Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
donderdag 11 maart 2010 om 15:20
quote:Kroes schreef op 10 maart 2010 @ 19:34:
Ik heb van 2 producten de 3 sterren behaald.
Kreeg XP enz.
Maar wat heeft het nu nog een meerwaarde om die door de gaan zaaien? Of kan ik beter voor wat anders gaan en daar sterren van behalen?
Ik heb het nagevraagd. Als je de level 3 mastery hebt krijg je een bord (wat je op de boerderie kan zetten) met daarop welke mastery.je gehaald hebt.
Als je deze plant zaait en weer oogst krijg je 1 (of 2) EXP met het oogsten...
Ik heb van 2 producten de 3 sterren behaald.
Kreeg XP enz.
Maar wat heeft het nu nog een meerwaarde om die door de gaan zaaien? Of kan ik beter voor wat anders gaan en daar sterren van behalen?
Ik heb het nagevraagd. Als je de level 3 mastery hebt krijg je een bord (wat je op de boerderie kan zetten) met daarop welke mastery.je gehaald hebt.
Als je deze plant zaait en weer oogst krijg je 1 (of 2) EXP met het oogsten...
donderdag 11 maart 2010 om 19:16
quote:lunaan schreef op 11 maart 2010 @ 19:00:
Ik kwam wat vragen maar nu weet ik niet meer wat
Lunaan, die benzine op de boerderie is voor je trekker, dus niet om te snuiven
Maar ik kan me het wel voorstellen, hoor,anders is die boerderie best saai
Ik kwam wat vragen maar nu weet ik niet meer wat
Lunaan, die benzine op de boerderie is voor je trekker, dus niet om te snuiven
Maar ik kan me het wel voorstellen, hoor,anders is die boerderie best saai
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 12 maart 2010 om 01:04
quote:girlie22 schreef op 11 maart 2010 @ 18:59:
ik meld me hier ook even.
vind het een keileuk spel
weten jullie hoe je FV-tjes kunt krijgen?
het gaat zo langzaam.Elk level dat je omhoog gaat krijg je een FV erbij, dus wees een beetje zuinig met ze. Ik heb in het begin een rode kat gekocht (was mijn avatar daar, nu een witte) en nog wat onzin. Daar heb ik best spijt van want je kan er later als je hoger komt best aardige dingen voor aanschaffen. Wees er zuinig op!
ik meld me hier ook even.
vind het een keileuk spel
weten jullie hoe je FV-tjes kunt krijgen?
het gaat zo langzaam.Elk level dat je omhoog gaat krijg je een FV erbij, dus wees een beetje zuinig met ze. Ik heb in het begin een rode kat gekocht (was mijn avatar daar, nu een witte) en nog wat onzin. Daar heb ik best spijt van want je kan er later als je hoger komt best aardige dingen voor aanschaffen. Wees er zuinig op!
vrijdag 12 maart 2010 om 01:06
quote:misschicken schreef op 11 maart 2010 @ 17:57:
Tis leukerder dan de maffia hoor!
Ja, je wordt bedankt Jolanthe, vandaag alleen al een blauwe veer, 2 koebellen en 3 centipedes gemist omdat ik mijn fabrieken aan het oogsten was
Net als in het begin van FV geen idee wat ik doe maar je schiet wel snel omhoog. Maar de layout is wel sneu hoor.
Tis leukerder dan de maffia hoor!
Ja, je wordt bedankt Jolanthe, vandaag alleen al een blauwe veer, 2 koebellen en 3 centipedes gemist omdat ik mijn fabrieken aan het oogsten was
Net als in het begin van FV geen idee wat ik doe maar je schiet wel snel omhoog. Maar de layout is wel sneu hoor.
vrijdag 12 maart 2010 om 16:12
quote:Propje39 schreef op 12 maart 2010 @ 01:06:
[...]
Net als in het begin van FV geen idee wat ik doe maar je schiet wel snel omhoog. Maar de layout is wel sneu hoor.Nou de layout is zeker sneu. Beetje de versie die Super Mario bros ooit had.
[...]
Net als in het begin van FV geen idee wat ik doe maar je schiet wel snel omhoog. Maar de layout is wel sneu hoor.Nou de layout is zeker sneu. Beetje de versie die Super Mario bros ooit had.
vrijdag 12 maart 2010 om 19:22
quote:lunaan schreef op 11 maart 2010 @ 15:20:
[...]
Als je deze plant zaait en weer oogst krijg je 1 (of 2) EXP met het oogsten... Ah oke! Das wel lekker
[...]
Als je deze plant zaait en weer oogst krijg je 1 (of 2) EXP met het oogsten... Ah oke! Das wel lekker
zaterdag 13 maart 2010 om 15:18
Okee, help, ik ben om... ik ben vandaag begonnen aan Farmville... ik snap er nog geen moer van maar ik begreep van Charlotte69 dat er nogal wat Viva'ers ook zitten te farmvillen... iemand zin om buren te worden? Ik ben bevriend met Charlotte69 en Labyrint en ik heb een camera in mijn handen (duh...).
Alle hulp is welkom!
Alle hulp is welkom!