Entertainment alle pijlers

Great British Bake Off

23-08-2016 13:46 941 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog één dag en dan gaat GBBO van start op de BBC!



Kijk je ook mee? Met in dit topic: bespreking van alle baksels, van briljante broodleeuwen tot van de tafel druipende, tranentrekkende smurrie. Eigen ervaringen mogen gerust gedeeld worden, liefst mét foto. En verder: zijn Mel & Sue geweldig of krijg je neigingen van dat quasi-grappige báke! Is Paul Hollywood naast rechtvaardig niet té streng en smacht je naar Robèèèr van HHB of wil je Paul morgen in je bed aantreffen. Is iedereen gewoon fan van Mary Berry of zijn er toch nog uitzonderingen, etc. Praat mee!



Tjezus, wat vals
Ik hoop dat Ruby wint, maar denk dat Rahul gaat winnen.
Alle reacties Link kopieren
defyinggravity schreef:
22-08-2019 20:54
Ik hoop dat Ruby wint, maar denk dat Rahul gaat winnen.
Denk precies hetzelfde.
Everything you see I owe to spaghetti!
Wat zijn dit allemaal van gedrochten?
Ik denk dat Kim Joy gaat winnen
Alle reacties Link kopieren
Oh noooo! Rahul!
Everything you see I owe to spaghetti!
Niet verrassend, wel verdiend !
Alle reacties Link kopieren
Wel weer leuk om te zien. Word altijd weer vrolijk van TGBBO.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ja dat was eigenlijk wel duidelijk he.

Jammer dat het weer voorbij is. Hebben we binnenkort ook weer een nederlandse aflevering?
Alle reacties Link kopieren
Ik had wel wat meer verwacht van de laatste creaties voorgaande jaren was het altijd heel mooi maar dit leek eerder op kleiwerk met die lelijke groene kleuren. Van binnen zag het meeste er wel mooi uit.
Ook vind ik het jammer dat er meer Masterchef achtige opdrachten komen zoals dat pitabroodje maken op een vuur met baba ganoush.
Staat ver af van taarten en koekjes bakken.

Op internet las ik dat sommigen vonden dat Rahul had valsgespeeld door die extra 15min. Maar ik vond het wel terecht dat hij die kreeg.

Gaat hij ook een eigen boek maken? Dat heb ik nog niet voorbij zien komen.

Op naar het volgend seizoen! Misschien wel een kersteditie?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net terug gekeken en het enige wat ik dacht is: als Rahul wint mogen ze hem wel goede mediatraining of (media)psycholoog geven. Je kan wel winnen maar je moet jezelf ook een beetje kunnen verkopen, presenteren en staande houden.
Er zijn door de weken heen veel mooiere showstoppers geweest dan in de finale. Jammer!
Het is en blijft echt een leuk programma om naar te kijken.
Edit: al googlend zie ik nu wat professionele foto’s van hem met een hipper montuur, haren gedaan en leuke kleding. Dat komt al anders over op beeld. Staat hem goed!
Alle reacties Link kopieren
Genoten van een sterke eerste week in Groot-Brittannië Bakken van de uitdagingen leek redelijk, en de tijdslimiet genereus in vergelijking met de vorige serie. Maar vonden ze in godsnaam zoveel bakkers die niet weten hoe ze een eenvoudige Genoise moeten doen? Dat is hetzelfde als het bakken van 101 voor GBBO
anoniem_389896 wijzigde dit bericht op 28-09-2019 10:57
Reden: gaat niet open
0.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
elosga schreef:
28-08-2019 14:57
Genoten van een sterke eerste week in Groot-Brittannië Bakken van de uitdagingen leek redelijk, en de tijdslimiet genereus in vergelijking met de vorige serie. Maar vonden ze in godsnaam zoveel bakkers die niet weten hoe ze een eenvoudige Genoise moeten doen? Dat is hetzelfde als het bakken van 101 voor GBBO
De eerste aflevering van serie 10 van 27 augustus?
Op welke zender bekijk jij die?
Channel 4 is in NL niet te ontvangen.
Het is slecht vertaalde spam, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
28-08-2019 16:54
Het is slecht vertaalde spam, denk ik.
Spam van wat? Channel 4? Ik ga er echt geen satellietontvanger voor aanschaffen. Ik wacht wel op NPO!
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
28-08-2019 18:20
Spam van wat? Channel 4? Ik ga er echt geen satellietontvanger voor aanschaffen. Ik wacht wel op NPO!
Ik kan niet wachten op de NPO-release en de eerste aflevering streamen via Channel 4 uk. Ik denk dat het ook wordt uitgebracht op netflix uk
Tvp eerste aflevering al gezien van het weekend de nieuwe terug kijken .
Ik kijk niet legaal .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven