F1/Max Verstappen Part 3

zondag 9 juli 2017 om 20:26
Deel 3 alweer. Nieuw topic, nieuwe kansen!
Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

Is de pech voor Max vanaf nu verleden tijd?
Blijft het een strijd tussen alleen Hamilton en Vettel?
Of kunnen anderen zich nog in die strijd mengen? Bottas, Ricciardo misschien?
Hoe gaat dit jaars Silly Season eruit zien?
Kortom, het F1-topic over alles wat er maar mee te maken heeft!

zondag 29 april 2018 om 15:54

zondag 29 april 2018 om 17:03
De experts zeggen wat anders hoor!Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 16:24De schuldige?
Verstappen.
Daar zal een hartig woordje mee gepraat worden. Ga zo door Max en je maakt dezelfde fouten als je vader en dan zul je nooit wereldkampioen worden.

zondag 29 april 2018 om 17:18

zondag 29 april 2018 om 17:28
Eigenlijk hebben ze allebei schuld. Zoals ik wel verwachtte heeft het team de heren streng toegesproken:
"They have been reminded that they are part of a team and they have a responsibility in the role they perform, they are highly paid individuals, to act with the team's interests at heart not just their own. The message was delivered very clearly. (...) They will be in the factory to apologise to all the staff."
(Christian Horner tegen Sky Sports)
"They have been reminded that they are part of a team and they have a responsibility in the role they perform, they are highly paid individuals, to act with the team's interests at heart not just their own. The message was delivered very clearly. (...) They will be in the factory to apologise to all the staff."
(Christian Horner tegen Sky Sports)

zondag 29 april 2018 om 17:44
Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 17:43Ik zou niet weten waarom Riccardo schuld heeft,hij wilde er gewoon langs omdat hij sneller was. Max kon dat waarschijnlijk niet hebben en hield hem steeds tegen.
Omdat ze al de hele middag allebei op het randje reden.

zondag 29 april 2018 om 17:49
Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 17:43Ik zou niet weten waarom Riccardo schuld heeft,hij wilde er gewoon langs omdat hij sneller was. Max kon dat waarschijnlijk niet hebben en hield hem steeds tegen.
Dat is toch racen? De één wil er langs en de ander verdedigt. Daar is helemaal niets mis mee.

zondag 29 april 2018 om 17:55
Hij wilde binnendoor, maar dat kon niet. Buitenom was het al te laat voor, en remmen was het enige wat hij nog kon doen maar hij had teveel snelheid dus botste hij op Max.Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 17:43Ik zou niet weten waarom Riccardo schuld heeft,hij wilde er gewoon langs omdat hij sneller was. Max kon dat waarschijnlijk niet hebben en hield hem steeds tegen.

zondag 29 april 2018 om 17:58
Als een andere coureur sneller rijdt hoef je hem er niet langs te laten. Het is de snelweg niet, het is een race.Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 17:56Riccardo kon gewoon sneller en wilde inhalen. Ik vond hem totaal niet op het randje rijden.

zondag 29 april 2018 om 18:00
Ja dan verdedig je zo dat je hem de hoek indrukt en dan weer plots voor hem gaat rijden terwijl hij sneller is en erachter opbotst.
Met dit resultaat dat beiden eruit lagen. Je raced beiden voor hetzelfde team. Je kunt ook eens accepteren dat je ploegmaat sneller kan en laat hem erlangs of rijd zelf veel sneller dat hij je niet in kan halen.

zondag 29 april 2018 om 18:02
Habbekratz schreef: ↑29-04-2018 18:00Ja dan verdedig je zo dat je hem de hoek indrukt en dan weer plots voor hem gaat rijden terwijl hij sneller is en erachter opbotst.
Met dit resultaat dat beiden eruit lagen. Je raced beiden voor hetzelfde team. Je kunt ook eens accepteren dat je ploegmaat sneller kan en laat hem erlangs of rijd zelf veel sneller dat hij je niet in kan halen.
Nee dus. Dit zegt Ric:
Ik dacht dat er aan de binnenkant een gat was en eens ik daar zat kon ik geen andere kant meer op. We zaten eerder al een paar keer op de limiet en raakten elkaar af en toe.

zondag 29 april 2018 om 18:04
Inderdaad. Tenzij er teamorders zijn maar die waren er niet. Als ze een wedstrijdje sneller rijden zouden doen hoef je alleen maar naar de topsnelheid op lange stuk te kijken. Maar dit is een wedstrijd met bochten, inhalen, verdedigen, etc etc.
Ric was niet eens bood dus dat zegt genoeg. Die weet wanneer hij zijn mond moet houden.
Poep, wie heeft jou gescheten?