Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
quote:bambi007 schreef op 14 maart 2010 @ 12:58:

ohw ja dat kan het wel verklaren ja haha

nou poging 2 komt er aanHad je nu een uitnodiging gehad. In je mailbox?
Sinds een paar dagen ben ik ook helemaal verslaafd aan Farmville :-).

Ben er nu achter hoe het allemaal werkt.

Alleen wil ik wel meer buurtjes hebben!

Dus Miss Chicken je krijgt een mail van me.
Pluk de dag
kan iemand me uitleggen hoe ik doe mailen?

weet niet waar ik die knop kan vinden

wil namelijk ook meer buurtjes.
Je mag me mailen op nicknaam apestaartje kpnmail punt nl
Kan iemand mij helpen...ik zie op mijn startpagina prikbord alleen nog wat ikzelf doe op farmville...dus als iemand een beestje vindt, bijvoorbeeld krijg ik daar geen bericht meer van!! Wat moet ik doen om dat te herstellen ....??
Pfoeh, dat gaat ineens hard op FV. Handig zo met die buren allemaal! Maar ik ben nu wel echt heel zwaar verslaafd. En normaal houd ik absoluut niet van spelletjes! :-)
quote:misschicken schreef op 15 maart 2010 @ 06:40:

Je mag me mailen op nicknaam apestaartje kpnmail punt nlik heb je een mail gestuurd. :-)
als het goed is heb je bericht
ja heb ik.

ik heb je toevoegd :-)
Had je nu ook bericht van de boerderettes?
Kippie heeft het er maar druk mee...
Kip, ik heb de OP aangepast. Excuses voor de vertraging maar ik keek even niet meer hier. Logisch natuurlijk (did you miss me, sweety?).

TD, al een week FV-clean
quote:triesjah schreef op 14 maart 2010 @ 14:11:

[...]

ik wil ook wel buurtjes worden hoe meer hoe beter toch?is goed, hoe kan ik je vinden?
Even een vraagje aan mijn mede-boertjes;

Hebben jullie sinds afgelopen zaterdag ook problemen met FV? Bij mij duurt het superlang eer hij geladen is. Mijn eigen boerderie of die van mijn buurtjes; alles duurt lang. En dan bedoel ik ook echt lang { zeker 4 á 5 minuten} Heb afgelopen weekend elke dag maar 30 mensen geholpen ipv al mijn buurtjes. Sorry!!! Maar het duurt mij allemaal echt te lang allemaal..

Gifts verdwijnen spontaan, aangekochte villa's ook. En het geld ben ik ook kwijt!! Niet leuk meer om zo te spelen. Of ik nu IE8 gebruik of Chrome, of ik nu op 1 van onze eigen computers zit, of ergens anders; overal hetzelfde euvel. Dus het ligt niet aan onze computer of ons besturingsprogramma of iets dergelijks....

Meerdere mensen hier met dit euvel misschien?
ja ik had ook een mail van de boerderettes.
quote:Tia Dalma schreef op 15 maart 2010 @ 14:28:

Kip, ik heb de OP aangepast. Excuses voor de vertraging maar ik keek even niet meer hier. Logisch natuurlijk (did you miss me, sweety?).

TD, al een week FV-clean

KOM TERUHUGGGGG

Thanks dear!
quote:Doornroosje80 schreef op 15 maart 2010 @ 14:32:

Even een vraagje aan mijn mede-boertjes;

Hebben jullie sinds afgelopen zaterdag ook problemen met FV? Bij mij duurt het superlang eer hij geladen is. Mijn eigen boerderie of die van mijn buurtjes; alles duurt lang. En dan bedoel ik ook echt lang { zeker 4 á 5 minuten} Heb afgelopen weekend elke dag maar 30 mensen geholpen ipv al mijn buurtjes. Sorry!!! Maar het duurt mij allemaal echt te lang allemaal..

Gifts verdwijnen spontaan, aangekochte villa's ook. En het geld ben ik ook kwijt!! Niet leuk meer om zo te spelen. Of ik nu IE8 gebruik of Chrome, of ik nu op 1 van onze eigen computers zit, of ergens anders; overal hetzelfde euvel. Dus het ligt niet aan onze computer of ons besturingsprogramma of iets dergelijks....

Meerdere mensen hier met dit euvel misschien?ja het is kut met peren, maar ik heb teleurstellingen leren incasseren...zo en die rijmt
quote:Etosha schreef op 13 maart 2010 @ 15:31:

Hmz, even denken wat handig is. Ik heb een FB account op mijn eigen naam, dus ik wil dat hier liever niet neerzetten. Kan ik jou vinden?ik heb je inmiddels gevonden en je toegevoegd, oke?
Ik snap er niks van.... hebben jullie dan twee accounts?? Nou ik wil wel buurboerin worden maar dan maar gewoon via mijn enige account!!

Als ik het zo hoor zijn er meer problemen met farmville/facebook

Ik ben ook al twee dagen aan het zoeken wat er mis is...:(
Oh ik heb wel 3 accounts met een boerderette hahahaha
Ik zit er aan te denken al mijn losse kalfjes en kippen weg te doen. Het is iedere keer een hele toestand om ze te 'oogsten'.

Ik heb al mijn ribbons wat betreft dieren binnen.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Hebben jullie al die dieren nog?
miskip!
ik heb niet zo heel veel kalfjes gelukkig en voor de kippen heb ik een kippenhok.

maar zou er zelf ook niet teveel los willen hebben.

veel te veel werk.
quote:misschicken schreef op 15 maart 2010 @ 14:47:

Oh ik heb wel 3 accounts met een boerderette hahahaha

owwwwwwwwwwwwww erg...ik doe nu al bijna niks anders meer dan zaaien en oogsten.....

en ga je dan ook nog al je buren af:D dan heb je een druk leven:P
Ik heb ook een kippenhok met 60 kippen, en dan nog heel veel los..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven