken uit de 1st afleveringen van de vorige seizoenen, maar duidelijk niet de hele seizoenen bekeken. Waarom niet de volgende keer beginnen met kamp Noord BE en kamp Zuid NL? Dan zullen de Belgische heren hun weinig verrassende strategie moeten wijzigen. Ik zou gewoon voor de zwakste gaan, zeker omdat ik uit die mangrove weg zou willen.

Jammer dat Fajah of Willie er vanavond uitgaat, om beiden kan ik erg lachen. Ik hoop dat die afgeleefde nep-Rambo de volgende is. Of ik hoop dat hij vanavond misschien wel een palmboom op z'n hoofd krijgt
up
jammer 2 leukerds tegen elkaar.... heb vorige week gemist ivm vakantie
Ik hoop dat Fajah wint. Vind haar leuker. Hij vloekt me teveel en vind hem niet zo speciaal.

Maar ik heb dat stukje dat Willie over slangen praat nog niet gezien dus ik denk dat hij toch wint.
fajah door,,,,,,,,, men wat een lijntje die vrouw
Gewonnen dus! Jeey, ben blij dat ze gewonnen heeft.

Vond Willie teveel op lange frans lijken.
zitten we hier met zn 2en rogue..........hahaa

dacht dat het populairder was
ik kijk ook!

en baal dat willy eruit is. ik vond hem grappig, fajah vind ik vervelend en heeft het hoog in haar bol (en ze lacht irritant).
Ja ik ook eigenlijk maar ja.

Leuk dat Fajah ze gek gaat maken, dat zou ik ook gaan doen.

Lekker even wraak nemen, beetje zwak misschien maar ja als ze mij eruit stemmen dan zou ik ook even wraak willen, zeker als ze het doen omdat ik een Nederlander ben.
Haha Signoflife, dat vond ik juist van Willie. Ik vind Fajah altijd redelijk zichzelf en behoorlijk echt overkomen.

Heb haar vaker gezien in reality shows en ik vind haar altijd leuk.
Go fajah ...laat die suffe belgen maar een poepie ruiken
Smaken verschillen :-)

Ik hoop wel dat er nu wat Belgen uit gestemd worden, anders krijgen zij de overhand en spelen ze eerst alle Ollanders eruit.
Dat Ninja spel was echt hilarisch. Zag er niet uit maar wel super grappig. Hoop dat ze weer winnen in kamp zuid.
Oei, Tess haar borsten passen niet in de bikini, ze komen er aan de onderkant uit... Geen triangel meer voor haar denk ik.
Team geel is veel minder met landen vs landen bezig.
Hoi, ik kijk ook! En ik vind Fajah overkomen als onzeker, ze lacht denk ik te hard om haar eigen grapjes die eigenlijk serieus bedoeld lijken. Willie leek me veel meer op zijn gemak met zichzelf en zijn omgeving.

Wel een veel fijner team daar op het strand!

Oja en die bikini van Tess paste inderdaad niet
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
Kom op aagje! je kan het meid.
lastige proef
De sfeer in team geel is ook veel beter. Ze houden het voor zichzelf ook leuk door dat Ninja spel bijvoorbeeld.

Wat is dit spel zwaar zeg! Die palen omhoog houden lijkt onmogelijk... Aagje als turnster lijkt wel in het voordeel.
Fijn dat ze tijdens de proef pas vertellen dat je het ding niet met je handen mag aanraken.
Eigenwijze Rambo... weg ermee
Stomme Fatima in haar clownspakje
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.
stomme rambo ...dacht t ff opte lossen
God wat spannend zeg. En wat een debiel is die rambo weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven