Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 7

22-11-2021 15:23 3008 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Rosalind* schreef:
22-11-2021 16:14
:hello:
Doe je ook weer mee?
Weet ik nog niet!
Dico schreef:
22-11-2021 17:10
Handig die speelgoedzakken opruimen met 1 hand!

Echt altijd maar dat filmen bij alles wat ze doet.

En nee, leuk dat kartonnen ding in een winkel ofzo maar niet in huis
Geen kartonnen spul in huis, maar die zakken heb ik wel. Sterker nog: ik maak ze en ik verkoop ze :D
Zegge, dat geneuzel over De kracht van de mammavan....
Wij maken hier met z´n vijftienen (hooguit twintigen?) toch blijkbaar ook best wat indruk :cheer:
RainyDays schreef:
22-11-2021 21:33
AM vertelt in de live dat er in eerste instantie bij de nominaties al veel op haar gestemd was en daar waren ze een beetje van geschrokken. Ze wil weten wat haar dan irritant maakt en wie haar dan als nominatie hebben aangedragen. In de comments van die live zegt iedereen dat vast het vivaforum is. Typisch hoor, hahaha. Ik zelf heb in ieder geval op niemand gestemd (doe nooit mee aan dat soort dingen) en van wat ik hier heb gelezen heeft de rest ook niet echt gestemd óf er is gestemd op iemand anders (omdat AM niet de irritantste is die in het rijtje stond). Maar wel typisch dat iedereen meteen met het forum aan komt zetten.
Alles ligt aan het forum.

Ik heb niet gestemd.
Rosalind* schreef:
22-11-2021 22:02
Zegge, dat geneuzel over De kracht van de mammavan....
Wij maken hier met z´n vijftienen (hooguit twintigen?) toch blijkbaar ook best wat indruk :cheer:
De kracht van het vivaforum :bye:
Expreszo* schreef:
22-11-2021 22:03
De kracht van het vivaforum :bye:
Ach, het is maar internet.

Of mag die grap nou nog niet gemaakt worden :proud:
Brokkel schreef:
22-11-2021 22:01
Geen kartonnen spul in huis, maar die zakken heb ik wel. Sterker nog: ik maak ze en ik verkoop ze :D
Die zakken lijken me serieus handig,.met name voor de legoberg hier in huis. Ik vind ze alleen te duur, dus knoopte de Lego in een tafelkleed :monkey:
Brokkel schreef:
22-11-2021 22:03
Alles ligt aan het forum.

Ik heb niet gestemd.
Joh, het gros van het forum heeft geen flauw idee wie zij is. Met de hooguit 20 stemmen van hier was ze geen derde geworden.
Ik heb trouwens wel gestemd, op de Bellinga´s.
Brokkel schreef:
22-11-2021 22:04
Ach, het is maar internet.

Of mag die grap nou nog niet gemaakt worden :proud:
Zéker wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch zo smerig hoe Walter de gaat aflikt. Ja ik weet het wordt nog gewassen, maar blegh mij vergaat echt de eetlust als ik dat zie.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
22-11-2021 21:49
Ik kijk geen Radar, dus waarom AM denkt dat wij "Viva vrouwen" haar genomineerd hebben?
Ik heb iig niet genomineerd, en ook niet gestemd.

Er zijn volgers die dat denken, AM zei daar zelf volgens mij niks over.
Here am I in my little bubble
Expreszo* schreef:
22-11-2021 22:05
Die zakken lijken me serieus handig,.met name voor de legoberg hier in huis. Ik vind ze alleen te duur, dus knoopte de Lego in een tafelkleed :monkey:
Misschien zijn die van Brokkel goedkoper :idee:
Titatoverbal schreef:
22-11-2021 21:57
In die bentobox blijft het echt wel een nacht goed (spreek uit ervaring en nee, niet geinfluenced door AM)
Ik vind brood, dat in de koelkast heeft gelegen niet lekker. Helemaal brood met beleg: het beleg trekt in het brood en/of droogt uit. Daar verandert een bentobox denk ik weinig aan. Man is wat minder kieskeurig, maar ik smeer mijn eigen brood zo kort mogelijk van te voren. Basisschoolkind doet het gewoon zelf, alleen fruit doen wij meestal.
Alecta schreef:
22-11-2021 22:18
Ik vind brood, dat in de koelkast heeft gelegen niet lekker. Helemaal brood met beleg: het beleg trekt in het brood en/of droogt uit. Daar verandert een bentobox denk ik weinig aan. Man is wat minder kieskeurig, maar ik smeer mijn eigen brood zo kort mogelijk van te voren. Basisschoolkind doet het gewoon zelf, alleen fruit doen wij meestal.
Wij nemen geen brood mee, dus dat scheelt denk ik.
Expreszo* schreef:
22-11-2021 22:05
Die zakken lijken me serieus handig,.met name voor de legoberg hier in huis. Ik vind ze alleen te duur, dus knoopte de Lego in een tafelkleed :monkey:
Die (zelfgemaakte) zakken hadden wij vroeger thuis al in de jaren zeventig. Mijn moeder was niet echt een early adapter, dus volgens mij bestaan ze al heel lang.

Ik vind ze alleen handig als je een ruimte hebt, waar je ze snel en makkelijk op kunt bergen (hebben wij niet)
Titatoverbal schreef:
22-11-2021 22:22
Wij nemen geen brood mee, dus dat scheelt denk ik.
Voor salades en fruit gaat het prima. Maar brood en koek mwaoh.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
22-11-2021 22:03
Alles ligt aan het forum.

Ik heb niet gestemd.
Ik heb ook niet gestemd.
Expreszo* schreef:
22-11-2021 21:49
Ik kijk geen Radar, dus waarom AM denkt dat wij "Viva vrouwen" haar genomineerd hebben?
Ik heb iig niet genomineerd, en ook niet gestemd.

Ik ook niet. Hou me daar niet mee bezig, en als ik dat wel zou doen dan stond Lieke van Lexmond op eenzame hoogte by far op plek 1. Díe is écht zo dom en de weg kwijt, dat is geeneens irritainment meer. Daar kan ik in mijn eentje een topic over vol posten :shame:
Alle reacties Link kopieren
Die Debbie heb het zo druk met "belangrijke dingen" dat ze wel even mee keek met de live van AM

En eerlijk ik vind het wel leuk voor AM dat ze 3de is geworden.
Ze wil graag haar blauwe vinkje want ze hoopt dan wel een bakfiets te krijgen 🤣 verwent nest zei Maarten eerlijk ik moet altijd erg om hun lachen

Wendy heeft de juiste hulp nodig.
Ergens herken ik het wel zit ook even thuis door omstandigheden en ik heb ook het idee dat ik het drukker heb dan als ik werk want dan is er een ritme en structuur. Dus kan me best voor stellen als je hele dagen thuis zit dat het soms lastig is drie structuur te vinden als je 1000 dingen wil doen maar al niet weet waar je moet beginnen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-11-2021 06:53
Reden: Vlogger, het is niet de bedoeling dat een vlogger zelf mee komt schrijven, daarvoor kan een topic geopend worden.
96.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
22-11-2021 21:33
AM vertelt in de live dat er in eerste instantie bij de nominaties al veel op haar gestemd was en daar waren ze een beetje van geschrokken. Ze wil weten wat haar dan irritant maakt en wie haar dan als nominatie hebben aangedragen. In de comments van die live zegt iedereen dat vast het vivaforum is. Typisch hoor, hahaha. Ik zelf heb in ieder geval op niemand gestemd (doe nooit mee aan dat soort dingen) en van wat ik hier heb gelezen heeft de rest ook niet echt gestemd óf er is gestemd op iemand anders (omdat AM niet de irritantste is die in het rijtje stond). Maar wel typisch dat iedereen meteen met het forum aan komt zetten.
Ik heb ook niet gestemd. Toch vind ik haar af en toe best irritant. Maar ik vind de kinderen zo leuk. Zij krijgt echt heel graag veel aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
22-11-2021 22:02
Zegge, dat geneuzel over De kracht van de mammavan....
Wij maken hier met z´n vijftienen (hooguit twintigen?) toch blijkbaar ook best wat indruk :cheer:
Ja zeg dat wel. Omdat ze het niet kan wissen, omdat ze alleen maar toegejuichd wordt de hele dag en ze hier ook kritiek krijgt. Als het haar echt niet boeide keek ze hier niet zou ik denken.
snaky wijzigde dit bericht op 23-11-2021 09:03
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het even gemist maar wie heeft wel de prijs gewonnen van irritantste influencer?
Ik denk dat AM zichzelf nomineerde en daarna in scène heeft gezet dat ze o zo geschokt was, maar dat ze ze van jetje gaat geven hoor.
"Dus hop lieve volgers, stem op mij. En als je dat doet met een screenshot kom je weer gratis in mijn story terecht!"
Marketing is haar ding wel hoor.
Het heeft haar best weer wat volgers opgeleverd. Jammer voor haar dat Radar kijkers beetje doelgroep bejaarde moeder is.
Die zijn nog zuinig op de centen.
Alle reacties Link kopieren
"Omkopen" met sushi.
Yeah right, mits het #spon #ad of #gekregen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven