Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
patsy--stone schreef:
27-08-2018 23:50
Ja Merlin is leuk. En Sam de ober dan! Dat meisje kwam speciaal terug om zijn nummer te vragen.
In het vorig seizoen kwam een man niet opdagen.Die vrouw ging toen met Sam wat drinken buiten.Fred kwam ze toen nog een plaid brengen.
_CarmiggelT_ schreef:
29-08-2018 14:40
Overigens is Cici een actrice, ze heeft ook in andere tv-series gezeten.
http://www.channel4.com/info/press/pres ... staff-bios

Cici Coleman, 29 - waitress
- Cici waitresses at Balans, a ‘gay-friendly’ restaurant in Soho
- The restaurant she works in often caters for first dates, of which she has lots of anecdotes and amusing observations
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
29-08-2018 15:22
http://www.channel4.com/info/press/pres ... staff-bios

Cici Coleman, 29 - waitress
- Cici waitresses at Balans, a ‘gay-friendly’ restaurant in Soho
- The restaurant she works in often caters for first dates, of which she has lots of anecdotes and amusing observations
Oh excuus, ik was hier te vroeg gestopt met lezen.

https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/3 ... -waitress/
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Ik las dat er binnenkort weer een NL versie komt, jammer, de Engelse vind ik veel leuker. Daar zijn ze veel beter in het matchen van de mensen, naar mijn mening.

Gisteravond : die twee Ieren, zo leuk, al matchte het dan niet.
Die Barbiepop - Ruby- wat een wezen zeg, zo nep, zo dom. "Ja, ik ben best intelligent! Een octopus heeft toch 12 poten en is toch een zoogdier?"

Wat ik eigenlijk nooit snap: mensen hebben een hele leuke ontmoeting gehad, maar 'de klik' was er niet, dus er komt geen vervolg. Je kunt toch gewoon elkaar nog eens ontmoeten, 'vrienden' worden en dan kan de klik toch alsnog komen? (Eigen ervaring...)
Beter.Laat schreef:
30-08-2018 15:03
Ik las dat er binnenkort weer een NL versie komt, jammer, de Engelse vind ik veel leuker. Daar zijn ze veel beter in het matchen van de mensen, naar mijn mening.
Die Engelse versie is vast betere televisie met beter gecast personeel maar ik kan me niet identificeren met die Engelse kandidaten. Ik kijk daarom weer alleen de Nederlandse versie.
Alle reacties Link kopieren
Ah die lieve dame met dat blauwe haar en die 79-jarige hippie


:loveys:
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
EvyBlissy schreef:
30-08-2018 21:28
Ah die lieve dame met dat blauwe haar en die 79-jarige hippie


:loveys:
Ik dacht eigenlijk tijdens de date dat ze hem niet zo leuk vond.
Ben niet zo goed in signalen lezen :proud:
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
30-08-2018 15:03
Die Barbiepop - Ruby- wat een wezen zeg, zo nep, zo dom. "Ja, ik ben best intelligent! Een octopus heeft toch 12 poten en is toch een zoogdier?"
Ha ha ja melijwekkend. Octopus, kan je dat eten?? Echt? Echt waar?
Die mannen schoten ook telkens in de lach als ze van die domme dingen zei, denkend dat ze een grapje maakte. En dan die blik in hun ogen als ze beseften dat ze het meende... haha
.
Beter.Laat schreef:
30-08-2018 15:03
Wat ik eigenlijk nooit snap: mensen hebben een hele leuke ontmoeting gehad, maar 'de klik' was er niet, dus er komt geen vervolg. Je kunt toch gewoon elkaar nog eens ontmoeten, 'vrienden' worden en dan kan de klik toch alsnog komen? (Eigen ervaring...)
Dat is mij maar heel zelden overkomen, dat ik dan vriendschap wilde met een date.
Bij mij is het qua 'klik' wel altijd óf meteen een overduidelijke NEE en dan komt het ook nooit meer (heb ik ook gemerkt met mensen die ik wel nog bleef tegenkomen bijvoorbeeld), óf het is een MISSCHIEN. Dat ik het niet meteen weet maar dat het zou kunnen. Ik denk dat die mensen die de klik missen bij First Dates ook die overduidelijke NEE bedoelen. Als je iemand gewoon echt niet fysiek aantrekkelijk vindt of ooit gaat vinden, en zelf al genoeg vrienden hebt, waarom zou je dan 200 km gaan reizen om ze nog een keer te zien? (Want zulke afstanden zijn er wel vaak tussen de woonplaatsen van de deelnemers.) Ik snap dat wel.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand vandaag gekeken? Wat gebeurde er nu tussen Des en zijn date? :rofl:
Ik snapte er niks van, ineens vonden ze elkaar zwaar irritant ofzo.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
05-09-2018 21:34
Heeft iemand vandaag gekeken? Wat gebeurde er nu tussen Des en zijn date? :rofl:
Ik snapte er niks van, ineens vonden ze elkaar zwaar irritant ofzo.
Welke was dat dan, Des?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
patsy--stone schreef:
07-09-2018 14:21
Welke was dat dan, Des?
Die meneer met botox en zijn date, van wie hij gelijk zei dat er een knoopje van zijn overhemd los moest en z’n mouwen opgerold (?).
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
07-09-2018 14:58
Die meneer met botox en zijn date, van wie hij gelijk zei dat er een knoopje van zijn overhemd los moest en z’n mouwen opgerold (?).
Oh ja die. Nou ik zou dat ook irritant vinden als iemand meteen al begint te zeggen dat mijn kleding niet goed is. En me een egoïst noemt als ik een verjaardagsfeestje geef. WTF?! Wat een bizarre oordelen had die man allemaal, en zo fel ook. Ik kan me voorstellen dat je er niet van houdt als mensen zichzelf graag in het middelpunt zetten (zoals een verjaardagsfeest dan misschien) maar om ze dan een egoïst te noemen, in hun gezicht?!
En later toen ze moesten zeggen of ze elkaar nog eens wilden zien, zei die ene man het nog redelijk beleefd, maar die andere weer zo superbitchy; no way echt niet zou ik hem ooit nog willen zien. Excuse me? Terwijl hij zelf de hele tijd de bitch had zitten uithangen? Wat zette die zichzelf voor paal zeg.

Enne, ik vind dat juist zo'n leuke stijl, bij man of vrouw, overhemd met korte mouw en helemaal tot bovenaan dichtgeknoopt. Beetje jaren 80 new wave achtig ofzo. 'Geeky chique' ofzo noemde die man die het zo droeg het geloof ik?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Eens, hij misdroeg zich stevig. ;-D Maar ik was echt verbaasd, in het interview vooraf en bij het binnenkomen leek het best een innemende man. En binnen no time zat hij zo te provoceren bij zijn date. Raar! Als ik zijn date was geweest, was ik trouwens opgestapt.

Gisteren de date met die dame in lange bloemenjurk. Ik had wel verwacht dat dat iets was geworden, ze waren erg leuk samen. Wat een knappe mensen ook :)
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wat had Mandy een vervelende stem. Kon er niet naar luisteren, en ze lachte ook heel schel. Andy was leuk!
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
11-09-2018 21:37
Wat had Mandy een vervelende stem. Kon er niet naar luisteren, en ze lachte ook heel schel. Andy was leuk!
Ja die lach! Ik hoor het nog steeds :|
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
08-09-2018 07:15
Eens, hij misdroeg zich stevig. ;-D Maar ik was echt verbaasd, in het interview vooraf en bij het binnenkomen leek het best een innemende man. En binnen no time zat hij zo te provoceren bij zijn date. Raar! Als ik zijn date was geweest, was ik trouwens opgestapt.
Ja helemaal mee eens! Ach wat een lieve man dacht ik eerst. Maar wat een draak tijdens zijn date. Het leek wel alsof hij zijn best deed om zoveel mogelijk beledigingen achter elkaar uit te kramen. Ik had denk ik ook al snel gevraagd of hij ook nog iets positiefs zag aan mij of iets gezelligs van de date wil proberen te maken. En zo nee dan was ik opgestapt.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
11-09-2018 21:37
Wat had Mandy een vervelende stem. Kon er niet naar luisteren, en ze lachte ook heel schel. Andy was leuk!
Ja, afschuwelijk, net een stripfiguur. En dan zei die man nog dat ze zo'n leuke lach heeft! En de regie plakte direct daar achteraan nog even haar horror-lach.
Smaken verschillen, dat is wel duidelijk! Misschien heeft hij wel een heel lieve moeder of schooljuf gehad met zo'n zelfde stem / lach, en dat hij het dan wél aantrekkelijk vindt.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
De foundation van deze mevrouw :O
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
De rugbyspeler is leuk, alleen dat hele grote overhemd dat uit zijn broek hangt had beter gekund.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
14-09-2018 19:40
De foundation van deze mevrouw :O
Haha echt he, zo fout!
Alle reacties Link kopieren
Ah ik vond ze wel bij elkaar passen! De burlesque danseres en de Star Trek fan.
Zijn dit nou nieuwe Engelse afleveringen of herhalingen?
Geen idee, voor mij zijn ze in ieder geval nieuw, Hamaika.
Alle reacties Link kopieren
_CarmiggelT_ schreef:
14-09-2018 19:40
De foundation van deze mevrouw :O
Van wie bedoelde je, dan ga ik het terug kijken..... ;-D
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
15-09-2018 18:41
Van wie bedoelde je, dan ga ik het terug kijken..... ;-D
De burlesque danseres. :P
Jammer dat ze geen klik had met haar date.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven