Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Habbekratz schreef:
29-04-2018 18:03
Wel voor het team. Je moet elkaar niet tegenwerken. Zoals het nu is gegaan heeft heel Red Bull er niets aan gehad.
Het team geeft ze de vrijheid om ook tegen elkaar te racen. In de "hitte van de strijd" is dat inderdaad niet helemaal goed afgelopen.
Star² schreef:
29-04-2018 18:02
Nee dus. Dit zegt Ric:

Ik dacht dat er aan de binnenkant een gat was en eens ik daar zat kon ik geen andere kant meer op. We zaten eerder al een paar keer op de limiet en raakten elkaar af en toe.
Horner had in moeten grijpen want je kon zien dat het een keer mis zou gaan....
Habbekratz schreef:
29-04-2018 18:07
Horner had in moeten grijpen want je kon zien dat het een keer mis zou gaan....
Nu is het Horner zijn schuld?
Theamuts schreef:
29-04-2018 17:57
Habbekratz ik raad je aan om de volgende keer via Sky Sports te kijken. Daar geven ze enorm goede uitleg, met de beelden erbij.
http://www.vipleague.bz/motorsports/955 ... nline.html
Krijg een rode pagina met unsafe :-D
Theamuts schreef:
29-04-2018 18:08
Nu is het Horner zijn schuld?
Nee. Maar het is goed dat hij ze toegesproken heeft.
Zo zonde en dat op het einde van de strijd :cry:
Habbekratz schreef:
29-04-2018 18:12
Zo zonde en dat op het einde van de strijd :cry:
Zeker, ze reden allebei op een mooie positie!
Habbekratz schreef:

Terecht waarschijnlijk. Kijk ajb een beetje uit met dat soort obscure websites – voor je het weet heb je een virus te pakken.
Habbekratz schreef:
Heb je een adblocker?
@Theamuts
Die rode pagina is een waarschuwing van de browser dat die website waarschijnlijk iets schadelijks bevat of niet te vertrouwen is. Die waarschuwing kun je beter serieus nemen want die komt niet zomaar.
https://www.telegraaf.nl/sport/autospor ... -ricciardo
RikM schreef:
29-04-2018 18:34
@Theamuts
Die rode pagina is een waarschuwing van de browser dat die website waarschijnlijk iets schadelijks bevat of niet te vertrouwen is. Die waarschuwing kun je beter serieus nemen want die komt niet zomaar.
Dank voor de waarschuwing RikM, dat weet ik.
Ik heb google chrome met adblockers; ik heb me laten vertellen dat dat veiliger is dan internet explorer van windows.
Theamuts schreef:
29-04-2018 18:48
Dank voor de waarschuwing RikM, dat weet ik.
Ik heb google chrome met adblockers; ik heb me laten vertellen dat dat veiliger is dan internet explorer van windows.

Adblockers blokkeren alleen advertenties, geen virussen en malware. Als je een goede virusscanner hebt dan ben je over het algemeen redelijk goed beschermd, maar het is toch verstandig om niet al te veel risico te nemen. Zo'n website die illegale livestreams aanbiedt is vrij riskant.
Wat een idioten. Zo is er helemaal niks leuks meer aan. Ik merk dat ik de laatste races met plaatsvervangende schaamte zit te kijken, wachten op een stomme actie. En ja hoor.. Heb ik daar mijn zondagmiddag voor opgeofferd, om te zien hoe twee teammaten echt hun best doen om elkaar in de prak te rijden?

Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
Alle reacties Link kopieren
De glans gaat er wel een beetje vanaf he? Elke keer is er wel wat. Of het nou aan Max ligt of niet. Ik wil gewoon weer eens een ouderwets goeie race zien zonder controverse. Zo af en toe mag wel maar dit wordt mij ook teveel.
Poep, wie heeft jou gescheten?
kadanz schreef:
29-04-2018 23:56
Wat een idioten. Zo is er helemaal niks leuks meer aan. Ik merk dat ik de laatste races met plaatsvervangende schaamte zit te kijken, wachten op een stomme actie. En ja hoor.. Heb ik daar mijn zondagmiddag voor opgeofferd, om te zien hoe twee teammaten echt hun best doen om elkaar in de prak te rijden?

Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
Ik vond het een prachtige race met veel sensatie. Tenminste niet zo saai.
Alleen jammer voor Bottas. Maarja dat hoort erbij.
kadanz schreef:
29-04-2018 23:56

Wat een sukkels.
Ik kijk niet meer.
Niks leuks meer aan? Zonder die 2 was het een hele saaie race geworden. Ik heb er in ieder geval van genoten.
Met mijn opmerking bedoelde ik overigens niet dat de race saai was of zo. De Bulls maakten het erg spannend en dat moet ook zo blijven. Ik vind wel dat de glans, of magie, rondom Max er wat van af gaat. Misschien ook wel normaal maar zou het fijn vinden als er wat minder vaak controverse is qua wellicht wat onhandige acties van hem. Niet dat ik de crash aan hem toeschrijft maar dat wheelbangen eerder was ook erg risky.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Nou ze zijn nog vriendjes, hoor. :biggrin:

Daniel Ricciardo and Max Verstappen share their favourite things
'My name is Jeff' XD

https://twitter.com/redbullracing/statu ... 16/video/1
RikM schreef:
10-05-2018 20:33
Nou ze zijn nog vriendjes, hoor. :biggrin:

Daniel Ricciardo and Max Verstappen share their favourite things

Ik vond 'm grappig.
wij slapen nooit.
Gaat er iemand trouwens naar 1 van de Jumbo-racedagen volgende week?
wij slapen nooit.
Max op 5.

Nou ja, wordt misschien weer een leuke start morgen.

nou dat ruimt lekker op
Dat scheelt er weer een paar
Tjezus, wat vals

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven