Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

26-09-2018 17:52 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is gisteren weer begonnen. Nog iemand gekeken? En commentaar erop?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
20-10-2019 10:11
Ik vind de jongen van deze week niet erg aantrekkelijk over komen. Niet qua uiterlijk maar ook niet omdat hij vluchteling is en er niks zeker is. . Lijkt mij erg moeilijk.
Ik vind hem vooral erg conservatief met z’n de man moet voor de vrouw zorgen etc.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
20-10-2019 13:59
Ik vind hem vooral erg conservatief met z’n de man moet voor de vrouw zorgen etc.
Ja dat zag ik nadat ik vanmorgen gepost had ook.
Naïef kippetje is het, we zullen zien wat er gebeurd als er getrouwd wordt en kinderen komen.
Alle reacties Link kopieren
MeredithGrey schreef:
14-10-2019 10:28
Volgens mij was die keuken niet anders dan besteld, maar zat hij gewoon in het huis en wilde ze een andere. Ik persoonlijk vind het wat overdreven, maar als jij in je nieuwe huis een keuken wilt, doe je ding.

Ik vond haar als persoon niet leuk. Weet niet goed waarom, maar ze wekte irritatie op.
Ik bedoelde de keuken die ze zelf besteld hadden. Er zat eerst een keuken in en daarna hebben ze een glanzende besteld en hij was mat (of andersom).
ik vond hem wel ok. maar ik snap niet zo goed hoe je een fijne relatie kan hebben als je zo houtje-touwtje engels met elkaar spreekt. hoe bespreek je dan je gevoelsleven?

ik las in de update dat ze inmiddels zwanger is en terug in Nederland. ze zijn nog steeds van plan naar Berlijn te verhuizen, maar het werd mij niet duidelijk waarom ze nu dan in Nederland is terwijl hij nog in Griekenland zit.
Alle reacties Link kopieren
chirimoya schreef:
20-10-2019 20:04
ik vond hem wel ok. maar ik snap niet zo goed hoe je een fijne relatie kan hebben als je zo houtje-touwtje engels met elkaar spreekt. hoe bespreek je dan je gevoelsleven?

ik las in de update dat ze inmiddels zwanger is en terug in Nederland. ze zijn nog steeds van plan naar Berlijn te verhuizen, maar het werd mij niet duidelijk waarom ze nu dan in Nederland is terwijl hij nog in Griekenland zit.
Ja, onduidelijk waarom ze weer terug is in Nederland. Ze schrijft ook dat hij nog steeds geen ID heeft. Ik dacht dat hij die al had gekregen inmiddels?
ik dacht dat er in de uitzending werd gezegd dat hij toestemming had gekregen een ID aan te vragen. misschien dat in die aanvraag zelf weer onverwacht vertraging zat? dat soort processen lopen vast nooit helemaal zoals je hoopt dat ze zullen gaan..
chirimoya schreef:
21-10-2019 17:45
ik dacht dat er in de uitzending werd gezegd dat hij toestemming had gekregen een ID aan te vragen. misschien dat in die aanvraag zelf weer onverwacht vertraging zat? dat soort processen lopen vast nooit helemaal zoals je hoopt dat ze zullen gaan..
Ze zeiden inderdaad dat hij een ID aan mocht vragen. Dit kan soms erg lang duren.
Ik vond het geen gelijkwaardige relatie. Hij getraumatiseerd en hij zou een moeilijke toekomst tegemoet gaan. Zij als rijke vrijwilligerster. Als zij een professioneel was geweest dan had er geen relatie mogen ontstaan tussen die twee.
Ik vind het sowieso ongelijkwaardige relaties (behalve dan met die Zuid Afrikaanse zakenman) Snap niet dat je verliefdheid kunt voelen voor iemand in een heel andere positie dan jezelf zit. Die in Equador lijkt net 'n puber terwijl de Nederlandse vrouw het brood op de plank moet krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Is het gisteren geweest? Onze HD recorder was laatst eens niet goed dus moest alle timers opnieuw instellen en ben dit vergeten zo te zien.
dolfje schreef:
23-10-2019 16:57
Is het gisteren geweest? Onze HD recorder was laatst eens niet goed dus moest alle timers opnieuw instellen en ben dit vergeten zo te zien.
Ja was gister 21.30. Ik ben nu aan het terugkijken via on demand, misschien dat nog een optie?
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
23-10-2019 16:57
Is het gisteren geweest? Onze HD recorder was laatst eens niet goed dus moest alle timers opnieuw instellen en ben dit vergeten zo te zien.
Ik kijk nu terug via KIJK. Is nog een optie.
Seriously?
en ik kijk terug via de net5 website, ook nog een optie.

maar oh man, wat krijg ik kromme tenen van de ongemakkelijkheid daar in Ecuador. vind hem wel een leuk jochie, maar hoe groot is het leeftijdsverschil?
Alle reacties Link kopieren
chirimoya schreef:
23-10-2019 19:27
en ik kijk terug via de net5 website, ook nog een optie.

maar oh man, wat krijg ik kromme tenen van de ongemakkelijkheid daar in Ecuador. vind hem wel een leuk jochie, maar hoe groot is het leeftijdsverschil?
Ja dat vroeg ik mij ook al af. Maar komt dat niet door zijn kleine postuur..
Seriously?
chirimoya schreef:
23-10-2019 19:27
en ik kijk terug via de net5 website, ook nog een optie.

maar oh man, wat krijg ik kromme tenen van de ongemakkelijkheid daar in Ecuador. vind hem wel een leuk jochie, maar hoe groot is het leeftijdsverschil?
Wat vond je ongemakkelijk? Ik vond het juist wel een leuk stel, erg ondernemend.
ze probeert het zo ontzettend goed te doen, zoekt constant bevestiging bij hem. en ik vind hem en zijn familie nou niet enorm warm en hartelijk overkomen... ik vond het een beetje zielig voor haar.
MeredithGrey schreef:
23-10-2019 19:31
Ja dat vroeg ik mij ook al af. Maar komt dat niet door zijn kleine postuur..
ja daar zal je gelijk in hebben meredith. hij was eigenlijk ook niet eens veel korter dan zij, maar vooral tenger gebouwd.
chirimoya schreef:
23-10-2019 19:27
en ik kijk terug via de net5 website, ook nog een optie.

maar oh man, wat krijg ik kromme tenen van de ongemakkelijkheid daar in Ecuador. vind hem wel een leuk jochie, maar hoe groot is het leeftijdsverschil?
28 en 24, zij dus 28. Ik vond het ook beetje ongemakkelijk vooral omdat zij ook vaak de 'mannelijke' houding aanneemt met arm boven etc. Maar goed dan besef ik me maar weer hoe krom mensen denken in genderrollen haha.
ja dat met die arm viel mij ook op inderdaad! en ik kan mij zo voorstellen dat genderrollen daar nog vaster liggen dan hier..
Alle reacties Link kopieren
Ok morgen even terugkijken dus.
Ik vond het wel een leuke jongen eigenlijk, het huis was ook erg mooi geworden.
iemand al de eerst aflevering van grenzeloos verliefd de baby editie gezien?
ik vond het een leuk stel, maar jeetje.. wat heftig dat de gezondheidszorg in Suriname zo gesteld is. dat had ik toch niet gedacht, zeker in Paramaribo niet!
Alle reacties Link kopieren
chirimoya schreef:
15-11-2019 19:12
iemand al de eerst aflevering van grenzeloos verliefd de baby editie gezien?
ik vond het een leuk stel, maar jeetje.. wat heftig dat de gezondheidszorg in Suriname zo gesteld is. dat had ik toch niet gedacht, zeker in Paramaribo niet!
Ja ik heb het gezien, is het verder nog geweest?
Alle reacties Link kopieren
Er zijn inmiddels 3 afleveringen geweest Dolfje.
De tweede was ook heel mooi.
ik heb die tweede halverwege uitgezet. ik werd een beetje onpasselijk van hoe die Jennifer met grote ogen en tranen keek naar andermans ellende. kreeg er een beetje te veel EO gevoel van.

was de derde weer gezelliger?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven