Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Toch en desondanks en nietaltemin een mooie prestatie van Verstappen om toch nog op pos 6 te eindigen. Na terug te zijn gevallen naar 20. En op 65 rondes op harde banden .
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
27-10-2019 21:52
Toch en desondanks en nietaltemin een mooie prestatie van Verstappen om toch nog op pos 6 te eindigen. Na terug te zijn gevallen naar 20. En op 65 rondes op harde banden .
Eens, wat mij betreft driver of the day.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Iig in de punten idd, goed gereden.
wij slapen nooit.
Leuk om te zien dat Max niet in een slechte stemming is na de race. Hier interviewt hij Ricciardo voor Sky Sports! :)

https://twitter.com/FiftyBucksss/status ... 8148461569
Annapicobella schreef:
27-10-2019 21:52
Toch en desondanks en nietaltemin een mooie prestatie van Verstappen om toch nog op pos 6 te eindigen. Na terug te zijn gevallen naar 20. En op 65 rondes op harde banden .
Eens.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-10-2019 08:45
Leuk om te zien dat Max niet in een slechte stemming is na de race. Hier interviewt hij Ricciardo voor Sky Sports! :)

https://twitter.com/FiftyBucksss/status ... 8148461569
maar dat valt mij vaker op bij Max, echt knap hoe hij met situaties omgaat, ik zou best wel pissed zijn en in een hoekje wegkruipen denk ik
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
29-10-2019 09:41
maar dat valt mij vaker op bij Max, echt knap hoe hij met situaties omgaat, ik zou best wel pissed zijn en in een hoekje wegkruipen denk ik
Dat mag inderdaad ook wel eens gezegd worden. Volgens mij moet je de eerste vijf minuten even niks tegen hem zeggen, maar is hij het daarna ook wel kwijt. Nu had hij 68 rondjes om z'n frustratie om te zetten in een goede race :)
Max rijdt dit weekend zijn 100e Grand Prix! :)

Wat vliegt de tijd hè. Hij heeft er al bijna vijf jaar op zitten.
en zoveel illusies armer..niks jongste pole positie en niks jongste WK winnaar..amper races gewonnen nog en nu al in de schaduw van Leclerc..komt straks nog een jonge Merc rijder bij, Mclaren komt eraan..Max mag blij zijn als ie ooit 1 keer kampioen wordt ergens...als het volgend jaar niet lukt dan..
Pffff kan het nog positiever :wtf:
Vandaag zijn de nieuwe regels per 2021 gepresenteerd. Hier een overzicht van de veranderingen:

https://nl.motorsport.com/f1/news/veran ... g/4590054/


En hier een reeks impressies van hoe de auto's eruit komen te zien:

https://nl.motorsport.com/f1/news/foto- ... e/4590052/

Afbeelding
Een belangrijke wijziging is deze: minder turbulente lucht achter de auto zorgt ervoor dat ze elkaar makkelijker kunnen volgen, en dus inhalen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
30-10-2019 16:59
en zoveel illusies armer..niks jongste pole positie en niks jongste WK winnaar..amper races gewonnen nog en nu al in de schaduw van Leclerc..komt straks nog een jonge Merc rijder bij, Mclaren komt eraan..Max mag blij zijn als ie ooit 1 keer kampioen wordt ergens...als het volgend jaar niet lukt dan..
jij bent vast het licht van elk feestje
Tjezus, wat vals
Tip: de komende zes weekenden is Sport Totaal gratis voor Ziggo klanten. Je kunt dus as we speak via vijf kanalen kijken naar VT2 met onboardbeelden etc. B)

https://www.ziggo.nl/entertainment/movi ... ort-cadeau
Niet normaal zeg, die hobbels daar. Dat gaat nog wat worden in de race.
Vond even tegengas wel toepasselik in dit topic :mrgreen:

ben ook gewoon voor Max hoor, ik volg al F1 sinds voor zijn vader reed, de opkomst van Schummi..dat leek echt nog het meest op de opkomst van Max.. Schummi was ook zo'n brutaal mannetje die ging vechten ipv netjes aan de kant..alleen die had veel sneller dan Max ook een wagen waarmee hij het WK kon winnen.

Hoe dan ook..ziet er goed uit zover..podium binnen bereik..ik hoop echt op eindelijk eens een echt Max vs Lewis duel..lekker als Lewis dan daardoor nog even zijn WK feestje zou moeten uitstellen maar dat zie ik niet gebeuren..die haalt hem wel weer op zijn sloffen binnen en gaat dan zelf weer dramatische teksten uitslaan in een poging om zichzelf legendarisch te maken.
RikM schreef:
02-11-2019 09:53
Niet normaal zeg, die hobbels daar. Dat gaat nog wat worden in de race.

Ik vond het verschil in reactie tussen Lewis en Max trouwens wel leuk; Lewis moest na de training even gaan liggen want hij had zo'n hoofdpijn, en zei dat hij misschien maar een kussentje in zijn auto moet leggen. Max zei dat hij niet betaald wordt om comfortabel te zijn in die auto. :proud:
RikM schreef:
02-11-2019 12:40
Ik vond het verschil in reactie tussen Lewis en Max trouwens wel leuk; Lewis moest na de training even gaan liggen want hij had zo'n hoofdpijn, en zei dat hij misschien maar een kussentje in zijn auto moet leggen. Max zei dat hij niet betaald wordt om comfortabel te zijn in die auto. :proud:

:rofl:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
30-10-2019 16:59
en zoveel illusies armer..niks jongste pole positie en niks jongste WK winnaar..amper races gewonnen nog en nu al in de schaduw van Leclerc..komt straks nog een jonge Merc rijder bij, Mclaren komt eraan..Max mag blij zijn als ie ooit 1 keer kampioen wordt ergens...als het volgend jaar niet lukt dan..
Je hebt wel een punt. Alle "groten" hadden binnen 5 jaar al de eindtitel op hun naam staan. Ik denk/vrees dat het huidige niveau wat hij laat zien het gewoon is.
Sara9876 schreef:
02-11-2019 13:19
Je hebt wel een punt. Alle "groten" hadden binnen 5 jaar al de eindtitel op hun naam staan. Ik denk/vrees dat het huidige niveau wat hij laat zien het gewoon is.
Dat niveau in een betere auto en wat eerlijke stewards en hij is er hoor.
RikM schreef:
02-11-2019 12:40
Ik vond het verschil in reactie tussen Lewis en Max trouwens wel leuk; Lewis moest na de training even gaan liggen want hij had zo'n hoofdpijn, en zei dat hij misschien maar een kussentje in zijn auto moet leggen. Max zei dat hij niet betaald wordt om comfortabel te zijn in die auto. :proud:
Hollandse nuchterheid. :-D Of gewoon zijn karakter.
Hebben jullie dat verhaal rond Ferrari nog meegekregen? Een stroomkabel langs de brandstoftoevoersensor van de FIA leggen om die voor de gek te houden! o_o
Van de ene kant is het geniaal maar van de andere kant natuurlijk gewoon valsspelen. Ik ben benieuwd of dit het echt was en wat de gevolgen zijn.
RikM schreef:
03-11-2019 13:49
Hebben jullie dat verhaal rond Ferrari nog meegekregen? Een stroomkabel langs de brandstoftoevoersensor van de FIA leggen om die voor de gek te houden! o_o
Van de ene kant is het geniaal maar van de andere kant natuurlijk gewoon valsspelen. Ik ben benieuwd of dit het echt was en wat de gevolgen zijn.
O wauw nee, niet gehoord. Zou wel echt kansloos zijn.
RikM schreef:
03-11-2019 13:49
Hebben jullie dat verhaal rond Ferrari nog meegekregen? Een stroomkabel langs de brandstoftoevoersensor van de FIA leggen om die voor de gek te houden! o_o
Van de ene kant is het geniaal maar van de andere kant natuurlijk gewoon valsspelen. Ik ben benieuwd of dit het echt was en wat de gevolgen zijn.
Moest echt lachen om dat verzoek van Red Bull bij de Fia. :-D

Nu is het expliciet verboden. :lol: Ze hadden natuurlijk ook gewoon met Mercedes samen die klacht kunnen indienen maar zo was ook leuk.
Krabbeltje123 schreef:
03-11-2019 13:51
O wauw nee, niet gehoord. Zou wel echt kansloos zijn.
https://racingnews365.nl/red-bull-lokt- ... -richtlijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven