F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 29 april 2018 om 18:05
Het team geeft ze de vrijheid om ook tegen elkaar te racen. In de "hitte van de strijd" is dat inderdaad niet helemaal goed afgelopen.Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 18:03Wel voor het team. Je moet elkaar niet tegenwerken. Zoals het nu is gegaan heeft heel Red Bull er niets aan gehad.

zondag 29 april 2018 om 18:07
Horner had in moeten grijpen want je kon zien dat het een keer mis zou gaan....

zondag 29 april 2018 om 18:08
Nu is het Horner zijn schuld?Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 18:07Horner had in moeten grijpen want je kon zien dat het een keer mis zou gaan....

zondag 29 april 2018 om 18:08
Krijg een rode pagina met unsafeTheamuts schreef: ↑29-04-2018 17:57Habbekratz ik raad je aan om de volgende keer via Sky Sports te kijken. Daar geven ze enorm goede uitleg, met de beelden erbij.
http://www.vipleague.bz/motorsports/955 ... nline.html

zondag 29 april 2018 om 18:13
Zeker, ze reden allebei op een mooie positie!

zondag 29 april 2018 om 18:20
Terecht waarschijnlijk. Kijk ajb een beetje uit met dat soort obscure websites – voor je het weet heb je een virus te pakken.

zondag 29 april 2018 om 18:23
Heb je een adblocker?

zondag 29 april 2018 om 18:48
Dank voor de waarschuwing RikM, dat weet ik.
Ik heb google chrome met adblockers; ik heb me laten vertellen dat dat veiliger is dan internet explorer van windows.

zondag 29 april 2018 om 18:58
Adblockers blokkeren alleen advertenties, geen virussen en malware. Als je een goede virusscanner hebt dan ben je over het algemeen redelijk goed beschermd, maar het is toch verstandig om niet al te veel risico te nemen. Zo'n website die illegale livestreams aanbiedt is vrij riskant.

zondag 29 april 2018 om 23:56
Wat een idioten. Zo is er helemaal niks leuks meer aan. Ik merk dat ik de laatste races met plaatsvervangende schaamte zit te kijken, wachten op een stomme actie. En ja hoor.. Heb ik daar mijn zondagmiddag voor opgeofferd, om te zien hoe twee teammaten echt hun best doen om elkaar in de prak te rijden?
Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
maandag 30 april 2018 om 12:01

maandag 30 april 2018 om 12:52
Ik vond het een prachtige race met veel sensatie. Tenminste niet zo saai.kadanz schreef: ↑29-04-2018 23:56Wat een idioten. Zo is er helemaal niks leuks meer aan. Ik merk dat ik de laatste races met plaatsvervangende schaamte zit te kijken, wachten op een stomme actie. En ja hoor.. Heb ik daar mijn zondagmiddag voor opgeofferd, om te zien hoe twee teammaten echt hun best doen om elkaar in de prak te rijden?
Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
Alleen jammer voor Bottas. Maarja dat hoort erbij.
maandag 30 april 2018 om 14:15
Niks leuks meer aan? Zonder die 2 was het een hele saaie race geworden. Ik heb er in ieder geval van genoten.kadanz schreef: ↑29-04-2018 23:56Wat een idioten. Zo is er helemaal niks leuks meer aan. Ik merk dat ik de laatste races met plaatsvervangende schaamte zit te kijken, wachten op een stomme actie. En ja hoor.. Heb ik daar mijn zondagmiddag voor opgeofferd, om te zien hoe twee teammaten echt hun best doen om elkaar in de prak te rijden?
Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
maandag 30 april 2018 om 14:44
Met mijn opmerking bedoelde ik overigens niet dat de race saai was of zo. De Bulls maakten het erg spannend en dat moet ook zo blijven. Ik vind wel dat de glans, of magie, rondom Max er wat van af gaat. Misschien ook wel normaal maar zou het fijn vinden als er wat minder vaak controverse is qua wellicht wat onhandige acties van hem. Niet dat ik de crash aan hem toeschrijft maar dat wheelbangen eerder was ook erg risky.
Poep, wie heeft jou gescheten?

donderdag 10 mei 2018 om 20:33

vrijdag 11 mei 2018 om 15:05
vrijdag 11 mei 2018 om 21:45
RikM schreef: ↑10-05-2018 20:33Nou ze zijn nog vriendjes, hoor.![]()
Daniel Ricciardo and Max Verstappen share their favourite things
Ik vond 'm grappig.
wij slapen nooit.