Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 7

22-11-2021 15:23 3008 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Alle reacties Link kopieren
Vind het handig bedacht met die tablets in die kast, maar zou doodsbang zijn voor brand in zo'n afgesloten kast en zoveel opladers in een stekkerdoos :-o
Dat kartonnen ding is best leuk voor op een kinderkamer ofzo, maar ik zou het niet in de woonkamer hoeven.
Maar volgens mij verwachtte ze iets anders aangezien de box ervoor weg moest?
Marianka schreef:
22-11-2021 17:15
Vind het handig bedacht met die tablets in die kast, maar zou doodsbang zijn voor brand in zo'n afgesloten kast en zoveel opladers in een stekkerdoos :-o
Dat vind ik ook eng. Ik loop hier ook continu alle oplaadkabels uit de stopcontacten te trekken en boven iedere oplaadplek hangt een rookmelder. Ik vertrouw die oplaaddingen voor geen meter.
Rosalind* schreef:
22-11-2021 17:57
Dat kartonnen ding is best leuk voor op een kinderkamer ofzo, maar ik zou het niet in de woonkamer hoeven.
Maar volgens mij verwachtte ze iets anders aangezien de box ervoor weg moest?
Een kerstboom wellicht?
Alle reacties Link kopieren
Alecta, ik vind je laatste post in het vorige topic erg goed verwoord.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
22-11-2021 17:57
Dat kartonnen ding is best leuk voor op een kinderkamer ofzo, maar ik zou het niet in de woonkamer hoeven.
Maar volgens mij verwachtte ze iets anders aangezien de box ervoor weg moest?
Ja, ik denk dat ze een kerstboom verwachtte.
Volgens mij heeft ze die kerstboom al, of ze weet dat ze die krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn interpretatie van een besmuikt lachende Maarten is dat even voor ze de camera aanzette AM iets gezegd heeft in de trant van 'Vivaforum op het verkeerde been zetten', maar dan in haar woorden. En Maarten vindt dat geinig, ja. Hij is immers met haar getrouwd.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik ben ook niet zo van de kartonnen dingen. Geeft me een midden- in- een- verhuizing gevoel.
Ditje schreef:
22-11-2021 16:36
Grappig bij een ander ;-) Niet voor mijn huis
Die box vind ik nog wel.praktisch.

Maar een kartonnen hert zou ik echt niet ophangen. Dochter hier heeft een miniatuur versie ervan van de action, dus is er wel blij mee 😁
Etnografische even over Wendy

Bedden wassen doe ik hier ook op mijn vrije dag, hup meteen so chtends er in, nog voor het ontbijt.
Dan hang ik het tussendoor nog op (geen droger, heeft zij volgens mij wel.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe druk zij zich over niets maakt. En hoop idd dat die coach oid haar gaat helpen
(Als partner zou ik trouwens gek worden, ik de heel dag werken en dan thuis komen en van mijn partner horen hoe zwaar haar leven is)
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zich verbaasd over de inhoud van die broodtrommels?
Kan het beter snackboxen noemen. Echt serieus?? Chips(?), choco pepernoten etc.
Toch ook sneu voor klasgenootjes.
Ik zal dan een loedermoeder zijn, maar hier alleen brood en fruit.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die zich verbaasd over de inhoud van die broodtrommels?
Kan het beter snackboxen noemen. Echt serieus?? Chips(?), choco pepernoten etc.
Toch ook sneu voor klasgenootjes.
Ik zal dan een loedermoeder zijn, maar hier alleen brood en fruit.
Titatoverbal schreef:
22-11-2021 19:09
Etnografische even over Wendy

Bedden wassen doe ik hier ook op mijn vrije dag, hup meteen so chtends er in, nog voor het ontbijt.
Dan hang ik het tussendoor nog op (geen droger, heeft zij volgens mij wel.

Ik blijf het onbegrijpelijk vinden hoe druk zij zich over niets maakt. En hoop idd dat die coach oid haar gaat helpen
(Als partner zou ik trouwens gek worden, ik de heel dag werken en dan thuis komen en van mijn partner horen hoe zwaar haar leven is)

Oh dat zou ik dan wel weer begrijpen als partner. Ik heb zelf even ziek thuis gezeten na de tweede en ik vond het loodzwaar, dat onbestemde "wat ga ik vandaag weer eens doen" gevoel. Zeker in de winter vond ik het lange dagen. Ik heb van nature ook niet zoveel structuur en zelfstartend vermogen, dus ik kon de simpelste dingen dagenlang uitstellen. Heel lamlendig werd ik ervan.
Ik vind het stukken makkelijker om in een structuur gedwongen te worden door mijn werk, volwassen mensen te spreken, (soms) wat nuttigs te doen, in de maatschappij te staan, beetje dynamiek om me heen.

Als mijn partner het huiselijke leven zwaar zou vinden, dan zou ik onmiddellijk samen gaan zitten en kijken of we daar meer balans in kunnen krijgen door een baan of studie of hobby buiten de deur. Maakt voor veel mensen echt gelukkiger.
AM heeft gelukkig niet gewonnen. Ze dacht dat ze wel had gewonnen, dat was wel grappig.
3de! Gefeliciteerd hoor AM!
Alle reacties Link kopieren
Haha AM is er oprecht blij mee, wel leuk om te zien.
Here am I in my little bubble
Ze dacht echt dat ze gewonnen had
Maar 3e is ook al leuk
Alle reacties Link kopieren
AM vertelt in de live dat er in eerste instantie bij de nominaties al veel op haar gestemd was en daar waren ze een beetje van geschrokken. Ze wil weten wat haar dan irritant maakt en wie haar dan als nominatie hebben aangedragen. In de comments van die live zegt iedereen dat vast het vivaforum is. Typisch hoor, hahaha. Ik zelf heb in ieder geval op niemand gestemd (doe nooit mee aan dat soort dingen) en van wat ik hier heb gelezen heeft de rest ook niet echt gestemd óf er is gestemd op iemand anders (omdat AM niet de irritantste is die in het rijtje stond). Maar wel typisch dat iedereen meteen met het forum aan komt zetten.
Here am I in my little bubble
Parella schreef:
22-11-2021 21:09
Oh dat zou ik dan wel weer begrijpen als partner. Ik heb zelf even ziek thuis gezeten na de tweede en ik vond het loodzwaar, dat onbestemde "wat ga ik vandaag weer eens doen" gevoel. Zeker in de winter vond ik het lange dagen. Ik heb van nature ook niet zoveel structuur en zelfstartend vermogen, dus ik kon de simpelste dingen dagenlang uitstellen. Heel lamlendig werd ik ervan.
Ik vind het stukken makkelijker om in een structuur gedwongen te worden door mijn werk, volwassen mensen te spreken, (soms) wat nuttigs te doen, in de maatschappij te staan, beetje dynamiek om me heen.

Als mijn partner het huiselijke leven zwaar zou vinden, dan zou ik onmiddellijk samen gaan zitten en kijken of we daar meer balans in kunnen krijgen door een baan of studie of hobby buiten de deur. Maakt voor veel mensen echt gelukkiger.
Nou ik kan me voorstellen dat dag in dag uit thuiszitten lamlendig maakt.
Maar ik denk dan, als je dat constateert zorg je er toch voor dat je zelf iets van structuur in je leven brengt?

Maar ik ben denk ik een heel ander type mens, dus kan me niet zo in haar inleven omdat ik zo veel andere keuzes zou hebben gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Serieus… die lunchtrommels… chips, wafel en chocoladepepernoten (en een kwartje brood) voor tussen de middag en wat partjes appel en 2 oreo’s voor de fruitpauze. Waarom????
Lente19251003 schreef:
22-11-2021 21:44
Serieus… die lunchtrommels… chips, wafel en chocoladepepernoten (en een kwartje brood) voor tussen de middag en wat partjes appel en 2 oreo’s voor de fruitpauze. Waarom????
Ik zei het al eerder maar: om een suikerdip te voorkomen..
Ik kijk geen Radar, dus waarom AM denkt dat wij "Viva vrouwen" haar genomineerd hebben?
Ik heb iig niet genomineerd, en ook niet gestemd.
Alle reacties Link kopieren
Bedenk ook even dat die lading chips, koek en pepernoten een nacht in de koelkast staat. Komt de smaak en versheid niet ten goede vrees ik, en laat ik nu echt niets zo vies vinden als van die zachte koekjes en chips omdat het niet meer vers is… :nooo:

Kartonnen figuur vind ik ook echt niks trouwens, werkte een jaar of 5 geleden ergens waar een versie van triplex hout stond. Toen vond ik dat voor die locatie (vakantiepark) nog wel oké. Voor mij is de tijd van dit soort knutsels nu wel een beetje geweest…
Mus90 schreef:
22-11-2021 21:52
Bedenk ook even dat die lading chips, koek en pepernoten een nacht in de koelkast staat. Komt de smaak en versheid niet ten goede vrees ik, en laat ik nu echt niets zo vies vinden als van die zachte koekjes en chips omdat het niet meer vers is… :nooo:

Kartonnen figuur vind ik ook echt niks trouwens, werkte een jaar of 5 geleden ergens waar een versie van triplex hout stond. Toen vond ik dat voor die locatie (vakantiepark) nog wel oké. Voor mij is de tijd van dit soort knutsels nu wel een beetje geweest…
In die bentobox blijft het echt wel een nacht goed (spreek uit ervaring en nee, niet geinfluenced door AM)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven