Fans seizoen 2
dinsdag 24 augustus 2010 om 21:13
Ik kan het oude topic niet meer vinden dus nu een nieuwe...
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
Zag bij Boulevard dat Fans weer begint op SBS6, volgens mij volgende week weer.
Ze lieten 2 fans zien van Lady Gaga, volgens mij redelijk ernstig... Heb vorig jaar erg gelachen dus ben nu weer benieuwd!
Weet iemand welke "fans" er deze keer aan bod komen?
zaterdag 21 april 2012 om 22:32
zondag 22 april 2012 om 11:46
Dan ben ik helemaal de perfecte fan. Ik heb nog nooit bij Bruce Springsteen voor de deur gestaan. Ik kom bij concerten nooit met zelf gefröbelde collages aanzetten en ook niet met hennattoos. Ik schrijf ook geen brieven en verjaardagskaarten en gedraag me ook niet als een halve zool. En dat doe ik al dertig jaar allemaal niet!
zondag 22 april 2012 om 14:08
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 22 april 2012 @ 11:46:
Dan ben ik helemaal de perfecte fan. Ik heb nog nooit bij Bruce Springsteen voor de deur gestaan. Ik kom bij concerten nooit met zelf gefröbelde collages aanzetten en ook niet met hennattoos. Ik schrijf ook geen brieven en verjaardagskaarten en gedraag me ook niet als een halve zool. En dat doe ik al dertig jaar allemaal niet!
Dan is mijn man dus ook de perfecte fan van Bruce (en ook al 30 jaar volgens mij )
Wie weet komt er verandering in bij Pinkpop
Dan is mijn man dus ook de perfecte fan van Bruce (en ook al 30 jaar volgens mij )
Wie weet komt er verandering in bij Pinkpop