Entertainment alle pijlers

Grenzeloos verliefd

26-09-2018 17:52 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is gisteren weer begonnen. Nog iemand gekeken? En commentaar erop?
Behalve met die van mijzelf heb ik niks met baby's dus deze serie skip ik sowieso helaas.
Alle reacties Link kopieren
bartjes schreef:
29-11-2019 16:01
Er zijn inmiddels 3 afleveringen geweest Dolfje.
De tweede was ook heel mooi.
Ik zag het al, ik nam het eerst altijd op woensdag op maar de echte uitzending was natuurlijk op dinsdag dus vandaar dat ik de tweede en derde heb gemist. Heb de timer nu weer goed ingesteld.
Ben het ook aan het volgen en het valt me op dat de meeste vrouwen uiteindelijk toch met kind terug gaan naar Nederland omdat het hier beter geregeld is. Sommigen zeiden nog dat ze zichzelf niet meer in Nederland zagen en dat ze gelukkig waren in het land waar ze zaten en hup 3-4 maanden later zijn ze in Nederland en komt de man later. Maar dat gaat toch niet zo makkelijk of zijn de regels versoepeld?
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
07-12-2019 02:00
Ben het ook aan het volgen en het valt me op dat de meeste vrouwen uiteindelijk toch met kind terug gaan naar Nederland omdat het hier beter geregeld is. Sommigen zeiden nog dat ze zichzelf niet meer in Nederland zagen en dat ze gelukkig waren in het land waar ze zaten en hup 3-4 maanden later zijn ze in Nederland en komt de man later. Maar dat gaat toch niet zo makkelijk of zijn de regels versoepeld?
Die meid die vanuit de Filipijnen weer terugging naar Nederland, daarvan bleef de vriend / of was het inmiddels ex ? heb het laatste stukje niet meer gevolgd. In ieder geval, hij bleef dus daar, en ze hadden dan elke dag skype contact. Vond het ontzettend sneu voor hem, want eigenlijk is het wel zo goed als zeker dat hij zijn kind nooit meer gaat zien. En zij deed zo laconiek erover, dat ze zich niet schuldig voelde enzo. Vond het echt zielig voor die vader en ook voor dat kind natuurlijk! Had dan 2x nagedacht voordat je met een Filipijnse jongen besloot een kind op de wereld te zetten.
Volgens mij was het bij die 2 wel de bedoeling dat hij hierheen kwam. En bij haar was ik echt heel verbaasd want ze was er zo stellig in dat ze niet terug zou gaan terwijl het al voordat ze zwanger werd het al duidelijk was dat een baby krijgen daar niet zo'n goed idee was. Ik bedoel ze hadden niet eens altijd stromend water of stroom. En waarom dan meteen weer helemaal naar Nederland? Ze hadden naar een grotere stad in the Filipijnen kunnen verhuizen?! Vond het ook wel zielig voor hem. Vrouw en kind ineens weg en je zit daar helemaal alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven