Entertainment alle pijlers

F1/Max Verstappen Part 3

09-07-2017 20:26 3430 berichten
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?

Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jemig de Pemig! Toch nog bilspieroefeningen aan t eind!
Everything you see I owe to spaghetti!
MevrouwJack schreef:
29-04-2018 15:53
Owww mijn Ziggo stream loopt achter zie ik :rofl:
:D
Wie zou er driver of the day worden?

Sainz ofzo? Bottas als troost? Die reed overall het sterkste
Tjezus, wat vals
Nee. Dat kapsel. Gewoon nee :rofl:
wanneer gaat Hammie naar de kapper?
Awww hij heeft vlechtjes :heart:

:rofl:
Tjezus, wat vals
Leuk: Perez op 3. Nog leuker; Vettel niet.
Everything you see I owe to spaghetti!
Helmut Marko gaat wel optreden nu denk ik, want dit kan echt niet zo. Je kon er op wachten dat het fout zou gaan.
Wat eigenwijs van Verstappen. Hij had Riccardo de eerste keer al langs moeten laten gaan. En dan op het laatst extra ervoor gaan om hem niet erlangs te laten en dan botst Riccardo erop. Wat heb ik me vandaag geergerd aan Verstappen.
De schuldige?
Verstappen.

Daar zal een hartig woordje mee gepraat worden. Ga zo door Max en je maakt dezelfde fouten als je vader en dan zul je nooit wereldkampioen worden.
Habbekratz schreef:
29-04-2018 16:24
De schuldige?
Verstappen.

Daar zal een hartig woordje mee gepraat worden. Ga zo door Max en je maakt dezelfde fouten als je vader en dan zul je nooit wereldkampioen worden.
De experts zeggen wat anders hoor!
Theamuts schreef:
29-04-2018 17:03
De experts zeggen wat anders hoor!
De Nederlandse expert zeggen wat anders. Als je de reacties van buiten Nederland ziet (bijvoorbeeld op Twitter) dan is Max alles behalve een held.
Sara9876 schreef:
29-04-2018 17:04
De Nederlandse expert zeggen wat anders. Als je de reacties van buiten Nederland ziet (bijvoorbeeld op Twitter) dan is Max alles behalve een held.
Ik heb de uitleg gezien op sky sports. Dat was geen Nederlander hoor!

Maar twitter weet het beter :nope:
Eigenlijk hebben ze allebei schuld. Zoals ik wel verwachtte heeft het team de heren streng toegesproken:

"They have been reminded that they are part of a team and they have a responsibility in the role they perform, they are highly paid individuals, to act with the team's interests at heart not just their own. The message was delivered very clearly. (...) They will be in the factory to apologise to all the staff."

(Christian Horner tegen Sky Sports)
Ik zou niet weten waarom Riccardo schuld heeft,hij wilde er gewoon langs omdat hij sneller was. Max kon dat waarschijnlijk niet hebben en hield hem steeds tegen.
Habbekratz schreef:
29-04-2018 17:43
Ik zou niet weten waarom Riccardo schuld heeft,hij wilde er gewoon langs omdat hij sneller was. Max kon dat waarschijnlijk niet hebben en hield hem steeds tegen.

Omdat ze al de hele middag allebei op het randje reden.
Habbekratz schreef:

Dat is toch racen? De één wil er langs en de ander verdedigt. Daar is helemaal niets mis mee.
Habbekratz schreef:
Hij wilde binnendoor, maar dat kon niet. Buitenom was het al te laat voor, en remmen was het enige wat hij nog kon doen maar hij had teveel snelheid dus botste hij op Max.
Star² schreef:
29-04-2018 17:44
Omdat ze al de hele middag allebei op het randje reden.
Riccardo kon gewoon sneller en wilde inhalen. Ik vond hem totaal niet op het randje rijden.
Habbekratz ik raad je aan om de volgende keer via Sky Sports te kijken. Daar geven ze enorm goede uitleg, met de beelden erbij.
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 30-04-2018 13:06
28.25% gewijzigd
Habbekratz schreef:
29-04-2018 17:56
Riccardo kon gewoon sneller en wilde inhalen. Ik vond hem totaal niet op het randje rijden.
Als een andere coureur sneller rijdt hoef je hem er niet langs te laten. Het is de snelweg niet, het is een race.
RikM schreef:
29-04-2018 17:49
Dat is toch racen? De één wil er langs en de ander verdedigt. Daar is helemaal niets mis mee.
Ja dan verdedig je zo dat je hem de hoek indrukt en dan weer plots voor hem gaat rijden terwijl hij sneller is en erachter opbotst.
Met dit resultaat dat beiden eruit lagen. Je raced beiden voor hetzelfde team. Je kunt ook eens accepteren dat je ploegmaat sneller kan en laat hem erlangs of rijd zelf veel sneller dat hij je niet in kan halen.
Habbekratz schreef:
29-04-2018 18:00
Ja dan verdedig je zo dat je hem de hoek indrukt en dan weer plots voor hem gaat rijden terwijl hij sneller is en erachter opbotst.
Met dit resultaat dat beiden eruit lagen. Je raced beiden voor hetzelfde team. Je kunt ook eens accepteren dat je ploegmaat sneller kan en laat hem erlangs of rijd zelf veel sneller dat hij je niet in kan halen.

Nee dus. Dit zegt Ric:

Ik dacht dat er aan de binnenkant een gat was en eens ik daar zat kon ik geen andere kant meer op. We zaten eerder al een paar keer op de limiet en raakten elkaar af en toe.
Theamuts schreef:
29-04-2018 17:58
Als een andere coureur sneller rijdt hoef je hem er niet langs te laten. Het is de snelweg niet, het is een race.
Wel voor het team. Je moet elkaar niet tegenwerken. Zoals het nu is gegaan heeft heel Red Bull er niets aan gehad.
Theamuts schreef:
29-04-2018 17:58
Inderdaad. Tenzij er teamorders zijn maar die waren er niet. Als ze een wedstrijdje sneller rijden zouden doen hoef je alleen maar naar de topsnelheid op lange stuk te kijken. Maar dit is een wedstrijd met bochten, inhalen, verdedigen, etc etc.

Ric was niet eens bood dus dat zegt genoeg. Die weet wanneer hij zijn mond moet houden.
Poep, wie heeft jou gescheten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven