Expeditie Robinson 2012
donderdag 20 september 2012 om 13:53
Irritant die NL-BE strijd vanuit die nep-Rambo en knaapje Gene. Zeker afgekeken uit de 1st afleveringen van de vorige seizoenen, maar duidelijk niet de hele seizoenen bekeken. Waarom niet de volgende keer beginnen met kamp Noord BE en kamp Zuid NL? Dan zullen de Belgische heren hun weinig verrassende strategie moeten wijzigen. Ik zou gewoon voor de zwakste gaan, zeker omdat ik uit die mangrove weg zou willen.
Jammer dat Fajah of Willie er vanavond uitgaat, om beiden kan ik erg lachen. Ik hoop dat die afgeleefde nep-Rambo de volgende is. Of ik hoop dat hij vanavond misschien wel een palmboom op z'n hoofd krijgt
Jammer dat Fajah of Willie er vanavond uitgaat, om beiden kan ik erg lachen. Ik hoop dat die afgeleefde nep-Rambo de volgende is. Of ik hoop dat hij vanavond misschien wel een palmboom op z'n hoofd krijgt
donderdag 20 september 2012 om 20:48
donderdag 20 september 2012 om 21:05
Hoi, ik kijk ook! En ik vind Fajah overkomen als onzeker, ze lacht denk ik te hard om haar eigen grapjes die eigenlijk serieus bedoeld lijken. Willie leek me veel meer op zijn gemak met zichzelf en zijn omgeving.
Wel een veel fijner team daar op het strand!
Oja en die bikini van Tess paste inderdaad niet
Wel een veel fijner team daar op het strand!
Oja en die bikini van Tess paste inderdaad niet
Het maakt niet uit wat je over de werkelijkheid denkt, als je er maar mee om kunt gaan.