Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Kijk Dushi

De Osama Ossabaw pig

quote:Kroes schreef op 10 maart 2010 @ 19:34:

Ik heb van 2 producten de 3 sterren behaald.

Kreeg XP enz.

Maar wat heeft het nu nog een meerwaarde om die door de gaan zaaien? Of kan ik beter voor wat anders gaan en daar sterren van behalen?

Ik heb het nagevraagd. Als je de level 3 mastery hebt krijg je een bord (wat je op de boerderie kan zetten) met daarop welke mastery.je gehaald hebt.

Als je deze plant zaait en weer oogst krijg je 1 (of 2) EXP met het oogsten...
Sjo zeg, vier op een aardbei in Remiville
Lunaan jij googlefanaat Dank je wel voor het opzoeken van dit varkensoort. Kende ze wel, maar wist niet dat ze zo genoemd werden.
Ik heb trouwens twee uitnodigingen voor Social City. Iemand een goed argument waarom ik dat spel ook moet doen?
Ik vind het geinig Buurtjes worden?

Stadje bouwen, fabriekjes runnen, huisjes bouwen, straatjes leggen etc
Whahaha hahaha gek wief Kippie hahahaha. ROTFLOL
Tis leukerder dan de maffia hoor!
ik meld me hier ook even.

vind het een keileuk spel

weten jullie hoe je FV-tjes kunt krijgen?

het gaat zo langzaam.
Ik kwam wat vragen maar nu weet ik niet meer wat
Waarom hebben we eigenlijk niet onze boerderij als avatar hier?
quote:lunaan schreef op 11 maart 2010 @ 19:00:

Ik kwam wat vragen maar nu weet ik niet meer wat

Lunaan, die benzine op de boerderie is voor je trekker, dus niet om te snuiven

Maar ik kan me het wel voorstellen, hoor,anders is die boerderie best saai
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:girlie22 schreef op 11 maart 2010 @ 18:59:

ik meld me hier ook even.

vind het een keileuk spel

weten jullie hoe je FV-tjes kunt krijgen?

het gaat zo langzaam.Elk level dat je omhoog gaat krijg je een FV erbij, dus wees een beetje zuinig met ze. Ik heb in het begin een rode kat gekocht (was mijn avatar daar, nu een witte) en nog wat onzin. Daar heb ik best spijt van want je kan er later als je hoger komt best aardige dingen voor aanschaffen. Wees er zuinig op!
quote:misschicken schreef op 11 maart 2010 @ 17:57:

Tis leukerder dan de maffia hoor!

Ja, je wordt bedankt Jolanthe, vandaag alleen al een blauwe veer, 2 koebellen en 3 centipedes gemist omdat ik mijn fabrieken aan het oogsten was

Net als in het begin van FV geen idee wat ik doe maar je schiet wel snel omhoog. Maar de layout is wel sneu hoor.
quote:Gravinnetje schreef op 11 maart 2010 @ 19:05:

Waarom hebben we eigenlijk niet onze boerderij als avatar hier? Tadaaaa!
ow, niet zo heul duidelijk, zie ik...
quote:stratego schreef op 11 maart 2010 @ 19:16:

[...]

Lunaan, die benzine op de boerderie is voor je trekker, dus niet om te snuiven

Maar ik kan me het wel voorstellen, hoor,anders is die boerderie best saai
ja ik ben ook zuinig op m'n FV-tjes

koop er bijna niks van.

alleen m'n paardenstal raakt maar niet af, dus als het niet lukt door materialen van anderen te krijgen, dan gaan ze denk ik dan toch maar daar aan op.

wil hem toch af hebben
wie wil er buurtjes worden met mij?

haha voel me net een kind die knikkers wilt ruilen
ik wil wel buurtjes met je worden! wil wel een privebericht sturen maar weet niet hoe het moet :S
ik stuur je wel ff een mail met mn adres, kun je me toevoegen

:-)
quote:Propje39 schreef op 12 maart 2010 @ 01:06:

[...]

Ja, je wordt bedankt Jolanthe, vandaag alleen al een blauwe veer, 2 koebellen en 3 centipedes gemist omdat ik mijn fabrieken aan het oogsten was

Net als in het begin van FV geen idee wat ik doe maar je schiet wel snel omhoog. Maar de layout is wel sneu hoor.Nou de layout is zeker sneu. Beetje de versie die Super Mario bros ooit had.
quote:lunaan schreef op 11 maart 2010 @ 15:20:

[...]

Ik heb het nagevraagd. Als je de level 3 mastery hebt krijg je een bord (wat je op de boerderie kan zetten) met daarop welke mastery.je gehaald hebt.

Als je deze plant zaait en weer oogst krijg je 1 (of 2) EXP met het oogsten... Ah oke! Das wel lekker :D
Okee, help, ik ben om... ik ben vandaag begonnen aan Farmville... ik snap er nog geen moer van maar ik begreep van Charlotte69 dat er nogal wat Viva'ers ook zitten te farmvillen... iemand zin om buren te worden? Ik ben bevriend met Charlotte69 en Labyrint en ik heb een camera in mijn handen (duh...).

Alle hulp is welkom!
ik wil ook wel buren met je worden.

hoe kan ik je vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven