Entertainment alle pijlers

Farmville - DEEL 2

01-03-2010 18:02 1940 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.

Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.

Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.

Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:

- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick

- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.

Veel succes met 'boeren'!

moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
Oh dat meen je niet! Bah!!! Die heb ik vanmorgen gekregen en hem dus geaccepteerd. En nu? Wat zullen zer er aan doen dan? Pfff. Echt zwaar irri!
Ik had hem vanochtend in mijn giftbox zitten, alles erg traag, wilde hem op mijn terrein zetten, lukte niet, kon weer heel vaak niet op de farm en opeens was alle Toscaanse meuk pleitte uit mijn giftbox. Dus geen tent, geen truffels, geen melk en nog wat.

Ik hoop dus dat die weddingtent nog wel een keer uitgezet wordt, want anders gaat het net zoals met de paaseieren: ik kon die wel pakken, maar er was nergens een mandje meer te krijgen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Geen idee wat er gaat gebeuren en hoe lang dit nog gaat duren.

De halve Farmville ligt plat, zoveel boze mensen.

Tja waar maak je je druk om vraag je je dan af eigenlijk, maar goed het is vage shit, ik neem aan dat het wel weer verholpen gaat worden, mensen zijn ermee bezig schijnt, en dan zie ik wel hoe mn tuintje erbij staat... je erover op lopen winden schiet ook niet op.
... tis niet te geloven maar ik kan bij mn Farm
Ik ben me even dood aan het werken op jullie farms, de mijne is weer spic en span, en groter!!
Hey farmvillers,

Ik heb even een vraagje, als je spullen verkoopt uit je market stalletje dan kan je een beloning kiezen. Ik heb fuel nodig, dus dat kies ik. Vervolgens knippert mn fuel balkje even alsof ie wordt opgeladen (net als je bij anderen bemest en dan fuel vind) en vervolgens gebeurt er NIKS niks geen fuel erbij hebben jullie dat ook? wat is de oplossing? doen die andere beloningen het wel?
Ik heb het idee dat het gewoon elke keer in het weekend zo traag is,meestal doordeweeks overdag heb ik er niet zo'n last van maar op zaterdag en zondag is het haast niet te oogsten en ploegen..Denk dat het gewoon te druk is..
quote:Elmira schreef op 30 mei 2010 @ 11:55:

Ik heb fuel nodig, dus dat kies ik. Vervolgens knippert mn fuel balkje even alsof ie wordt opgeladen (net als je bij anderen bemest en dan fuel vind) en vervolgens gebeurt er NIKS niks geen fuel erbij hebben jullie dat ook? wat is de oplossing? doen die andere beloningen het wel?Volgens mij zijn de units die je krijgt zo klein dat het niet een volledige vulling is, zeg maar. Dus dat je het daarom niet ziet. Tenminste, dat hoop ik maar, en dat ik het niet voor de kat zijn viool neem...
Nou lekker dan, wat heb je dan in godsnaam aan dat hele marketgedoe? farmville wordt steeds ingewikkelder... (ik ben maar een simpele boerin )
Willen er nog 4 mensen klikken voor mijn coop? Ik weet dat ik het eigenlijk niet hier zou moeten vragen, maar mijn arme kippies staan in de kou.
Gelukkig is de ellende weer opgelost. Niets verloren gegaan. Phiieeeuwww

Ik stel nog een keertje mijn vraag.

Als ik me aan wil melden op de viva fanpage van facebook (via HIER in het openingsbericht) kom ik steeds op mijn eigen site.

Hoe kan ik jullie vinden?

Groetjes
@Elin: Paar pagina's terug staat het mailadres van Appeltjesgroen. Als je haar mailt kan ze je toevoegen.
Ik ben ook verslaafd! Ben 2 dagen geleden begonnen en krijg het nu een beetje door. Maar ik heb buurtjes nodig! Wie wil me helpen? Mijn FB is http://www.facebook.com/profile.php?id=100001166820079
Ik heb je toegvoegd ArianneP:)
Nu weer die Tuscan weddingtent, ik dacht dat het een boerderij was...........De helft van de tijd zijn mijn gifts verloren gegaan helaas.
Geloven jullie dat hele gratis FV geld gebeuren? Ik eigenlijk niet. Iets van if it looks to good to be true...blablabla.

Maar goed, ben er toch in getrapt en zit nu opeens vast aan 2 van die groepen. Eentje met voetballers en de eerste die rond ging. Hoe kom ik hier weer vanaf?

Of is er iemand die denkt dat je echt FV geld krijgt? Heb nog niet zoveel ervaring met Farmville, dus misschien zijn er vaker dit soort acties geweest?

Kan het geld wel gebruiken trouwens
quote:dolfje schreef op 31 mei 2010 @ 12:14:

Ik heb je toegvoegd ArianneP:)

Ik ook

@Franknii: Nee, alles wat to good to be true lijkt is dat ook daadwerkelijk Niet meer intrappen dus

Hoe je van die groepen afkomt weet ik niet. Gewoon afmelden? En het geld zou iedereen kunnen gebruiken maar met alleen coins kom je ook heel ver hoor...

@Steph: Is toch juist leuk een beetje afwisseling? Vind ik wel in ieder geval
Volgens mij staan die groepen dan bij de vriendelijst en kun je ze daar verwijderen,tenminste zo heb ik dat gedaan met zoo.
@Arianne, ik heb je ook een uitnodiging verstuurd. Zelfde avatar als hier
En als je "maar" 16 FV nodig hebt, bijv. voor een Mystery Box, dan maak je een extra account aan. Een nieuwe account krijgt gelijk 5 FV, je download de toolbar, 10FV erbij, dan ploeg je een paar landjes=level omhoog=1FV. Buren worden met je extra account en jezelf een mooi kado sturen! Of ben ik de enige FV-nerd die dit doet...
quote:caporice schreef op 01 juni 2010 @ 23:49:

En als je "maar" 16 FV nodig hebt, bijv. voor een Mystery Box, dan maak je een extra account aan. Een nieuwe account krijgt gelijk 5 FV, je download de toolbar, 10FV erbij, dan ploeg je een paar landjes=level omhoog=1FV. Buren worden met je extra account en jezelf een mooi kado sturen! Of ben ik de enige FV-nerd die dit doet...

Of je de enige bent weet ik niet. Ik had het in ieder geval niet bedacht! Redelijk omslachtig ook
quote:ArianneP schreef op 31 mei 2010 @ 10:19:

Ik ben ook verslaafd! Ben 2 dagen geleden begonnen en krijg het nu een beetje door. Maar ik heb buurtjes nodig! Wie wil me helpen? Mijn FB is http://www.facebook.com/profile.php?id= ... 66820079Ik heb je ook uitgenodigd!
Weten jullie trouwens hoe lang het duurt voordat de baby diertjes uit de Nursery ? Of moet die dan eerst helemaal vol zitten?
Geen idee Mrie. Mijn Nursery zit bomvol met leuk klein vee maar heeft nog geen volwassenen afgeleverd...

Geduld dus denk ik
hallo, hallo,

Hier nog een FV addict!! Ik zou nog wel wat buurtjes kunnen gebruiken, wie o wie wil mijn nieuwe buurboerin worden??

Mijn FB account is http://apps.facebook.com/onthefarm/inde ... 2452128776

grtjs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven