Entertainment alle pijlers

Frozen 2 al gezien ?

16-11-2019 21:07 59 berichten
Ik heb kaartjes gekocht voor ons gezin voor volgend weekend, maar nu ga ik twijfelen. Wij hebben een zoon van 6 en een dochter van bijna 5 jaar.

Ik zag net dit filmpje* en daarna ook wat gegoogled en begin te twijfelen of het wel een goed idee is.

Baal er echt van , want ze weten al dat ik kaartjes heb , dus niet meer gaan is eigenlijk geen optie meer. Ze verheugen zich er heel erg op, maar zou het erg vinden als ze dadelijk huilend en van slag de bios verlaten. :-|

*
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... e-kinderen

EDIT: Nicolette kluijver en nikkie Plessen zijn gewoon verschrikkelijke tuthola’s en er is niets aan de hand.
anoniem_392598 wijzigde dit bericht op 21-11-2019 06:53
Reden: Update
9.52% gewijzigd
Star² schreef:
21-11-2019 13:03
Bij zestien wel. Dan kom je de bios niet in.

Maar niet alleen dat, ook de reacties vaak in dit soort topics. Je kan zelf toch wel die inschatting maken? Er wordt altijd hoog opgegeven dat je als ouder zelf wel weet wat goed voor je kind is, het CB moet je niet naar luisteren, de juf op school snapt er ook geen reet van, etc. en dan wordt de Kijkwijzer ineens blind gevolgd. Vind ik apart.
Wie volgt de kijkwijzer dan blind? Bijna niemand toch?
watdachtjehiervan schreef:
21-11-2019 13:08
Wie volgt de kijkwijzer dan blind? Bijna niemand toch?

Heel veel mensen juist, dat blijkt heel duidelijk uit dit soort topics. Ik heb het niet alleen over dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
21-11-2019 13:11
Heel veel mensen juist, dat blijkt heel duidelijk uit dit soort topics. Ik heb het niet alleen over dit topic.
Vind ik uit dit topic helemaal niet blijken. Ook dat Nicolette een tuthola is snap ik in dit verband niet. Haar dochter kroop bij een eng stuk bij haar op schoot, dus die vond het blijkbaar eng. Heeft niks met Nicolette te maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn een aantal die zeggen "er staat niet voor niks 6 jaar". Je weet dus dat er enge stukken inzitten. Dan kijk je naar je kind of die dat aankan of niet. Dat is wat ik bij ongeveer iedereen hier lees.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-11-2019 22:31
De moeder van Bambi ging ook dood. :'(

(zes jaar en ouder)
Toen was ik 4 en ik was niet meer te troosten, mijn vader is met mij de bios uitgelopen. Overigens bestond de kijkwijzer toen nog niet.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
ik vind eigenlijk van heel de film het sneeuwmonster too much en niet echt wetend wat de bedoeling ervan was, ze konden er meer van maken bv ipv sneeuwmonster, trollen die elsa en haar kasteel beschermde tegen indringers. had graag elsa als villain gezien eerlijk gezged. en dan anna als koningin
Alle reacties Link kopieren
Baudolino schreef:
21-11-2019 12:40
bijna 5.. is toch gewoon 4?
Als de rating 6 is, en er wordt al aangegeven dat het niet geschikt is voor kleine kinderen, dan is dat niet voor niets denk ik dan. Maar dat is mijn mening. En die is gekleurd, want ik ben nog steeds een beetje boos op de kleuterjuf die dacht dat het een goed idee was om Frozen in groep 1 te laten zien en mijn dochter vond het sneeuwmonster vreselijk eng en wilde niet meer naar school.
Nou mijn bijna 2 jarige ligt dubbel van dat sneeuwmonster en roept heel hard wraaah. Maar goed die gaat sowieso nog niet mee naar de bios hoor. Duurt veel te lang. Thuis op dvd kunnen ze stukjes kijken en ondertussen weer verder spelen. ;-D
Illinois schreef:
21-11-2019 08:32
Gelukkig! En vonden ze de film ook echt leuk?
Ja maar kwam vooral door 4d element , was heel gaaf!
Film zelf duurde lang (2 uur geloof ik) en veel gepraat en veel liedjes. Vrij diepgaand verhaal. Vond hem eigenlijk meer een volwassen tekenfilm.
anoniem_392598 wijzigde dit bericht op 24-11-2019 10:01
1.09% gewijzigd
mindervanmij schreef:
21-11-2019 12:21
En zaten er leuke liedjes in?
Heel veel liedjes (iets teveel misschien ?)
Niet echt een uitspringer ertussen zoals ‘Let it go’ helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven